Corona nieuws mbt ons circuitrijden

Kwestie van verdelen over meerdere rijders. Ze controleren wel degelijk.

Met zat wel te turven bij het inschrijven,maar het was gewoon net zo druk in het paddock als wat ik daar gewend ben.
Dan zal het wel zo zijn dat dat normaal is.
 
Oké ik heb dus vrijdag een circuitdag op Zolder. Het reisadvies van België wordt momenteel sterk aangescherpt, nu is dit wel provincie Antwerpen maar ik vraag me af hoe er nu zal worden omgegaan met “evenementen”. Van de organisatie nog niks gehoord, ook slecht bereikbaar.
E05A5171-2F45-4D79-B7FF-3358B7F7F6F4.png
 
Oké ik heb dus vrijdag een circuitdag op Zolder. Het reisadvies van België wordt momenteel sterk aangescherpt, nu is dit wel provincie Antwerpen maar ik vraag me af hoe er nu zal worden omgegaan met “evenementen”. Van de organisatie nog niks gehoord, ook slecht bereikbaar.
Bekijk bijlage 1528138
Ligt Zolder in het oranje gebied? Vraag je af of je wel moet willen gaan.
Zo niet, omzeil het oranje gebied.
Je kan het circuit anders eens bellen?
 
Ligt Zolder in het oranje gebied? Vraag je af of je wel moet willen gaan.
Zo niet, omzeil het oranje gebied.
Je kan het circuit anders eens bellen?

Zolder valt zelf niet onder de provincie Antwerpen, maar Limburg. Ik zal dan via Eindhoven moeten rijden om niet in Antwerpen te hoeven komen. Ik zal vandaag het circuit eens bellen, wie weet meer geluk haha.
 
ik heb 31 augustus een dagje zolder.
Rij altijd dwars door antwerpen.(turnhout,geel)
Als er niks veranderd wordt het eindhoven valkenswaard.
Of niet 😒 🤔
 
Laatst bewerkt:
ik heb 31 augustus een dagje zolder.
Rij altijd dwars door antwerpen.(turnhout,geel)
Als er niks veranderd wordt het eindhoven valkenswaard.
Of niet 😒 🤔
Nice. Ik ga de 31e ook (of niet afhankelijk van de situatie natuurlijk). Voor mij is de dag verzet, zou eigenlijk in juni gaan. Ben benieuwd, eerste keer Zolder sinds 2007. Zal wel niet dezelfde tijd rijden als toen.
 
Nice. Ik ga de 31e ook (of niet afhankelijk van de situatie natuurlijk). Voor mij is de dag verzet, zou eigenlijk in juni gaan. Ben benieuwd, eerste keer Zolder sinds 2007. Zal wel niet dezelfde tijd rijden als toen.

Vooral veel plezier hebben en je eigen lijnen en tempo rijden is de insteek.
Moe,voldaan en vooral gezond en met hele motor huiswaarts keren is de prijs 💪
🏆
 
ik heb 31 augustus een dagje zolder.
Rij altijd dwars door antwerpen.(turnhout,geel)
Als er niks veranderd wordt het eindhoven valkenswaard.
Of niet 😒 🤔
Je mag gewoon door Antwerpen rijden als je niet uitstapt.
Vandaag ontvingen we een mail met nadere instructies ivm corona.
Geen overnachting op het circuit bijvoorbeeld.
Ik had ook ingeschreven maar laat hem even schieten.
 
Tussen 23.30 en 06.00 mag je in principe niet rijden door Antwerpen, snap het nut niet helemaal. Overdag mag iedereen wel overal komen?

Maar goed, ik kom toch pas na 6 langs Antwerpen.

Vandaag mail gehad voor morgen. Morgen mondkapje op, heel de dag. Het wordt al warm, gaat afzien worden. Slapen mag je overigens al niet vanaf begin corona.
 
Voor de rest niet teveel aantrekken van al die zooi. Tis niet dat je in een winkelcentrum in Antwerpen loopt toch.
 
Had ook liever gehad dat het in maart had doorgegaan maar het is niet anders.
En ach, seizoen afsluiten met drie dagen rijden op Alcarras is ook niet verkeerd.
Moet je wel kunnen ivm werk etc. Gelukkig bij mij geen probleem.

Had ik ook wel kunnen regelen, maar ik had hem geboekt omdat ik Hengelo wilde starten en dan al iets meer baan km's in de bandjes wilde hebben. Dus dat ga ik nu komend jaar nog meer eens proberen... Al heb ik er een hard hoofd in dat dat komend jaar wel gaat lukken.
 
Net terug uit Brno en over een week ga ik weer met Racing School Europe.
Wat een gaaf circuit en top geregeld op locatie. (geen mondkapjes plicht!)
Wat is de policy van RSE in geval een event wordt afgeblazen ivm corona of het reisadvies van het ministerie van buitenlandse zaken is orange voor de regio waar het event plaats vindt? Zou nog wel mee willen naar Aragon dit jaar maar gezien de ontwikkelingen is er een redelijke kans dat corona er een streep door zet.
 
Net terug uit Brno en over een week ga ik weer met Racing School Europe.
Wat een gaaf circuit en top geregeld op locatie. (geen mondkapjes plicht!)
Lijkt me ook een heel gaaf circuit :9~

Ik zou ook nog graag in het najaar gaan omdat het in het voorjaar door onze neus is geboord..
Toen heeft het me 850 euro gekost, en vind het te riskant om nu al iets te boeken
Of de organisatie moet me mijn geld terug geven mocht het niet doorgaan maarja dat doet er geen een..
 
Wat is de policy van RSE in geval een event wordt afgeblazen ivm corona of het reisadvies van het ministerie van buitenlandse zaken is orange voor de regio waar het event plaats vindt? Zou nog wel mee willen naar Aragon dit jaar maar gezien de ontwikkelingen is er een redelijke kans dat corona er een streep door zet.
ff een mailtje sturen, ik weet het niet precies
 
Net terug uit Brno en over een week ga ik weer met Racing School Europe.
Wat een gaaf circuit en top geregeld op locatie. (geen mondkapjes plicht!)
Layout van het circuit vond ik mega, maar het asfalt was niet best. Bocht 1 heb je best wel wat hobbels bij het insturen, bocht 10 als je van vol remmen naar insturen/remmen gaat zitten er ook flinke kuilen en uitkomen bocht 12 waren er bij ons wat crashes door de hobbels die er daar zitten als je op het gas eruit gaat. Nu rijd ik niet zo hard dus marge zat, maar het is wel even schrikken als je normaal op Assen rijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan