Corné Klijn

wees blij dat er wat met motors op t.v. is :)
o.k. die chimene is niks en de verhaaltjes gaan meestal ook nergens over (donorkoeriers met cabrio\'s op 2 wielen enzo)
maarja euhm toch leuk om naar te kijken als je niet naast het circuit woont ofzo...
 
wees blij dat er wat met motors op t.v. is :)
o.k. die chimene is niks en de verhaaltjes gaan meestal ook nergens over (donorkoeriers met cabrio\'s op 2 wielen enzo)
maarja euhm toch leuk om naar te kijken als je niet naast het circuit woont ofzo...
Doet U mij dan maar de GP\'s elke twee weken en ook de SBK wedstrijden... ipv deze zgn geile doos die niks weet en kan met een motor..
 
Ik vind het maar een verschrikkelijk triest programma! Onnozele tests, onnozele info die niet interessant is, en ze gaan nergens diep op in.

Ik kijk er dus nooit meer naar. (2 keer gezien ofzo)

En nu heb je een nieuw programma daar bij Yorin; Cars & Bikes heet dat maar ze hadden heb beter Cars & Cars kunnen noemen denk ik :j

Ik heb het 3 keer gezien, de 1e keer; auto\'s auto\'s en jaja een motor: BMW RS1100R ofzo, zo\'n toerding, 2e keer een kort stukje over de Yamaha T-Max skoeter en de 3e keer geen motor gezien (ja, wel 3 seconden een beeld van de nieuwe H-D (ik heb trouwens een plaatje in de Moto73 gezien van een dragbike op basis van die H-D en die was best wel :9~ terwijl ik meestal ga :r als ik een H-D zie))

En die Michael Plaiziekz ofzo die zit altijd te schreeuwen dat ie het allemaal zo mooi vind maar heeft volgens mij geen motorrijbewijs want hij reed niet op de BMW of Yamaha skoeter.

Maar je ziet wel eens mooie auto\'s voorbij komen maar voordat ik in een auto mag rijden zijn we waarschijnlijk al weer een jaar verder (motor hopelijk dit jaar nog) en voordat ik zo\'n auto kan betalen wel weer een decenia of 3
 
ben benieuwd of Milene nu ook gaat reageren? :) Moeten we daar ook maar even langs, kunnen we haar ff LEREN hoe het echt moet. Zij is toch \"altijd\" met motoren bezig....kunnen we meteen een spoedcursus geven!!! (Maximum style)
 
ben benieuwd of Milene nu ook gaat reageren? :) Moeten we daar ook maar even langs, kunnen we haar ff LEREN hoe het echt moet. Zij is toch \"altijd\" met motoren bezig....kunnen we meteen een spoedcursus geven!!! (Maximum style)
Jongens, jongens toch. Straks gaat het net zoals met Corne, eerst afkraken en daarna in zijn programma de boel recht moeten praten. :)

Hierna Motor-Forum op TV bij Milene? :P
 
Ik zal wel traag zijn, was tenslotte om 04.45 op, na 03.00 te gaan slapen... (feestjes lopen toch wel eens uit :z ), maar:

WTF is Milene? Kruising tussen Micheal P. en Chimene v. O., die ik allebei nog geen fatsoenlijke bocht heb zien maken? })
 
Toch nog even over corne, als echte motorrijder kom je op je eigen motor naar een event als R1 dag met Garry McCoy en dus in je eigen leren pak met vliegen. ( Toch wel leuk dat juist mijn opmerking te sprake kwam, schijnbaar toch een gevoelig plekje?)

Dan nog iets, WAT EEN KUTPROGRAMMA!!!!!

Hoe lang duurde dat programma, 3 uur??? en dan maar 10min de tijd voor een topic en dan maar 3 min voor je grootste hobby, nee, absoluut geen echte motorrijder.
 
Kben het stiekum wel behoorlijk eens met Gizzmo, MAAR we hebben iig wat radio zendtijd gehad. ( al was het dan maar 3 minuten.)

Trouwens die Chimene zuigt ( uhm niet letterlijk bedoeld }) ) behoorlijk op de motor.... MAAR als we haar kunnen benaderen om ons forumpje te promoten op TV... :P
 
Kben het stiekum wel behoorlijk eens met Gizzmo
gizzmo gaat niet ver genoeg.... (en dat doe ik niet stiekem)
Corne blijft een patjepejer die weet dat ie indruk kan maken op zijn doelgroep door ze uit te nodigen en zo monddood te maken.
Het feit dat ie zelf naar harde muziek luistert en ons opscheept met kutmuziek die hij van de producers moet draaien zegt wel wat over zijn ruggegraat.... die wordt week bij het zien van een stapeltje geld.... zo ook bij zijn motor(pak)keuze... hij kiest niet, hij gaat in de uitverkoop.

Blijft vreemd dat ie nu rijdt op een motor die hij in zijn R1 tijd de alfa onder de motoren noemde.. (als in gewoontjes)
 
eeuhhm.. wat is er mis met een beetje (veel) materialisme? Hij zal z\'n job waarschijnlijk nog graag doen, ik doe me job niet graag maar blijf het ook doen simpel omdat het voor centen zorgt en ik met die centen weer veel dignen kan doen die ik wel wil.

Mij zou het ook niet vet veel uitmaken of\'k dainese of lookwell aanhebn, maar als die lookwell gratis is, is voor mij de keuze wel erg snel gemaakt.

En over die R1.. sja, hij heeft het geld om iets uitzonderlijks te nemen.. de R1 is inderdaad ook een modeverschijnsel tegenwoordig dus hem gewoontjes noemen in dat opzicht kan ook al kloppen. Als ie hem een testritje heeft gegund kan zijn mening over dat gewone apparaat veranderd zijn in een gewoon apparaat dat wel erg veel fun bied.

Kortom, je weet\'t niet.
 
eeuhhm.. wat is er mis met een beetje (veel) materialisme?
nie veel... maar het is fijn als dat je persoonlijkheid niet bepaald...

En over die R1.. sja, hij heeft het geld om iets uitzonderlijks te nemen.. de R1 is inderdaad ook een modeverschijnsel tegenwoordig dus hem gewoontjes noemen in dat opzicht kan ook al kloppen.
je hebt het weer es niet begrepen...
toen ie R1 reedt zei ie in meerdere interviews dat ie een ducati de alfa onder de motoren vond...

dat ie geen eigen mening heeft en dat door derden (=\"sponsors\") laat bepalen mag duidelijk weze.
 
Ducati een alfa? Als in gewoontjes?
Hehe, daar klopt inderdaad iets niet. Of jij begrijpt die alfa verkeerd.
alfa zie je ook al niet zo vaak trouwes :P
 
gizzmo gaat niet ver genoeg.... (en dat doe ik niet stiekem)
Corne blijft een patjepejer die weet dat ie indruk kan maken op zijn doelgroep door ze uit te nodigen en zo monddood te maken.
Het feit dat ie zelf naar harde muziek luistert en ons opscheept met kutmuziek die hij van de producers moet draaien zegt wel wat over zijn ruggegraat.... die wordt week bij het zien van een stapeltje geld.... zo ook bij zijn motor(pak)keuze... hij kiest niet, hij gaat in de uitverkoop.

Blijft vreemd dat ie nu rijdt op een motor die hij in zijn R1 tijd de alfa onder de motoren noemde.. (als in gewoontjes)
Denk dat ji het ook niet helemaal begreep... Zoals ik het lees, was Corné tijdens de uitzending bezig met het selecteren en beluisteren van de te draaien platen... En da\'s wel zo handig... En uitnodigen om te pronken van \'zie wat ik hier eens heb\' maakt misschien wel indruk op jochies van 10, maar volwassen forumleden merken denk ik wel het verschil tussen willen omdat je het tof vind en willen omdat het populair is om het te hebben & omdat de sponsor dat wenst.... Niets van gehoord van de mensen die daar waren. En heb je hem ook aan zien komen rijden op die fantastische R1-dag? Als Lookwell goed dokt als hij alleen maar een nieuw pakje draagt voor een dag... Zou ik wel doen... Misschien was hij wel in z\'n eigen pakje op z\'n eigen fiets... Omkleden kan meestal ook nog wel ergens i/d shop, toch?
En Ducati is ook een tijdje redelijk gewoontjes geweest... Net als de R1 nu, een mode-artikel... En na het rijden op zo\'n ding kan hij z\'n mening ook wel hebben bijgesteld... Er zijn ook forum-leden die een CBR kadett noemen, maar dat wil niet zeggen dat ze er niet op zouden willen rijden...
Ik ken Corné niet en wat hij doet moet hij weten, maar bovenstaande argumenten vind ik niet zo sterk... :)
 
Ik vind het bijzonder triest dat we hier nou nog steeds over door moeten gaan. Als je nou mee was gegaan en hem hier rechtstreeks mee geconfronteerd had.

Maar nee, de grootste negatievelingen uit deze draad hadden \'plotseling\' iets anders te doen. Getuigt ook van lekker veel ruggegraat. \"Nee, ik moest naar een klant.\", \"Nee, ik had plotseling een vergadering.\" blablabla, yaddayaddayadda. Ook ik heb een drukke baan en op vrijdag kon ik dus ook meteen overuren draaien om mijn opgelopen achterstand in te halen. Maar ik stond er wel en ik ben positief verrast door de wijze waarop Corné ons ontvangen en te woord gestaan heeft.

Die vier / vijf minuten \'on the air\' zeggen niets over de gesprekken die we onderling hebben gehad en de relaxte sfeer waarin dat ging.
 
Maar ik stond er wel en ik ben positief verrast door de wijze waarop Corné ons ontvangen en te woord gestaan heeft.

Die vier / vijf minuten \'on the air\' zeggen niets over de gesprekken die we onderling hebben gehad en de relaxte sfeer waarin dat ging.

Precies, ik had het niet mooier kunnen verwoorden! :)
 
Ik vind het bijzonder triest dat we hier nou nog steeds over door moeten gaan. Als je nou mee was gegaan en hem hier rechtstreeks mee geconfronteerd had.

Maar nee, de grootste negatievelingen uit deze draad hadden \'plotseling\' iets anders te doen. Getuigt ook van lekker veel ruggegraat. \"Nee, ik moest naar een klant.\", \"Nee, ik had plotseling een vergadering.\" blablabla, yaddayaddayadda. Ook ik heb een drukke baan en op vrijdag kon ik dus ook meteen overuren draaien om mijn opgelopen achterstand in te halen. Maar ik stond er wel en ik ben positief verrast door de wijze waarop Corné ons ontvangen en te woord gestaan heeft.

Die vier / vijf minuten \'on the air\' zeggen niets over de gesprekken die we onderling hebben gehad en de relaxte sfeer waarin dat ging.

:}
 
Dan nog iets, WAT EEN KUTPROGRAMMA!!!!!

Iedereen zijn eigen smaak toch? We mochten wel reclame maken in dat \"kut\" programma!

Dit is gelukkig wel een mening gebaseerd op feiten. Je heb het programma gehoord. Over Corne kun je je echter geen mening vormen met behulp van hetgeen je op de radio hoort en op tv ziet.

Hoe lang duurde dat programma, 3 uur??? en dan maar 10min de tijd voor een topic en dan maar 3 min voor je grootste hobby, nee, absoluut geen echte motorrijder.

Dat zegt dus helemaal niets over het feit of je motorrijder bent. Zegt alleen iets over radio 3. Je zult echt je eigen zender moeten oprichten voordat je kunt zeggen wat je wilt op de radio.
Programma duurde trouwens 2 uur ;)

Blijft vreemd dat ie nu rijdt op een motor die hij in zijn R1 tijd de alfa onder de motoren noemde..

Is het erg dat hij ducati de alfa van de motoren noemde en later zijn mening wijzigde? Ik was eerst van mening dat mensen op de supersport allemaal patsers waren die niet normaal rijden konden. Een echte motorrijder was er eentje op een chopper met veel chroom. De gillende Yamaha\'s, Suzuki\'s dat was plastic troep!

Maar (voordat jullie gaan slaan ;) ) ik heb ook mijn mening aangepast. Ik heb dus ook geen ruggengraat? :?
IEDEREEN past zijn mening wel eens aan.

Het feit dat ie zelf naar harde muziek luistert en ons opscheept met kutmuziek die hij van de producers moet draaien zegt wel wat over zijn ruggegraat.... die wordt week bij het zien van een stapeltje geld....

Het is toch onzin dat corne precies zou moeten kunnen doen wat hij zelf wil op de radio. Hij werkt bij een omroep die voor hem bepaald wat hij moet doen.
Dat krijg je nou eenmaal als je voor een baas werkt. Ik kan toch ook niet doen wat ik zelf wil op mijn werk? Vraagt de klant om een Windows 2000 server zet ik er lekker een Unix bak neer want ik heb een ruggegraat :z

zo ook bij zijn motor(pak)keuze... hij kiest niet, hij gaat in de uitverkoop.

Tuurlijk kiest hij wel. Maar de gratis goodies neemt hij er lekker bij! En dat zou ik (en vele met mij) ook doen! Waarom zou je het spul laten liggen? Omdat andere mensen je dan een stoere onafhankelijke bikkel vinden? Lekker belangrijk! :z
 
Iedereen zijn eigen smaak toch? We mochten wel reclame maken in dat \"kut\" programma!
de hits waren na de uitzending inderdaad spectaculair....

Het is toch onzin dat corne precies zou moeten kunnen doen wat hij zelf wil op de radio.
mmm... da\'s een vreemde stelling....
hoewel, dat in de tijd van overgeproduceerde bandjes en luisteraars die erin trappen....

werk jij nou maar aan je randjes... :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan