cr 250

fast-tech

MF'er
13 okt 2008
197
0
haaksbergen
hallo

mijn cr 250 van 84 is nu echt op, nu zoek ik een altenatief blok omdat ik al een nieuw kappenset, ketting en tandwielen, stickerset, voorpootrubbers heb.

ik zat zelf te denken aan een cr 250 blok van bouwjaar 96 of iets in die richting.
maar ik weet aleen niet of de maten van de blok ophanging overeen komen met het frame.
iemand sugesties? thanks :)
 
cilinder kan niet meer gehoond worden, rare tik in het blok, een knap in het blok bij het aan kicken, scheurtjes in de versnellingsbak (tandwielen),geen onderdelen meer leverbaar voor het blok etc etc.
 
onderdelen zijn gewoon te bestellen.
alleen erg prijzig,maar alles is te leveren.
 
hallo
weet er iemand van welk bouwjaar deze honda is.
ik denk dat het een cr250 is.of da juist
dank u
full
 
Ik heb ook een vraag over een CR 250..
Mijn vader zou ook graag een goedkope enduro motor willen..
Maar zon CR 250 leek mij niet echt geschikt aangezien hij nogal veel gebruikt?
Klopt dit? als je rustig rijdt wat is je actieradius zo ongeveer?
 
ok merci ja ik dacht dat hem jonger was.
als je heel de blok reviseert zoals nieuwe lagers en dichtingen en nieuwe nikasil in de cilinder en nieuwe piston en cichmenten.
zou dat dan goed vooruitgaan.
 
Ik heb ook een vraag over een CR 250..
Mijn vader zou ook graag een goedkope enduro motor willen..
Maar zon CR 250 leek mij niet echt geschikt aangezien hij nogal veel gebruikt?
Klopt dit? als je rustig rijdt wat is je actieradius zo ongeveer?

1 op 11/12 is haalbaar X tank zal een liter of 7-8 ingaan, dus tussen de 75 en 100km moet mogelijk zijn. Maar die dingen lopen met het gas erop makkelijk 1 op 8 tot 1 op 6.

Voor sommige modellen (92er zeker) zijn er grotere benzinetanks te koop (13liter)
 
echt |(
moet ge dan nen nieuwe cilinder zetten als diene kapot is?

Kan geboord worden tot de laatste overmaat en indien nodig kan er weer een nieuwe bus in gezet worden ,zodat je weer met de zuigers van voor af aan begint
 
Terug
Bovenaan Onderaan