Corser naar Petronas

TTeun

MF veteraan
26 nov 2001
2.167
0
thuis
Ik las net op racesport.nl dat Corser waarschijnlijk voor Petronas getekend heeft. Het gaat wel lekker hard achteruit met hem. Vorig jaar nog titelkandidaat, dit jaar nog niet eens een half seizoen op een waarschijnlijk nog kansloze machine...

Wat denken jullie ervan?
 
Weet nog helemaal niks over de fiets die hij gaat rijden. Ze zijn het ding nog aan het tekenen. Zal wel een leerjaar worden, als hij met Foggy in zee gaat.

Troy had beter op de Benelli kunnen stappen. Kon het Aprilia-verhaaltje weer van vooraf aan beginnen. Goddard maakt het eerste jaar niet veel klaar. Het tweede jaar stapt Corser op de RSV en rijdt hij de sterren van de hemel.

Geeft wel aan dat Corser een fiets kan ontwikkelen. En Foggy zal wel enig perspectief in het project zien. Had anders wel een fabrieks Ducati gevraagd en gekregen.
 
Foogy heeft gezegd ondanks baan bij Ducati dat die het aanbod om een team te runnen van Petronas niet kon laten liggen en dat zowel Corser als hijzelf erg blij zijn als beide voor petronas en met elkaar kunnen werken.

Echter, zie dat allemaal als promotiepraat.

Kan moeilijk zeggen, niemand wil me meer, dus ga ik maar voor dit $%##@$%% team rijden, moet toch wat.
 
Volgens mij zijn ze al wel iets verder als tekenen:

misc.php


Ik vond het trouwens wel erg vaag dat ze een speciale fiets hadden ontwikkeld voor de GP1 en daarmee nu toch maar SBK gaan rijden :?
 
Laatst bewerkt:
Foggy is nogal een Ego tripper, en ik denk als het in het begin misschien nog niet allemaal soepel verloopt en foggy gaat commentaar leveren op Corser dat Corser zoiets heeft van Fuk joe :j i
misc.php

Tsja King Carl is niet erg makkelijk in de omgang.


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/671/99e42abbc2fd8dba5224cde9d38b8587 (Carl Fingerty.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Het zal niet de eerste keer zijn dat een team uit elkaar gaat wegens meningsverschillen...

Ik kan het niet geloven eigenlijk, dat gaat toch nooit goed tussen die 2?

Wel een mooie motor trouwens.

Elske
 
Vorige zomer lag Foggy nog te vitten op Corser dat hij alleen kan presteren wanneer alles 100% is.
Nu geeft ie hem een kontrakt |(
Ben benieuwd :?
Anders best aardige fiets. \'k wil hem wel eens proberen :9~
 
\'t is wel duidelijk dat niemand het nieuwe testament, ofwel het dagboek van foggy heeft gelezen. :r
Daarin geeft hij aan dat hij Corser een erg goede coureur vindt, maar geen wereldkampioen. Corser is iemand die erg goed een motor aanvoelt (net als bv. in het verleden Eddie Lawson :] dat ook kon), maar mist in tegenstelling tot bv Foggy zelf de agressie om als de motor niet 100% is qua afstelling om het probleem heen te rijden en desondanks voor een overwinning te gaan.
 
Er is nog niets van te zeggen hoe het zal gaan,wat ik wel nu weet als het echt zo zal zijn dat corser zal rijden voor foggy dat er een berg van raceervaring zal staan bij petronas.
 
De contracten zijn nu trouwens daadwerkelijk getekend (in tegenstelling tot die van Rossi) ;)
 
Ziet dit eruit als 2 dikke vrienden....

corser_foggy.jpg

Bron: http://www.motormaniacs.nl (www.motormaniacs.nl)

Nou weet ik wel dat het mannen zijn en die kunnen (itt de meeste vrouwen) wel tot een bevredigend resultaat komen, zonder elkaar aardig te vinden. Maar toch, eerst zien, dan geloven.
 
Ze rijden trouwens NIET met saubermotoren...

Motorcyclenews schreef
Rumours that the Foggy Petronas racing team is no longer using Sauber to continue developing its bike have turned out to be true with the appointment of replacements, Swiss firm Suter Racing Product.

The Petronas engineers who were working with Sauber Petronas Engineering (SPE) will now move en masse to the SRP camp to continue developing the race engine and the road bike.

So far no reason has been given for Sauber’s departure from the project. But as soon as we have more on this story we’ll bring it to you.
 
Terug
Bovenaan Onderaan