Vinnie165
MF veteraan
ik heb nog een topicje geopend over een eventuele ruil van een yamaha wr met een honda HM 250 bj 1999.
Nu lees ik hier en daar iets over de stijfheid van het frame van een 97- 99. Of trillingen op het stuur ?
Is dit een reden om de motor te laten staan ? is dit hinderlijk of wat moet ik me er bij voorstellen ?
ik heb namelijk niet zo veel ervaring met crossen maar ik begin het nu stilletjes aan onder de knie te krijgen. We reden eerst wat door de bossen en nu hebben we een "illegaal" crossparcour waar we ons ding kunnen doen. Vandaar dat de WR 400 te zwaar wordt.
De modellen met het aluminium frame zien er wel iets knapper uit vind ik.
Zijn er ook geen oplossingen om dit probleem weg te werken.
Wat zijn jullie meningen hierover.
Moest er iemand nog een leuke cr 250 hebben met kenteken ( in de buurt van belgie let me know ! )
Nu lees ik hier en daar iets over de stijfheid van het frame van een 97- 99. Of trillingen op het stuur ?
Is dit een reden om de motor te laten staan ? is dit hinderlijk of wat moet ik me er bij voorstellen ?
ik heb namelijk niet zo veel ervaring met crossen maar ik begin het nu stilletjes aan onder de knie te krijgen. We reden eerst wat door de bossen en nu hebben we een "illegaal" crossparcour waar we ons ding kunnen doen. Vandaar dat de WR 400 te zwaar wordt.
De modellen met het aluminium frame zien er wel iets knapper uit vind ik.
Zijn er ook geen oplossingen om dit probleem weg te werken.
Wat zijn jullie meningen hierover.
Moest er iemand nog een leuke cr 250 hebben met kenteken ( in de buurt van belgie let me know ! )