Corona nieuws mbt ons circuitrijden

Vroeger in het leger als we een weekje in het veld lagen hadden we alleen een buitenhelm met koud water :)
 
Dannhoff, trackdays4all, racecracks, circuitschool, trackdays4all..:)
beetje meters maken voor ik naar Italië ga.
:o Haha, vijf dagen strak achter elkaar met 5 verschillende organisaties?! Knap geregeld!
Of zit er hier en daar nog wel wat tijd tussen? Wat me niet verkeerd lijkt trouwens...
 
😳,dan snap ik je motivatie wel🧐
Ik heb er,dit jaar alweer duizenden kilometer opzitten,rijd ook het jaar rond😜
Tja, de straat is niet meer mijn ding. Te gevaarlijk.
Staat tegenover dat je ‘dit jaar’ letterlijk mag nemen; zat 31 december nog op de motor
 
:o Haha, vijf dagen strak achter elkaar met 5 verschillende organisaties?! Knap geregeld!
Of zit er hier en daar nog wel wat tijd tussen? Wat me niet verkeerd lijkt trouwens...
Bij circuitschool is nog niet definitief. Ben wel heel blij dat t niet meer nodig is dat je elke avond paddock uit moet
 
[
Tja, de straat is niet meer mijn ding. Te gevaarlijk.
Staat tegenover dat je ‘dit jaar’ letterlijk mag nemen; zat 31 december nog op de motor

Ligt er aan waar je rijdt en wanneer 🤗
Lekker sportief toeren in Duitsland of Luxemburg door de week (5 ploegen dus veel vrij door de week)kan best veilig.
Daarbij doe ik ook demo rijden met een classic,ook niet echt veilig (straten circuits)
Affijn,normaal 8 a 10 circuitdagen per jaar,wat zal het zijn 16-20 uur rijtijd,is veels te weinig voor mij🤔
 
Niet 100% voor ons maar tussen de lijntjes, geen wedstrijden voor ons dus.
37CE6ACC-D546-4FDF-B003-AA8CDFFF88CC.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan