Corné Klijn

superduc

Die hard MF'er
30 jun 2001
303
0
motoren vrouwen sex
Ik heb me verschrikkelijk zitten ergeren aan die eikel
er staat een stuk in Motor over mensen met hun Superbikes
Hij heeft dat ding nu al een paar maanden en hij heeft er nu al 79 fucking kilometers mee gereden
Echt zo´n klote jup die met zijn Harley op de aanhanger naar een treffen rijdt om de laatste 2 kilometer met de motor te rijden
vroeger reden zulke types (rob de nijs) tenminste op een Harley nu zitten ze met hun poten ook al aan een duc van 60 mile en volgend jaar koopt hij volgens de laatste regel van het stuk een nieuwe R1
 
Ik heb me verschrikkelijk zitten ergeren aan die eikel
er staat een stuk in Motor over mensen met hun Superbikes
Hij heeft dat ding nu al een paar maanden en hij heeft er nu al 79 fucking kilometers mee gereden
Echt zo´n klote jup die met zijn Harley op de aanhanger naar een treffen rijdt om de laatste 2 kilometer met de motor te rijden
vroeger reden zulke types (rob de nijs) tenminste op een Harley nu zitten ze met hun poten ook al aan een duc van 60 mile en volgend jaar koopt hij volgens de laatste regel van het stuk een nieuwe R1

Ik heb die pipo een keer op Motor-tv/blik op de weg gezien, was hij niet die lul die gelijk een R1 kocht nadat ie een week zijn rijbewijs had?

En volgens mij had ie er nog 2 ook en blauwe en een rooie.
Vervolgens had ie zo\'n assiociaal pak(zo\'n race uitvoering weetikveel) aan, zo\'n hele speciale en superdikke arai op zijn kop.

Maar hij vond het ook wel leuk om een keer met zijn M3 cabrio uit 2000 te toeren.

Kortom :r

En ja ben jaloers :P
 
Laatst bewerkt:
volgens mij had hij zelf een R1 (direct na z\'n rijbewijs halen gehaald ja)

en regelmatig een R7!!! tot z\'n beschikking

en hij had de R1 gekocht om er mee op te vallen (zo zei hij dat! en ook omdat hij het zelf een mooi ding vond en motorrijden leuk vond hoor maar dat zei hij op een manier bij van: anders staat het zo gek)

Maar jaloers? JA!
 
Laatst bewerkt:
wtf is die knul?
Oudere man of jonge pup?
Waar haalt ie ze geld vandaan? En kan ik uit diezelfde bron ook nog geld putten? :)
 
In een nog niet zo oude (paar maanden) Heilige Koe tijdschrift stond een stukje over hem, toen reed hij nog op een blauw/witte R1, en nu ineens in de Motor op een megadure Duc.

Inderdaad, in zo\'n geval gaat het puur om het imago, en niet meer om het rijden zelf. :r

Vraag me af hoe goed zo iemand nou werkelijk kan rijden. :+
 
Maakt dat nog uit dan rev.?
Zoveel geld hebben dat je zulke grillen kan permiteren.. daar gaat het om :)
 
Die eikel zat ook een keer bij dat RTL Grandprix gebeuren en toen zat ie te patsen over een helm die die gekocht had. Hij had ff 10000 piek neer gelegd voor de helm van Damon Hill. Ben je dan gek of hoe zit dat? Sjeeeezzzzusssss... Laatst was ie ook op de buis en toen ging hij ff een weekendje in z\'n splinternieuwe BMW M3 van 150000+ ballen jagen.
 
Soms ben ik wel blij dat ik niet zoveel geld heb, ik ben waarschijnlijk blijer met mijn FZR400 dan hij met een nieuwe R1. En als meneer weer iets anders wil, dan koopt hij toch gewoon ff een nieuwe Duc?

Bij ons geeft het veel meer voldoening als we na lang sparen een nieuwe fiets kunnen kopen.
 
Soms ben ik wel blij dat ik niet zoveel geld heb, ik ben waarschijnlijk blijer met mijn FZR400 dan hij met een nieuwe R1. En als meneer weer iets anders wil, dan koopt hij toch gewoon ff een nieuwe Duc?

Bij ons geeft het veel meer voldoening als we na lang sparen een nieuwe fiets kunnen kopen.

Dat is helemaal waar (denk ik) al zou ik er geen problemen mee hebben om laten we zeggen 10 miljoen te winnen maar als je er zelf voor gewerkt hebt geeft het waarschijnlijk veel meer voldoening en zul je er waarschijnlijk ook veel meer plezier van hebben (dat ik dat ooit nog zou zeggen) en ik zou haast zeggen dat je met meer plezier op een CB250 uit de jaren 70 als (supersport)motor fanaat dan dat je omdat je niet meer weet wat je met je geld moet doen de nieuwste, mooiste en snelste motoren koopt.
 
Joh, er zijn zoveel sukkels die een R1 kopen alleen voor de naam, staan ze zaterdag bij safe stoer te doen, moet altijd weer een beetje lachen asl ze vertellen hoe goed ze kunnen rijden, maar een blik op de achterband zegt genoeg. HAHA

Ook eens naar R1 meeting geweest bij Safe Apeldoorn, kom onderweg twee R1 rijders tegen, rijden elke keer heel even 200+.
Dus ik mee blijven rijden tot de bocht A12/A27.
Gingen ze werkelijk niet harden dan 90.
Sukkels.
Daar was trouwens ook die Corne Kleijn met zijn LOOKWELL R1 pak.......BRANDSCHOON, geen vliegje te bekennen, zo zielig.
 
Sukkels zijn het gizzmo en zeker die corne, hij doet net of die er verstand van heeft niet dus.....,er was er toen maar 1 bij safe apeldoorn die echt hard met een bike kan rijden en dat was mijn favoriet Gary mcoy.
 
Even tegengewicht geven.

Corné is een fan van vele dingen. Zo ook snelheid, motoren en formule 1. Als ik er het geld voor zou hebben dan zou ik ook die helm van Damon Hill hebben gekocht en ook die 996R of die M3. (Een R1 vlak na het behalen van je rijbewijs blijf ik dom vinden maar dat terzijde).

Als je wat vaker naar zijn show zou luisteren dan had je dat wel gesnapt |( . Daarnaast krijgen wij motorrijders en organisaties als de MAG en de KNMV flinke gratis publiciteit bij hem in de show.

Het is altijd hetzelfde gezeur met dure specials. Alleen de rijken kunnen hem kopen en het volk dat hem niet kan betalen maar miepen dat het eigenlijk niet zo zou horen. That\'s life, deal with it.

Waar staat in dat stuk trouwens dat hij die 996R al enkele maanden heeft ? Ik kan het niet terugvinden. Hij is trouwens gewoon door de hoosbui naar Lelystad gereden (staat ook in dat stukkie)

R1 Beest: DUH ga jij een willekeurige R1 rijder eens vergelijken met Garry McCoy |(

Gizzmo: Hij zal dat pak ook nog wel schoongemaakt kunnen hebben ? Beetje presentabel op zo\'n meeting is denk ik ook wel belangrijk, zeker als hij daarvoor is ingehuurd door Lookwell of Safe.

 
Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens MartijnL.

Waar staat dat je op een bepaalde motor ook per se een bepaalde rijstijl moet hebben. En waarom zou je het maximale uit een motor moeten kunnen halen. Ik denk dat veel mensen dan niet verder komen dan hun lesmotor. Als je een motor mooi vindt en je kunt hem betalen koop je hem toch lekker. Dat iedereen die die motor niet kan betalen dan meteen begint te zeiken moeten ze dan maar zelf weten.
 
inderdaad. Die kerel is gewoon gek van snelheid + hij heeft geld (combinatie die ook heel gevaarlijk kan zijn). Hij koopt dus wat hij wil hebben en wat hij mooi vind.

Het is alleen jammer dat hij er waarschijnlijk nu nog niet echt mee om kan gaan, maar hij zal wel snel ervaring krijgen met die mooie machines van hem.

Ik ben nu ook druk aan het oefenen en pak elk minuutje vrije tijd aan om mijn R6 uit de kast te halen (weer of geen weer).

Als je geld hebt, maar geen ervaring, dan kruip je niet zo snel op een 400cc die je niet mooi vind, maar dan begin je sneller op de mooiste en gaafste machine (persoonlijke keuze dus) en kijk je niet zo zeer of je er wel mee om kan gaan. Dat laatste komt vanzelf (hopelijk) en anders kun je altijd nog wel wat anders nemen.

Ik was alleen niet op een R1 gestapt om het motorrijden te gaan leren!!
 
kan me iets van herinneren dat hij in het blad Motor zei dat hij de motor net een week had.

levenswijzheidje;

Jaloezie is slechts dat iemand anders meer geluk heeft dan jij op dat moment ;)

Het is een denkertje...

Ja, ik ben jaloers op hem, maar ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen als ik veel geld had. Ben nog blij dat hij het toch met andere wil delen. Hoeveel zijn er niet die een dure duc kopen, en hem gewoon in de schuur zetten als investering.
Die Duc\'s zie je nooit.
Corne laat \'m gewoon lekker zien.
Valt ook wel wat voor te zeggen.

Maar iedereen heeft gelijk als die kan zeggen dat hij blijer is met zijn motor als ie er flink voor heeft gespaard.
Corne heeft er minder voor gedaan, een zal mischien wel minder gelukkig zijn met zijn Duc als iemand met zijn oude trouwe CB...
 
Nou ja, ik wens hem veel succes met zijn speelgoed, ik rij ondertussen wel tevreden door op mijn goedkope 400cc :]
 
sommige mense kunne het nou eenmaal wat makkelijker perrimiteren als anderen he...dat geldt voor meerdere dingen dan alleen een motor...
en jaloezie is relatief en een momentopname...er zijn zat mensen die jaloers zijn op jouw fzr400, en hoe hard ze ook werken, ze zullen het nooit kunnen betalen...
that\'s the game of life...win some, lose some...
en sommige dingen kan je gewoon niet winnen, hoe hard je het ook probeert...terwijl een ander het gewoon in zn schoot gegooid krijgt...en dan als onbelangrijk van de hand doet, terwijl jij je uit de naad werkt om het nooit te kunne hebbe...
 
Laatst bewerkt:
als die klijn dan toch zoveel geld heeft, kan hij:
- dit forum niet sponsoren
- mij niet een afgedankte R1 geven
- onze dag op lelystad betalen (mag hijzelf natuurlijk ook rondrijden

Wie belt er even met hem?
 
Wijs gesproken Maximum, vriend van me wil ook wel graag motorrijbewijs halen en motor kopen maar kan het domweg niet betalen.

Boom boom, goed idee. Als we Klijn beetje te vriend houden kan hij misschien wel eens reclame maken voor dit forum in zijn programma!!

Moeten we wel eerst deze thread verwijderen. })
 
jah, en het lullige is dat sommige mensen sommige dingen nooit zullen bereiken, hoe hard ze er ook voor werken...terwijl het niet eens zulke gekke dingen zijn...dus heb ik het niet over Ferrari\'s ed. maar dingen die voor anderen doodnormaal zijn...wij mogen toch maar blij zijn met onze motoren...en dat zijn we ook als het goed is...
 
wij mogen toch maar blij zijn met onze motoren...en dat zijn we ook als het goed is...

Blij?? Als een klein kind was ik toen ik terug kwam van mijn testritje. Gelukkig heb ik een leuke baan die ook leuk verdient en heb ik nog geen zorgen over een hypotheek, kinderen, dure vrouw(en) etc. Tevens heb ik er ook goed voor gespaard dus het deed ook wel pijn toen ik het geld moest neerleggen, maar dan weet je tenminste waar je het voor gedaan hebt. Het is elke cent waard op dit moment.

Geld teveel gaat op den duur ook vervelen.....NOT!!!!
 
Corne heeft er minder voor gedaan, een zal mischien wel minder gelukkig zijn met zijn Duc als iemand met zijn oude trouwe CB...
Hoeveel uur in de week werkt hij denk je ?

Meestal hebben ze niet alleen de radioshow maar werken ze ook in het land tijdens drive-in shows, sponsorevenementen etc. Sommigen (of dat bij Corné ook zo is weet ik niet) hebben er ook nog eens een eigen bedrijf bij (Wessel van Diepen, Michael Pylarczik e.d.).

Dus hard werken doet \'ie zeker. Hij krijgt er gewoon goed voor betaald.
 
die jongens werken niet meer voor het geld...als je pak hem beet 6 miljoen op je rekening hebt kan je al rentenieren...zij hebben het geld niet nodig...en ze werken niet, houden het alleen in de gaten...voor het werk hebben ze accountants en managers...
 
Terug
Bovenaan Onderaan