Correctie-post

MotoFoetsie

MF veteraan
9 okt 2004
3.630
0
Op dit forum is het mogelijk je posts te wijzigen, ook nadat anderen hierop een reactie geplaatst hebben.
Dat is eigenlijk toch niet juist?

:9

lekker belangrijk, he?

Wedden dat die Beerhunter als eerste reageert?

;)
 
Laatst bewerkt:
als je dat wilt voorkomen dan kun je mensen quoten, dan kun je altijd zien wat de oorspronkelijke tekst is geweest. Verder is het geen foutje maar gewoon bewust gedaan, je kunt bv ook fouten achteraf herstellen e.d. ;)
 
als je dat wilt voorkomen dan kun je mensen kutten, dan kun je altijd zien wat de oorspronkelijke tekst is geweest. Verder is het geen foutje maar gewoon een blunder, je kunt bv ook fouten achteraf herstellen e.d. ;)

Bij het quoten kun je andermans posts manipuleren.

:)
 
:X

intimiderend.
:P

Rustig maar, twas niet intimiderend bedoeld hoor ;) Ik had alleen het gevoel dat je zelf dit topic ook niet zo serieus nam.

bijna net zo boeiend als de secure logout O-)



maareh... frusti :?
Eh, nee, verre van juist. Ben jij de MF psycholoog ofzo :? :P

Snap ik wel hoor ;) Wel eens naar buiten gekeken door het stoffige raam van je broeierige kantoor met suffe collega's? Tis mooi motorweer })
Je bedoelt dat kantoor waar ik leuke dingen maak, en er voor betaald word zodat ik dat geld uit kan geven aan motorrijden, o.a.? Achja, dan heb ik het er wel voor over om in een net kantoor te zitten met niet-suffe collega's :)
 
Waar dan, afzeiken :? Zelfs moddereters kunnen worden betrapt op een soort van gevoel voor humor en houden elkaar voor de gek :)


nee toch :? Damn.. dadelijk blijken we nog menselijk te zijn ook B|


Stel je voor.. dadelijk komt iemand op het idee dat we op een *motor* rijden... jakkes, het idee alleen al B|



Ik dacht dat die moddereters gewoon fake waren? Dat het een standaardscript is wat op keywords zoekt en slotjes gooit?
 
nee toch :? Damn.. dadelijk blijken we nog menselijk te zijn ook B|

Zijn jullie dan niet van die groene mannetjes :?

Stel je voor.. dadelijk komt iemand op het idee dat we op een *motor* rijden... jakkes, het idee alleen al B|

Getver, de rekel ... hoe durven jullie je te verplaatsen op zon gevaarlijke 2 wieler :P

Ik dacht dat die moddereters gewoon fake waren? Dat het een standaardscript is wat op keywords zoekt en slotjes gooit?

Welk PHP script gebruik je daar nou voor :? O-)
 
nee toch :? Damn.. dadelijk blijken we nog menselijk te zijn ook B|


Stel je voor.. dadelijk komt iemand op het idee dat we op een *motor* rijden... jakkes, het idee alleen al B|
Een wat? Die dingen met 2 wielen te weinig :? Moet er niet aan denken.

Ik dacht dat die moddereters gewoon fake waren? Dat het een standaardscript is wat op keywords zoekt en slotjes gooit?
Yep. Wij zijn allemaal een verzinsel van Duderuud. Feitelijk zit hij nu dus tegen zichzelf te praten.
 
Een wat? Die dingen met 2 wielen te weinig :? Moet er niet aan denken.Yep. Wij zijn allemaal een verzinsel van Duderuud. Feitelijk zit hij nu dus tegen zichzelf te praten.

nou snap ik ook waarom modjes zo snel reageren in welkomstopics van nieuwe vrouwelijke users, dat staat zo ingeprogrammeerd B|
Eigenlijk is dude dus maar een vies mannetje en een controlfreak. 1 script voor een mod was toch wel genoeg geweest maar nee hoor...
 
nou snap ik ook waarom modjes zo snel reageren in welkomstopics van nieuwe vrouwelijke users, dat staat zo ingeprogrammeerd B|
Eigenlijk is dude dus maar een vies mannetje en een controlfreak. 1 script voor een mod was toch wel genoeg geweest maar nee hoor...
wel een script met zelfspot dan :P :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan