CR250r crosser, joepie!!

** stuurbevestiging dingetjes voor op de kroonplaat
** koppelings handel met bevestiging
** gas handel
* recht stuurtje
* heel zadel
** ketting in redelijke staat
* stuur-aan/uit knopje
** Luchtfilter
** Zuiger (met cylinder als goed kitje?)
** Uitlaat bocht die niet krom is...

Met 2 *'jes heb ik echt nodig



Uitlaatbocht die niet krom is :?

:+
 
Nouja, eentje die aansluit op de cylinder en toch de demper ergens in de buurt van het frame houd :)
 
Staat bnatuurlijk wel wat druk op de waterpomp, want daar waar hij lekt zit het schoepje. Die draait best heel snel hoor en daarom kan hij snel leeg. Maar een gaatje van een millimeter kun je best even met epoxy of kneedbaar staat/alu dichtmaken.

De andere delen zou ik zoveel mogelijk nieuw halen als ik jou was. Mis je dat allemaal, of is het in de huidige staat niet goed meer?
 
Staat bnatuurlijk wel wat druk op de waterpomp, want daar waar hij lekt zit het schoepje. Die draait best heel snel hoor en daarom kan hij snel leeg. Maar een gaatje van een millimeter kun je best even met epoxy of kneedbaar staat/alu dichtmaken.
Het gaat niet alleen om dat gaatje. De rest van de wand is hoogst waarschijnlijk ook ernstig dun, dus alles vol met epoxy. ook ter bescherming van wat er nog wel zit. Ik zou dat zelfs met een nieuw deksel doen van zo'n ding.
De andere delen zou ik zoveel mogelijk nieuw halen als ik jou was. Mis je dat allemaal, of is het in de huidige staat niet goed meer?

:^

Ik heb bijna alles wel liggen (uitlaat en cilinder niet), maar verkoop het niet omdat ik er geen zak voor krijg, terwijl ik weet het in de toekost nodig te hebben. hebben.
 
Ik kan aan het meeste al komen, alleen de uitlaat nog niet. Iemand daar een adresje voor? Zuiger moet dan toch maar nieuw.
Het is een crosser van een paar honderd euro, daar wil ik niet meer als dat insteken om hem goed te krijgen..
En rijden kan zowiezo nog niet met me gebroken hand, dus vandaar dat ik op zoek ben naar 2e hands spul :)
 
Piepers in Heerenveen en Hofstede in Staphorst, als je in het noorden woont, maar bij Ad van Gils bij Breda kun je vast ook wel terecht en anders even een advertentie op marktplaats zetten.

Zuiger kun je ook via fmx.shop wel kopen, maar dan moet je wel de juiste maat hebben, wat de cylinder van 85 is nog wel te honen en je weet dus niet in hoeverre dat al eens is gebeurt.

Enne..... komt er nog een foto van?
 
paar 100€ voor zo'n krel ?

voor 500 had ik laatst een 91er in perfecte staat...


geef de diameter eens door, heb nog enkele zuigers voor oudere cr liggen
 
Koen, in belgië is dat anders :)
Zuiger heb ik nog niet los gehad, maar laat het je weten. Zuin die zuigers die jij heb nieuw?

Foto gaat nog niet: lees topic :)
 
Hey Koen,

CR250 uit 1991 voor 500 euro in perfecte staat?!
Mag je per 5 stuks wel bij mij brengen voor 600 euro!
En dan over twee weken gewoon weer!

Maar even serieus, ik heb ook weleens een motor uit 1991 gehad voor 500 en ook wel eens motor uit 1995 voor 750 en een 2001 voor 1000 euro enz. enz., maar een CR250 uit 1985 is gewoon een paar honderd euro waard, als hij loopt. Alle keren dat je minder betaalt is ook een beetje mazzel hebben.

Maar als je hem aan een zuiger kunt helpen, dan is hij wel weer een stapje verder!
 
Hey Koen,

CR250 uit 1991 voor 500 euro in perfecte staat?!
Mag je per 5 stuks wel bij mij brengen voor 600 euro!
En dan over twee weken gewoon weer!

Maar even serieus, ik heb ook weleens een motor uit 1991 gehad voor 500 en ook wel eens motor uit 1995 voor 750 en een 2001 voor 1000 euro enz. enz., maar een CR250 uit 1985 is gewoon een paar honderd euro waard, als hij loopt. Alle keren dat je minder betaalt is ook een beetje mazzel hebben.

Maar als je hem aan een zuiger kunt helpen, dan is hij wel weer een stapje verder!

zelf gekocht voor 500, weg gegaan voor 800 O-)

zuigers zijn uiteraard nieuw :)
 
Dan weet ik alle onderdelen nu wel bij elkaar te krijgen, op een uitlaat na.
Wat zou die bocht nieuw kosten? (imitatie?)
 
Een nieuwe uitlaat kost tussen de 250 en 350 euro.
Ligt een beetje aan het merk.

Als je een crossmotorsloperij belt, ben je goedkoper uit, want dat vind ik zelf heel veel geld voor een model uit 85.
 
De flens van de uitlaat hangt scheef voor de aansluiting, bovenkant 1cm ruim meer naar buiten als de onderkant, misschien nog bij te buigen, maar denk het niet..
Dat ga ik idd. niet betalen, dan word het zeker 2de hands zoeken dus.
 
Crossmotorsloperij Piepers in Heerenveen, heb ik goede ervaring mee. Stuurt ook wel thuis. Moet gewoon voor minder dan 100 euro kunnen.

Maar ik zou het eerst eens proberen met uitdeuken en evest laten ,,pikken" door een plaatwerker, of bij een autobedrijf.

Je zegt dat hij niet recht voor de cylinder zit en dat je hem wilt bijbuigen.
Waar zit je ATAC, in dit geval, of is die verwijderd ?
 
Dat is een kastje van 5cm diep die aan de cylinder vast zit. zit er op dus, denk alleen dat de klep er uit is.
Hoe werkt de bediening van die klep btw? via een servo of niet?
 
jaja, net thuis :P verwacht er niet te veel van hoor...

staan op de cam, zo ff loaden
 
Terug
Bovenaan Onderaan