cr 500

Ik kan de methode van Niels alleen maar beamen, want zo heb ik het ook al regelmatig gedaan en de voorwaarde is vooral goed schuren en ontvetten en een goede grondlak.

En inderdaad zat het er bij de Suzuki prima op, Niels!
En als je op marktplaats kijkt, dan kom je hem weer tegen! *D
 
Laatst bewerkt:
Oke Niels, weet je van welke jaartallen CR125 ik kan gebruiken voor de CR500? Bv, welke heb jij?
Dat Zebraline ga ik zeker proberen, kwestie van aanbrengen en uitsmeren oid?

Thx, Frank!

Plastic van een model '92 CR125 en van een model '90/'91 CR250 past op de CR500 modellen.
 
Oke Niels, weet je van welke jaartallen CR125 ik kan gebruiken voor de CR500? Bv, welke heb jij?
Dat Zebraline ga ik zeker proberen, kwestie van aanbrengen en uitsmeren oid?

Thx, Frank!


Op je zadelvraag heeft mario al gereageerd. ;)
Die passen inderdaad perfect,en heb je wat meer keus.

Zebraline smeer je er gewoon op(uitlaat moet geen verf meer hebben).
Als je het uitpoetst,krijg je die zwarte glans wat ik ook heb,en als je het laat zitten,wordt het matzwart,maar je moet dan wel meer aanbrengen,zodat het dekt.
Werkt echt heel mooi,en heb je een keer een plekje,vooral vooraan,waar het warm word,dan smeer je er zo weer even wat op,en je bent klaar.. :]

Niels
 
Nee Niels nog niet ik zet ze er meteen op als ik er gemaakt heb. Natuurlijk maak ik fotos voor en na dat ik het stickersetje erop geplakt heb. Bedankt nog voor de tips Mario. Dat met die uitlaat ga ik misschien ook wel doen. Hij is nu al blank maar was hem eerst van plan weer zwart te spuiten, net als origineel. Maar nu ik dit gezien heb zijn mijn plannen alweer gewijzig!
 
Op mijn vorige motor,zit het nóg op.. :)

En dat is 2 jaar geleden gebeurt.

Hoe slijt het bij jou dan? O-)

Niels

Na 1 jaar zaten er al aardig 'blanke' randen aan mijn velgen. Maar jah, ligt er natuurlijk ook aan hoeveel die velgjes rond gedraaid hebben ik het zand en blubber
*O*
 
hmmmmzz...........ik heb fmxshop zondag gemaild of at ik nog radiateurkapjes kon krijgen, maar er is nog niets teruggemaild. -O- Ik wil er goeie kapjes op hebben zitten voordat de nieuwe stickerset erop gaat. De radiatuerkappen die er nu opzitten die zijn een beetje gescheurd bij de ophanging. Alle kapjes zijn namelijk een paar maanden geleden door de vorige eigenaar vernieuwd behalve de radiateurkappen.

Heeft er iemand misschien toevallig nog een setje liggen? Witte. Ze moeten wel in zeer goede staat zijn. Dan kan ik eindelijk beginnen met de stickers plakken! *O*
Ik heb er zin in! K*tzooi nog steeds geen fotos gemaakt van hoe die nu is. Is ook beetje lastig want zij staat nog op t werk. Sorry maar ze komen eraan!
 
Foto vanavond volgen er meer.

full
 
Ik geloof dat ik die radiateur kappen (naast je tank die dingen toch??) heb liggen.
Zal strax ff kijken, weet alleen niet of ze voor een 500 of een 250 zijn...
 
Ben ik weer :)

Ik had vanmiddag de buddyseat meegeven aan een kennis, zijn vader is meubelmaker en die zou het overtrekje er ff strak opmaken! :)
Nu dus wachten op de radiateurkapjes, dan kan ik stickers gaan plakken. FMXshop heeft net gemaild dat ze alleen nog van UFO te verkrijgen zijn, dus ik kan ze zo bestellen. Er zitten nu al nieuwe kapjes van Polisport op zoals je ziet, maar kan ik gewoon die van UFO bestellen zonder verschil te zien? Kappen zijn toch gewoon precies hetzelfde als origineel? Of ik zou ze van jou kunnen overnemen SpeedYves.
Ik ben ook van plan op de zijschilden en voor er witte cijfers en zwarte achtergrond op te plakken. Nieuwe handvatten erop en misschien een nieuwe stuurrol van honda, deze paarse van Renthal vind ik niet mooi en zeker niet bij het nieuwe stickersetje dalijk.
De uitlaat is nu al blank zoals je ziet, deze wil ik of zwart spuiten net als origineel of met Zebraline bewerken. Dat ziet er namelijk ook erg mooi uit! :9~
De crosser is WP geveerd, en heeft een SPESdemper. Deze heb ik al gepolijst zoals je ziet. Wat vinden jullie ervan?
Iemand nog suggesties van wat ik verder kan doen? Ideeen altijd welkom! _O-
Achterband zit wel tegen vervanging aan maar dat wil ik nu nog ff niet doen. Kan er nog wel een paar keertjes mee rondbaggeren.
Ik zit te twijfelen of ik die kleine stickers op het achter en voorspatbord en de achterbrug eraf zal halen, want als de nummers en de tank radiateur buddyseat dalijk klaar zijn staat het al aardig vol. Wat zouden jullie doen? Eraf of eroplaten zitten iig totdat de rest klaar is.
Motor spuit ik vandaag of morgen nog wel af voordat ik met de stickers begin, lijkt me verstandig. O-)

Hier wat verdere fotootjes!

MVG Jos # ???
 
Terug
Bovenaan Onderaan