Coureur gezocht

jaccobird

MF veteraan
26 jun 2002
1.150
135
RSV Mille rijd nieuw ronde record op assen.

Assen 21-07-2002

Na een geslaagde poging het ronde record op assen te verbreken melde zich de bewuste
Aprilia RSV Mille in de pits met de mededeling dat hij het nu wel eens zat was om altijd
maar alleen zijn rondjes te moeten draaien.
Verder wist de nieuwe record houder te vertellen dat hij niet langer aan wedstrijden iod
zal mee doen tot er een geschikte berijder is gevonden die samen met hem de circuits
wil bezoeken.

4575
 
Ik heb ook net de foto's op 'het andere forum' bekeken, en ik moet zeggen het ziet er wel een beetje lachwekkend uit !!!!
Gelukkig valt volgens mij de schade nogal mee, maar ik moet er eerlijk gezegd nog niet aan denken met mijn 4 weken oude mille !!!
 
:+ of ;( that's the question!

Kan me bijna niet voorstellen dat de fiets er zonder krassen vanaf gekomen is. Op Assen zullen ze het niet kunnen waarderen als iemand achter z'n fiets aan skid.
 
Als je hem dan toch daar neer flikkert, bel me dan ff ik ben er binnen 5 minuten. Knap ik hem wel voor je op en ik heb ook nog wel een plekje vrij om hem te stallen.
 
Wel aardig van je motor dat ie lekker in het gras gaat liggen in plaats van op het asfalt, lijkt mij iig wat minder schade op te leveren.
 
Kan iemand vertellen waar dit over gaat :?

Zo moeilijk kan plaatjes kijken toch niet zijn })

Motor doet broem broem, berijder doet boem er af. Motor nog steeds broem broem er van door. Motor last van zwaarte kracht. Motor broem broem, boem boem.

Dit ter illustratie van de plaatjes *D

;)
 
Zo moeilijk kan plaatjes kijken toch niet zijn })

Motor doet broem broem, berijder doet boem er af. Motor nog steeds broem broem er van door. Motor last van zwaarte kracht. Motor broem broem, boem boem.

Dit ter illustratie van de plaatjes *D

;)

Wouw jij bent er zeker een van de gebroeders grim of nie??
 
Fotograaf: Ad Kieviet
Rijder: Iwan van der Valk. (http://www.powerbikes.nl)
Locatie: Assen, Nationale bocht.
Event: Aprilia Experience 2000.

Iwan had de fiets geleend van Aprilia als free-lance schrijver voor Motor of Moto 73.
 
Fotograaf: Ad Kieviet
Rijder: Iwan van der Valk. (http://www.powerbikes.nl)
Locatie: Assen, Nationale bocht.
Event: Aprilia Experience 2000.

Iwan had de fiets geleend van Aprilia als free-lance schrijver voor Motor of Moto 73.
Dat verhaal van hem over die Aprilia experience stond in een Nederlandse versie van Performance Bikes, incl de bovenstande foto's.
 
Het deed op dat moment helemaal geen zeer, pas een dag later merkte ik dat ik mijn pink gebroken had...

Overigens staat de hele fotoserie op onze homepage onderaan de fotopagina...

Aprilia5.jpg


Iwan
 
Laatst bewerkt:
Het deed op dat moment helemaal geen zeer, pas een dag later merkte ik dat ik mijn pink gebroken had...

Overigens staat de hele fotoserie op onze homepage onderaan de fotopagina...

(Afbeelding)

Iwan

Pff. Mazzel met zo'n bijna highsider. Hoop dat het iig goed gaat met je pink....
 
Terug
Bovenaan Onderaan