CR250 Enduro motor

Tsxdude aku MicheL

MF veteraan
18 sep 2004
1.883
0
Stond al eerder te koop, nu weer, 4 motoren wordt toch te gek.

1stehx2.jpg

2deoq0.jpg

3dego0.jpg

4deme9.jpg

5deaf0.jpg




Een Honda CR 250 uit 1991

Motor heeft orgineel kenteken.


- Verlichting voor en achter + grootlicht. (lichtspoel)

- Toeter
- Dodemansknop

- Remverlichting
- Digitale km-teller


Dus alles zit erop om legaal op de weg te mogen rijden.


Hij loopt prima en start in 1 a 2 kicken.

Loopt goed stationer en schakelt goed.


Updates;


- Een voorvork en achterveer uit een 1995 model.( is beduidend beter)

- Modernere lichtkap

- Nieuwe handkappen

- Rental stuur

- Pro circuit uitlaat

- Frame is zwart gepoedercoat dus geen omkijken naar.


Verder zijn de voorwiel lagers vervangen, balhoofdlagers, remblokken voor en achter, zit een zgan voorband op.


Heb hem gebruikt voor de zondag ritten over zandpaden dus veel heeft hij niet te lijden gehad.

Is altijd goed onderhouden; luchtfilter, smering, ketting tandwiel smering etc.


Heb nog extra luchterfilter erbij, bus castrol 2takt olie, standaard.

Is een nieuwe kickstarter op gemonteerd.

En de achterband is binnenkort aan vervanging toe.

Deze motor is zo goed als spelingsvrij en door liefhebbers bereden, geen afgetrapte meuk zie foto`s. Alles is in de staat zoals een motor hoort te zijn.


Gaat weg ivm met op kamers gaan in de stad en hij daar nou niet bepaald tot zijn recht kan komen... :N Maargoed driver skills zijn door deze moto aardig geupdate en nu mag iemand anders hem vasthouden.


MF Prijs; 1500
 
Laatst bewerkt:
schop voor deze funbike.
Heb precies zo'n model gehad.Echt veel lol mee beleeft.Kickstarters waren inderdaad probleemgevallen(gammel worden),daarom is ie zeker vervangen.
 
Zoals in de advertentie staat, kickstarter is vervangen voor een nieuwe orginele ala 110euro.

Zuiger heeft al aardig wat uren gemaakt, hij loopt nog strak omdat ik hem en vorige eigenaar alleen voor beetje enduro werk hebben gebruikt. En hij dus eigenlijk amper op zijn donder heeft gehad.

Zuiger moet even opgemeten worden als je zeker wilt weten, of hij nog binnen toleranties zit. Heeft nu zoon 30uur enduro werk gehad.
 
Wat is je bodemprijs? Dit lijkt me wat aan de hoge kant maar heb wel interesse in deze machine. Mag via PB :)
 
Heeft nu zoon 30uur enduro werk gehad.
Dus had al vervangen mogen zijn.....

Ik wil je advertentie en motor niet afzeiken, maar de prijs is wel hoog en de zuiger maakt ook met enduro genoeg mee. (vieze luchtfilters, slechte olie gebruiken, te weinig smering etc. etc.)
 
Dus had al vervangen mogen zijn.....

Ik wil je advertentie en motor niet afzeiken, maar de prijs is wel hoog en de zuiger maakt ook met enduro genoeg mee. (vieze luchtfilters, slechte olie gebruiken, te weinig smering etc. etc.)

Naja dan kan je het afzeiken net zo goed achterwege laten, als je weet dat de motor na elke rit schoon luchtfilter krijgt, goede mengolie gebruikt en prima gesmeerd wordt (1:37), zuiger kan nog prima mee met deze uren stand aangezien hij niet constant vol doorgetrokken word door zijn toeren, aangezien de openbare zandpaden geen crosscircuits zijn, als je geen intresse hebt, houd je commentaar dan lekker voor je.
En de prijs bepaal ik, ookal heb je geen intresse houd je commentaar bij je en laat de nieuwe eigenaar maar onderhandelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan