CR500 info en pics

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik hem niet koop zal ik wel zeggen waarom niet. de ketting en tandwielen zijn in ieder geval op zei hij, met de krukas en zuiger was 4 keer gereden ZEGT HIJ. hij had de boel vervangen omdat hij was vastgelopen ofzo :? lijkt mij dat je cilinder dan ook naar de klote is... kzie het zo wel, kga hem grondig inspecteren ;)

ik hoop dat het wat is dan kan het een hele mooie koop zijn :Y
zou idd wel goed luisteren of hij mooi loopt (meer kan je niet doen motorisch lijkt mij) want door een flinke vastloper kan je krukas doorbuigen waar de rest van je carters ook niet beter van worden.
en cr crosser heeft gelijk:als ik hem echt wil hebben dan had is gewoon even moeten bellen.
probleempje is alleen dat ik er nog niet uit ben wat nu beter is.
ik wil iig een cr500af supermoto :9~
een complete cr500 kopen,het blok eruit halen en de rest verkopen (wie wil er nu een cr500 hebben zonder blok??) of alleen een los blok kopen?
wat zou een cr500 opleveren in onderdelen zonder blok?
al met al veel vragen voor ik een beslising neem })
ik wil iig niet 2 completen motoren kopen dus de opties voor mij zijn:

1-een complete cr250 vanaf 2002 (gen3 frame)/crf450 kopen,het blok verkopen en een cr500blok aanschaffen

2-een compleet cr/crf rijwielgedeelte kopen en een 500blok

3-een cr/cfr frame kopen en deze opbouwen met losse onderdelen (van e-bay ed)

de laatste optie lijkt mij het beste voor mij omdat ik dan niets hoef aan te schaffen wat ik niet nodig heb (stalen frame,crosswielen,250 blok ed)en het in kleine stappen kan (finiancieel)
zeker gezien het een sm moet worden *O*
kortom ,hier zal ik nog wel wat slapeloze nachten over hebben dus tips zijn welkom. :Y


heel goed bezig tinus :}
jij doet het gewoon zonder er alleen maar over te zwammen zoals mij ;)
als tie echt af is voor de 500 meeting kom ik zeker even kijken *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik kan nu via via een cr500 sm kopen uit 85 vind het wel beetje oud maar daar is de prijs ook naar zitten hier nog voor of nadelen aan in vergelijking tot eind 90 begin 2000 modellen behalve het lelijk zadel en trommelrem achter ?
 
ja die is het ja heb ook al wat van de prijs af hoor hahahaha weet niey of het de moeite is of doen en lachuh of wachten en iets jongers kopen
 
ach 1000 euro is hij altijd wel waard bv.
hij ziet er iig netje uit op de foto en je kunt er vast wel lol mee hebben
 
dat weet ik wel zeker maar kan ik hier bijv. nieuwer tyoe zadel opzetten of zoiets en achter remklauw monteren ?
 
ik hoop dat het wat is dan kan het een hele mooie koop zijn :Y
zou idd wel goed luisteren of hij mooi loopt (meer kan je niet doen motorisch lijkt mij) want door een flinke vastloper kan je krukas doorbuigen waar de rest van je carters ook niet beter van worden.
en cr crosser heeft gelijk:als ik hem echt wil hebben dan had is gewoon even moeten bellen.
probleempje is alleen dat ik er nog niet uit ben wat nu beter is.
ik wil iig een cr500af supermoto :9~
een complete cr500 kopen,het blok eruit halen en de rest verkopen (wie wil er nu een cr500 hebben zonder blok??) of alleen een los blok kopen?
wat zou een cr500 opleveren in onderdelen zonder blok?

Als je echt serieus bent moet je even contact met me opnemen, er zijn verschillende wegen waar ik je mee kan helpen... blok.. rijwielgedeelte... SM-wielen

Laat maar weten als het zover is.

tinus
al met al veel vragen voor ik een beslising neem })
ik wil iig niet 2 completen motoren kopen dus de opties voor mij zijn:

1-een complete cr250 vanaf 2002 (gen3 frame)/crf450 kopen,het blok verkopen en een cr500blok aanschaffen

2-een compleet cr/crf rijwielgedeelte kopen en een 500blok

3-een cr/cfr frame kopen en deze opbouwen met losse onderdelen (van e-bay ed)

de laatste optie lijkt mij het beste voor mij omdat ik dan niets hoef aan te schaffen wat ik niet nodig heb (stalen frame,crosswielen,250 blok ed)en het in kleine stappen kan (finiancieel)
zeker gezien het een sm moet worden *O*
kortom ,hier zal ik nog wel wat slapeloze nachten over hebben dus tips zijn welkom. :Y


heel goed bezig tinus :}
jij doet het gewoon zonder er alleen maar over te zwammen zoals mij ;)
als tie echt af is voor de 500 meeting kom ik zeker even kijken *O*
 
Als je echt serieus bent moet je even contact met me opnemen, er zijn verschillende wegen waar ik je mee kan helpen... blok.. rijwielgedeelte... SM-wielen

Laat maar weten als het zover is.

tinus
 
hej tinus, wat kosten 2dehands SM velgen ongeveer? en maakt het bouwjaar nog uit? tot welk bouwjaar past het plastic op een '98 model?

ps. de verkoper belde me dat het vanavond te laat werd, hij zat nog 200 kilometer van zn huis... morgen na zijn werk ben ik bij hem. ook als ik hem niet koop maak ik ff een picci zodat jullie ook weten hoe hij eruit zien ;)
 
Sm-velgen ligt aan de staat en hoe compleet ze zijn. reken ongeveer op 500-750 euro

plastic is hetzelfde in de jaren 91 t/m 01 hier heb ik nog veel nieuw en gebruikt van liggen.

tinus
 
Niet zo'n hele jonge ( blok is pre 94) ..en zo'n alu-tank valt in de praktijk tegen..
Maar zo op de foto leuk om te zien..

Prijs is redelijk..
 
via sommer duitsland kan je nieuwe excels bestellen mét band voor nog geen 800 euro.

je kan het zo gek maken als je zelf wil, ik heb met me geitenkop 1400 betaald voor setje velgen



*zijn wel héle speciale hoor :Y




liever te duur dan niet te krijgen.... :) :) :)


tieben
 
via sommer duitsland kan je nieuwe excels bestellen mét band voor nog geen 800 euro.

je kan het zo gek maken als je zelf wil, ik heb met me geitenkop 1400 betaald voor setje velgen



*zijn wel héle speciale hoor :Y

is dat dan compleet met naaf en spaken? gewoon complete wielen als ik het goed begrijp?

maar dan het remgerei nog!

al met al een best duur setje als je het goed wilt doen!

tinus
 
word aan gewerkt, blok is klaar en eerdaags gaat de zaag erin!

voor het treffen issi zeker af! Daarnaast ook een '99 cr500 z.g.a.n. (1e zuiger nog) compleet ohlins geveerd (echte vork) zal ook aan de start staan!

[afbeelding]
[afbeelding]

tinus

Eindelijk nog een oranje. Mooie kleur. ;)

Combineert trouwens nog beter met zwarte nummerschilden (met witte cijfers). :9
 
:? oranje?! volgens mij zijn de laatste types allemaal knalrood vriend |(

een '99 is rood en die nieuwe CRF volgens mij ook? kan aan mij liggen _O-

tinus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan