Covid en Schotland...

Colkap

MF'er
15 mei 2020
246
350
Achterhoek
Dag allen,

Op 21 juli wil ik met een familielid op een motortrip naar Schotland. Nu zitten er wel wat haken en ogen aan, om naar Schotland te kunnen gaan. Ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen.
Op de site van de regering staat dat als je uit een oranje land, Nederland, het Verenigd Koninkrijk binnen komt, je 10 dagen in quarantaine moet en een PCR test moet nemen op dag 2 en 8, en je moet een Passenger Locator Form invullen. Nu is dat helemaal prima, echter is ons verblijf van 21 t/m 25 juli. Ik kan op internet en op hun site nergens iets vinden over een kort verblijf. De PCR testen zullen naar je accommodatie worden verstuurd, echter gaan wij wildkamperen, dus hebben wij geen accommodatie waar wij verblijven en dus ook geen adres wat wij door kunnen geven op de locator form. Er is niets te vinden over testen waar je als toerist terecht o.i.d.

Ik vind het bar onduidelijk allemaal... Misschien ligt het aan mij en lees ik niet goed. Hopelijk kunnen jullie mij voorzien van info en/ of tips. :)
 
Of gewoon gaan en nergens wat op uit doen.
Het stikt hier in reizen en toeren van de verhalen van Nederlanders die nu dwars door Europa crossen, en nergens vraagt men ergens naar?
Oostenrijk niet, Frankrijk niet, Spanje Portugal niet en Italië volgens mij ook niet.

Er moet van alles op papier en onderweg vraagt niemand ernaar.
Alleen maar welkom welkom.


Edit: kiek dan, voorbeeldje:
 
Gewoon dit jaar niet gaan lijkt mij
stupid.gif
 
Als ik niet met de boot had hoeven gaan, had ik het ook gewoon gedaan, maar als ik bovenstaande niet doe, kom ik de boot niet op. 8)7
Oké, dus die Engelsen zijn very streng. En dé grenzen zitten potdicht.
Hoe komt de Indiase variant dan daar in de UK terecht? _O-
Omdat er geen controle is, behalve op papier dan.

Nú moet ik wel zeggen dat dat een fake verblijfsadres opgeven misschien wat te ver gaat🤔
Maar je kunt je daar in Schotland vast en zeker wel ergens laten testen, want de Engelsen konden zich in Engeland niet laten testen, dat kon alleen in Schotland. Wanneer was dat, in januari ofzo?

Anyway, ...je ziet maar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan