CR500 cross binnenkort CR500 supermotard

Klote flikken!!!!! :( Ze hebben mijn motor in beslag genomen.Ze beweren dat het framenummer niet klopt en dat ze het laten onderzoeken..Ik heb mijn aankoop verklaring van de vorige eigenaar overhandigd en dat was toch niet genoeg voor ze.Ook hebben ze me laten brommen in de bak voor 7 uren,want ze verdachten me van diefstal en heling.Na het afleggen van mijn verklaring mocht ik weer naar huis,maar mijn motor blijft voor nader onderzoek.Het waren weer van die groentjes die denken dat ze beter weten.Mijn frame is nooit overgespoten en de nummers zijn origineel.Zelfs een vriend van me die bij me was hadden ze ook aangehouden en zijn motor in beslag genomen.Hij mocht na verhoor gelijk zijn motor meenemen.Ook de vorige eigenaar waar ik mijn motor heb gekocht kan het niet begrijpen.Die zei me dat hij de motor van iem had gekocht en dat die het van JH Motoren had gekocht en dat ik daar effe naartoe bel.Ik bellen en voor mijn pech zijn ze uitlandig voor werk.Ze zijn 20 juni terug.Ik ben echt woest nu.Heb bijna 3mnd gevochten om mijn motor om te bouwen en de dag dat het helemaal af is nemen die malloten het in beslag.Het mooie is toen ze de motoren hadden ingeladen hebben ze mijn motor eerst gezet en daarna de 600cc streetfighter van mijn vriend er tegenaan.Zijn motor heeft nu schade(tank gedeukt en gekrapt)Wil niet eraan denken wat voor schade mijn motor zal hebben.Ik ga maandag weer om te kijken of ze al hebben onderzocht.

Kut man.

Ik ben blij dat ik blank ben [edit] maar er niet trots op[/edit]. Jaren met een XR600 rondgereden waarvan het framenr. niet bleek te kloppen. Daarmee ben ik zeker 10 keer aangehouden en heb er ook nog een freakie ongeluk mee gehad. Never het framenr. gecontroleerd door de wouten. Zelfs bij het wheelie ongeluk met slachtoffer niet :X
 
Laatst bewerkt:
Kunnen ze dat zomaar doen............. :? ff een bike in beslag nemen op een "VERMOEDEN" van heling. Moet nog mooier worden met die kl#te jute.....kunnen ze net zo goed alle motoren oppikken,ze zouden wel eens gejat kunnen zijn. :Z
Maareh.....das wel ff minder voor je.Ik hoop dat je je motor weer snel terug zult hebben.
 
Wat ik nog ook zo vreemd vindt is dat het framenummer al een keer nagekeken is via hun systeem door een paar ageneten die mij een keer hadden aangehouden voor controle.Alles was in orde toen en nu begrijp ik niet hoe het nu niet in orde is.


Ik hoop echt dat ik het voor de meeting krijg.Het liefst heb ik het nu al terug,want wil er niet aan denken wat ze allemaal zitten te doen aan de motor.
 
Laatst bewerkt:
tsjah. zoiets is gewoon onmeunig kloten, zodra je van die lastige politie gastjes voor je hebt die denken dat wat hun zeggen dat klopt, dan krijg je het erg lastig...


maar hoe is de staande houding gegaan dan? was gewoon papier controle? of was je echt flink aan het branden met je cr?
 
tsjah. zoiets is gewoon onmeunig kloten, zodra je van die lastige politie gastjes voor je hebt die denken dat wat hun zeggen dat klopt, dan krijg je het erg lastig...


maar hoe is de staande houding gegaan dan? was gewoon papier controle? of was je echt flink aan het branden met je cr?

De eerste keer was de motor in de bak van een busje van europecar en reed ik net naar boven van Shureguard waar ik een box had.het was op een zondag ik kwam net van de Maasvlakte en die flikken hadden zeker niets te doen.Nou ik werd gestopt voor de deur van de box en moest rijbewijs en papieren overhandigen.Er was toen ook een Suzuki Rm250 bij die van Aad afkomstig is in de bak.Ze hebben de nummers toen nagetrokken en alles bleek in orde te zijn.Gisteren heb ik een kleiner achtertandwiel gezet en heb toen effe in de straat gereden om te kijken of het beter rijdt.Daarna had die vriend van me een rit genomen en toen hij terug reed kwamen ze achter hem aan.Hij reed rustig terug en reed de garage in.Ze stopten voor de deur van de garage en kwamen toen kijken.De agent zei gelijk het nummer klopt niet.De motorfiets van die vriend van me stond aan de overkant geparkeerd en ze gingen ook naar die kijken en zeiden ook gelijk dat het framenummer niet goed is.Toen belden ze een wagen om de motoren te komen halen en wij moesten mee.
 
echte mierenneukers dus B| , maar kun je niet naar honda nederland bellen voor het natrekken van je framenummer? ik neem aan dat die wel kunnen zeggen wat voor een motor hoort bij de door jou opgegeven frame nummer?
 
echte mierenneukers dus B| , maar kun je niet naar honda nederland bellen voor het natrekken van je framenummer? ik neem aan dat die wel kunnen zeggen wat voor een motor hoort bij de door jou opgegeven frame nummer?

Ja,ik zou maandag gelijk bellen naar honda nederland om te vragen of ze het nummer kunnen natrekken in hun systeem en kijken bij welke motor het hoort en het voor me faxen,zodat ik het voor die %#$%$^&^kan brengen.
 
:(

Damn, beter heb je hem snel en schadevrij terug. O-)

Ik kwam afgelopen week ook politie tegen, ze stonden op de plek waar ik linksaf wilde, maar ik ben maar rustig rechtdoor gereden. -O- Geen knipperlichten trekt gelijk de aandacht.
 
:(

Damn, beter heb je hem snel en schadevrij terug. O-)

Ik kwam afgelopen week ook politie tegen, ze stonden op de plek waar ik linksaf wilde, maar ik ben maar rustig rechtdoor gereden. -O- Geen knipperlichten trekt gelijk de aandacht.

steek je je hand uit...of je vinger...omhoog.....dat mag ook ipv knippers
 
steek je je hand uit...of je vinger...omhoog.....dat mag ook ipv knippers
Wilde geen aandacht trekken, ben het hele dorp uit gereden en heb niet op of om gekeken. :+

Rare is dat de KLX ook geen remlicht heeft. :X
Die van makster ook al niet. :?
 
remlicht is toch niet verplicht als deze er standaard ook niet op zit?

Remlicht is wel verplicht.Ik had nagevraagd bij RDW wat ik allemaal op mijn motor moet hebben om het te keuren en ze zeiden dat er ook remlicht op moet zijn.
 
Jeeeessssuuuussss wat kl*te voor je allemaal :N -O- :N
Ben benieuwd wat die wouten zeggen als je de fax laat zien.
Ze kunnen je hoogstens een boete geven voor het niet hebben van een kenteken en dus verzekering. Oh en als je je CR gaat ophalen, neem je digicamera mee voor evt schade/ontbrekende onderdelen.
Intussen kan ik met mijn standaard KTM met richtingaanwijzers(!) gewoon die wouten lekker afsnijden ;) ;) ;) Wat kunnen ze me maken HAHAHAHA. Nog effe van genieten voordat ik het full system titanium Akrapovic er op ga zetten. Dan rij ik ineens heel rustig als ik de wouten zie. O-) O-) O-)
 
Ik hoop mijn motor heel snel terug te krijgen,zodat ik hem af kan maken om te laten keuren.Als ik het voor 3 juli krijg is het goed,af of niet ik kom ermee naar de meeting desnoods op een aanhanger.Wil effe komen posen ermee *D en een aantal van jullie laten kweilen. Had het effe kunne rijden voordat de lummels het inbeslag namen en het is echt gruwelijk.Met een 15/40 tandwielverhouding klimt het nog steeds wanneer je z'n 3de versnelling gewoon rustig uit trekt,maar ja het is ook geen standaard CR500.Het is een GP500,want de vorige eigenaar reed GP wedstrijden ermee.

Als ik schade op mijn motor heb ga ik het zeker verhalen bij de politie,maar ja dan hoop ik dat ik de schade kan repareren voor 3 juli.
 
Laatst bewerkt:
FF vraagje,kan redelijk goedkoop aan een CR500 komen,met op het kenteken van 1992 maar met als opmerking dat ie van 89 is.

Nou meen ik me te herinneren dan die 89ers iets met een waterpomp ofzo hebben....?
Er zit alwel een UPSD voorvork in en heeft een schijfrem en die waren er toch pas vanaf 91...?

Kan iemand hier een keine uitleg geven....en als de CR500 wat is hebben we der hier weer 1tje erbij :)
 
Ik heb een CR500 uit 1986, maar met een nieuw carter/waterpomp gedeelte.
De ouden waren van magnesium, en losten op de duur op in de koelvloeistof. ;)
Goed om dat gedeelte even te checken voor de aankoop. ;)

Achter zit normaal een trommelrem inderdaad. (heb zelf ook schijf nu)
 
Ik heb een CR500 uit 1986, maar met een nieuw carter/waterpomp gedeelte.
De ouden waren van magnesium, en losten op de duur op in de koelvloeistof. ;)
Goed om dat gedeelte even te checken voor de aankoop. ;)

Achter zit normaal een trommelrem inderdaad. (heb zelf ook schijf nu)


Hoe zie ik of het magnesium is en waar zit ie ergens ........ is geloof ik iets donkerder dan alu toch....
 
Even je vraag in het juiste topic stellen. ;)

2takt SM vraagjes...

En ja, mogelijk moet je even het kapje bij het blok rechts lossen, komt een slang in uit..
Als het daarachter weggevreten is o.i.d dan lijkt het mij vrij duidelijk.
 
Ik ben vandaag naar de technische afdeling van de politie geweest waar de motoren zijn voor controle en de agent die de motoren heeft geschouwd heeft gezegd dat hij niets kan vinden dat de framenummers niet kloppen en dat hij de nummers naar de fabriek heeft gestuurd om het daar na te trekken.Hij zij ook dat hij me de motoren niet kan geven,maar dat de agent die de zaak behandeld het kan doen.Jammer genoeg was die agent vrij vandaag en is er morgen weer.Morgen sta ik voor zijn neus om hem te zeggen dat hij de motoren vrij moet geven want zelf de technische dienst zegt dat de framenummers in orde zijn.Als ik mijn motor krijg ga ik het helaas op een aanhanger moeten brengen naar de meeting,want ik heb dan geen tijd om het helemaal af te maken en te laten keuren om het op kenteken te zetten.vindt het wel jammer,want ik wil het zo graag ernaar toe rijden,maar ik hoop dat ik de motoren morgen krijg.
 
Damn :r die zijn belachelijk grondig bezig..

Succes morgen. :]


Ik heb gisteren een framenummer op mijn motor gevonden.
Maakte me al grote zorgen. Niet dat ze daar niets aan kunnen opmerken verder.
O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan