CPZ 13 mei MSL groep 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

pjp

MF veteraan
21 jun 2005
1.042
0
200 euro zelfde als wat ik ervoor heb betaald, beschikbaar omdat na vandaag mijn sleutelbeen er ongeveer zo uitziet:
full
 
Ojee, was jij dat vanochtend toen de ambu voor de eerste keer moest uitrukken? :/
 
Laatst bewerkt:
aan t einde van de dag tijdens de msl cup voor groep 4 is t ook aardig misgegaan :(
 
Damn die brommer van jou geeft ook gas man :}
We reden niet de zelfde groep :N

Maar jij viel gewoon op :Y :}


@ TS, was jij dat vanmorgen @ CPZ? -O-

k reed de eerste 3 sessies in groep 3 en daarna in groep 4.
2:06 blank was mn snelste rondje vandaag.
welke groep reed jij dan?
 
k reed de eerste 3 sessies in groep 3 en daarna in groep 4.
2:06 blank was mn snelste rondje vandaag.
welke groep reed jij dan?
Groep 2, voor de eerste keer op Zandvoort :)
Volgens t/m sessie drie was me snelste tijd 2:19/2:20

Andere stonden nog niet op I-net -O-
 
Laatst bewerkt:
netjes toch, mijn eerste keer op zandvoort was ook 2:19 met een straatfiets.
 
Ojee, was jij dat vanochtend toen de ambu voor de eerste keer moest uitrukken? :/
Yep dat was ik, lullig weg over het voorwiel door een koude band(vermoed ik) schade aan de duc valt erg mee aan mij ook wel hoor maar de komende 3 weken kan ik rijden wel vergeten -O- Wat is er in groep 4 gebeurd dan??????
 
aan t einde van de dag tijdens de msl cup voor groep 4 is t ook aardig misgegaan :(
Inderdaad ja, hopelijk valt het mee voor diegene die met de ambu werd weggebracht -O-

En was jij diegene dus met die 250 die er reed?

Tevens maar een kickje voor TS :P
 
200 euro zelfde als wat ik ervoor heb betaald, beschikbaar omdat na vandaag mijn sleutelbeen er ongeveer zo uitziet:[afbeelding]

Hee Victor, das klote voor je man !
De duc heeft weinig schade had ik begrepen, dus dat valt iig mee..

Ik wordt volgende week aan mijn dubbele hernia geopereerd in Belgie, dus nu zitten we beiden in de lappenmand '(

Ik zit nog steeds te teren op ons laatste ritje 3 weken geleden, sindsdien heb ik niet meer gereden :N

Maar beterschap ! Ik kom na Belgie wel ff een bakkie doen...

Nu ben jij trouwens ook uitgevallen voor het weekendje Luxemburg eind mei ;(



KICK !!
 
Laatst bewerkt:
Hee Victor, das klote voor je man !
De duc heeft weinig schade had ik begrepen, dus dat valt iig mee..

Ik wordt volgende week aan mijn dubbele hernia geopereerd in Belgie, dus nu zitten we beiden in de lappenmand '(

Ik zit nog steeds te teren op ons laatste ritje 3 weken geleden, sindsdien heb ik niet meer gereden :N

Maar beterschap ! Ik kom na Belgie wel ff een bakkie doen...


gezellig!!! als het goed is zijn we dan beide weer in staat om een rondje te doen!!

Gaat iemand die dag nog van mij overnemen?? O-)

Nu ben jij trouwens ook uitgevallen voor het weekendje Luxemburg eind mei ;(



KICK !!
 
fijn als alles werkt.........
Pat, je bent altijd welkom voor een bakkie, gaat iemand de 13e nog overnemen?? O-)
 
Inderdaad ja, hopelijk valt het mee voor diegene die met de ambu werd weggebracht -O-

En was jij diegene dus met die 250 die er reed?

Tevens maar een kickje voor TS :P

hij heeft helaas zn been gebroken... -O-
die 250 is van mij ja.....rijd heerlijk *O*
 
13 mei is hemelvaart da's voor mij niet mogelijk maar heb je nog andere dagen in mei
die je niet kan rijden dan heb ik misschien wel interesse

in iedergeval beterschap
 
Laatst bewerkt:
13 mei is hemelvaart da's voor mij niet mogelijk maar heb je nog andere dagen in mei
die je niet kan rijden dan heb ik misschien wel interesse

in iedergeval beterschap
Alleen 13 mei in de aanbieding, zeg het voort :+

Allen: dank voor de beterschapswensen!!
 
volgens heb ik die dag nog naast jou gezeten in de ziekenboeg...... ik was diegene met dat zwart witte dainese pak ..... (kale kop) :)

maar ik zocht inderdaad een plek voor 13 mei alleen dan in groep 4.
 
volgens heb ik die dag nog naast jou gezeten in de ziekenboeg...... ik was diegene met dat zwart witte dainese pak ..... (kale kop) :)

maar ik zocht inderdaad een plek voor 13 mei alleen dan in groep 4.
ja,klopt! viel bij jou allemaal wel mee toch, gelukkig.
Jammer van de 13e
 
ja gelukkig wel ja .... had een beetje last van mijn reet van over het asfalt schuiven ;)

de motor staat alweer bijna in elkaar , de schuifschade laat ik voorlopig voor wat het is. Ik ben vandaag al door MSL benaderd voor de 13e en ze hebben een plekkie vrij voor me. Dus ik ben erweer bij :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan