corona gekocht

Voske, zou je mij misschien nog wat meer over die motor willen vertellen? Ben wel nieuws gierig wat ie kan enzo. Top, welke snelheid nog powerwheelies? Dat soort dingen.

:o
hmm is vos niet een hele rustige rijder die dat soort dingen niet doet of vergis ik me nu misschien :?


:+
 
full
 
En toch vond ik je corona mooier dan je huidige gix Voske..
Maar goed, smaken verschillen..

Tis wel wat anders dan de duizend in een dozijn blauw witte gixers (die ik toch het mooist blijf vinden :X ) :)
 
Croix? => nice
heb net mijn 2 laatste van croix binnen gekregen. ( ik mail ze wel, zit een mooie tussen vin ik)

zandvoort :)

En toch vond ik je corona mooier dan je huidige gix Voske..
Maar goed, smaken verschillen..

Tis wel wat anders dan de duizend in een dozijn blauw witte gixers (die ik toch het mooist blijf vinden :X ) :)

vind ze allebei mooi.
zou het liefst een 2004 coronie hebben, maja die verkopen ze helaas niet. dus daarna vond ik de zwarte het mooist. en die zie je net zo vaak als een coronie.
maar gelukkig compenseren de rijeigenschappen van de nieuwe alle looks die ik mis :}
2004 rijdt zoooooooooooo lekker!!
 
Hehe, daar brachten ze het er niet best vanaf!
Weet iemand hoeveel gestickerde corona's er eigenlijk rond rijden in nederland. Ik heb er namelijk nog nooit eentje in het "wild" gezien...
 
Oke, eindelijk heb ik m thuis staan, vrijdag mag ik gaan rijden. Weersvoospellingen:
Eerste vijf dagen, dinsdag 08 februari 2005 tot en met zaterdag 12 februari 2005:

Dinsdag nog flinke perioden met zon. Vanaf donderdag beduidend zachter, meer wind en soms flink wat regen.
di wo do vr za
Zonneschijn (%) 60 10 10 20 10
Neerslagkans (%) 10 30 80 80 90
Neerslaghoeveelheid (mm) 0 0-1 2-6 3-13 4-10
Minimumtemperatuur (ºC) -2 1/3 4/7 4/7 2/6
Middagtemperatuur (ºC) 6 6/9 7/10 7/10 7/10
Windrichting Z ZW ZW W W
Windkracht (bft) 3 3 4 4 5

Lange termijn, zondag 13 februari 2005 tot en met woensdag 16 februari 2005.

Wisselvallig, eerst kans op veel wind. Minder zacht met enkele, soms winterse buien.

Met andere woorden: KUTWEER!!!! |(
Het zal ook is meezitten....
 
he kicke motor hoor heb je nou ook je seat cover erbij bij welke safe heb je hem gekocht nou nog goed weer :]
 
Seatcover zat er gewoon bij. Bij Safe Rotterdam gekocht, prima service enzo. Morgen lijkt het toch nog mooi weer te worden. Worden lekker een heel dagje rijden!
 
Ik heb de mijne gekocht bij safe veenedaal ,maar gevraagd of ze hem bij safe Rotterdam konden afleveren was geen probleem service is inderdaad goed :]
Seatcover zat er gewoon bij. Bij Safe Rotterdam gekocht, prima service enzo. Morgen lijkt het toch nog mooi weer te worden. Worden lekker een heel dagje rijden!
 
Volgende week alarmsysteem erop laten zetten, en daarna in onderhoud bij motorport rockanje. Vind ik echt een hele prettige zaak, jammer dat die niet zo'n mooie corona hadden staan...
 
nee, zeker niet. Maar gelukkig gisteren heel de dag lekker gereden, en net ook nog ff. Werkt heel verslavend, een échte motor :)
 
Als het goed is krijg ik deze week men leovince evo II thuis gestuurd dus standaard demper er af leo erop en testen die handel :] 8-) :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan