CowBike

Harley

MF veteraan
6 jun 2001
7.361
3.361
Helmond
Tjsah ik moest toch iets ?

Me goldwing heb ik vorig jaar gekocht met een kapotte topkuip zwarte topkoffer grijze zijkoffer en de rest in champagne/bruin achtig kleurtje. Maakte me niet zoveel uit want er moest toch een zijspan aankomen en dan zou ik het wel ooit in 1 kleur gaan spuiten.

Begin dit jaar er de EML tour aangehangen welke zwart met hier en daar een krasje(understatement :+ )

Enkele maandne geleden alle koffers vervangen voor andere zodat het weer 1 geheel was wat de kleur betreft. Maar ik vond het geen mooie kleur. toen kon ik duis 2 dingen doen. Of alles schuren en laten spuiten (Kosten € 1000,-) Of iets anders.

14M² Pluche stof
3× 750 Ml bisontix
3 Spuitbussen waterafstotende spray.
3 Volledige zondagen en 12 avonden schuur/schoonmaak/plakwerk
----------------------------------------------------------
Resultaat 1 knuffelbare CowBike (De snelste koe van de wereld :P )


Zie hier het resultaat:
full
 
Laatst bewerkt:
Haha, dat vind ik wel origineel gevonden :}


Denk alleen dat het een eventuele toekomstige verkoop niet bevorderd :P
 
En om alvast de standaard vraag te beantwoorden.

Ja ik rijd er ook mee in de regen. Hij is geimpregneerd en is vrij vlug droog na een (hoos)bui. dit is allemaal al getest.

Schoonmaken gebeurt doormiddel van een sopje en een spons denk ik.
En voor de verkoop heb ik hem nooit gekocht. Dit is mijn eigen motor en ik doe ermee wat ik wil niet een eventuele koper over tig jaar :P


Ps: Ik heb er de grootste lol mee en er zjin maar weinig weggebruikers die nog WEL op de weg letten ( heb zelfs al mensen tegen lantaarnpalen zien lopen :+
 
Geinig ;) Die kap op de EML moet ook in het koeienbont worden gemaakt ;)
Wat zijn de reacties van andere weggebruikers ? Volgens mij heb je flink het nakijken met zo'n halve koeienauto *D
 
...hmmm...toen ik mijn Mille begin vorig jaar had uitgevoerd met panter pluche was men minder enthousiast!

Anywayz, ziet er grappig uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan