Ik heb een CR 250 uit 1984.
Toen ik hem kocht heeft hij het +/- 6 uur goed gedaan, waarna hij niet meer wou starten.
Ik heb toen gekeken naar de koppakking en die was inderdaad lek. Nieuwe koppaking erop, en hij deed het weer.
Echter na een uur begon hij weer raar te doen. Weer de cilinder kop eraf gehaald, en de koppaking was alweer lek (wel veel minder als de vorige keer).
Na gevraagd te hebben bij een cross zaak, heb ik de kop afgevlakt, deze was niet vlak!.
Dit zou het probleem moeten zijn.
En ja hoor, hij deed het (een uur)...
'S ochtends de bouten aangedraait, en rustig touren, na een poos hem ff doorgetrokken. En toen weer weggezet.
'S middags wou ik weer crossen en hij wou maar niet starten. Op een gegeven moment begon hij te lopen, maar hij liep heel erg hoog op in de touren, en ik kreeg hem moeilijk uit. (Ik heb nu nog niks losgehaalt)
Nu vraag ik me af wat dit voor probleem kan zijn, ik zat te denken aan een koel probleem misschien? En zo ja, wat?
Alvast bedankt
Toen ik hem kocht heeft hij het +/- 6 uur goed gedaan, waarna hij niet meer wou starten.
Ik heb toen gekeken naar de koppakking en die was inderdaad lek. Nieuwe koppaking erop, en hij deed het weer.
Echter na een uur begon hij weer raar te doen. Weer de cilinder kop eraf gehaald, en de koppaking was alweer lek (wel veel minder als de vorige keer).
Na gevraagd te hebben bij een cross zaak, heb ik de kop afgevlakt, deze was niet vlak!.
Dit zou het probleem moeten zijn.
En ja hoor, hij deed het (een uur)...
'S ochtends de bouten aangedraait, en rustig touren, na een poos hem ff doorgetrokken. En toen weer weggezet.
'S middags wou ik weer crossen en hij wou maar niet starten. Op een gegeven moment begon hij te lopen, maar hij liep heel erg hoog op in de touren, en ik kreeg hem moeilijk uit. (Ik heb nu nog niks losgehaalt)
Nu vraag ik me af wat dit voor probleem kan zijn, ik zat te denken aan een koel probleem misschien? En zo ja, wat?
Alvast bedankt