als ik hem niet koop zal ik wel zeggen waarom niet. de ketting en tandwielen zijn in ieder geval op zei hij, met de krukas en zuiger was 4 keer gereden ZEGT HIJ. hij had de boel vervangen omdat hij was vastgelopen ofzo lijkt mij dat je cilinder dan ook naar de klote is... kzie het zo wel, kga hem grondig inspecteren
ik hoop dat het wat is dan kan het een hele mooie koop zijn
zou idd wel goed luisteren of hij mooi loopt (meer kan je niet doen motorisch lijkt mij) want door een flinke vastloper kan je krukas doorbuigen waar de rest van je carters ook niet beter van worden.
en cr crosser heeft gelijk:als ik hem echt wil hebben dan had is gewoon even moeten bellen.
probleempje is alleen dat ik er nog niet uit ben wat nu beter is.
ik wil iig een cr500af supermoto
een complete cr500 kopen,het blok eruit halen en de rest verkopen (wie wil er nu een cr500 hebben zonder blok??) of alleen een los blok kopen?
wat zou een cr500 opleveren in onderdelen zonder blok?
al met al veel vragen voor ik een beslising neem
ik wil iig niet 2 completen motoren kopen dus de opties voor mij zijn:
1-een complete cr250 vanaf 2002 (gen3 frame)/crf450 kopen,het blok verkopen en een cr500blok aanschaffen
2-een compleet cr/crf rijwielgedeelte kopen en een 500blok
3-een cr/cfr frame kopen en deze opbouwen met losse onderdelen (van e-bay ed)
de laatste optie lijkt mij het beste voor mij omdat ik dan niets hoef aan te schaffen wat ik niet nodig heb (stalen frame,crosswielen,250 blok ed)en het in kleine stappen kan (finiancieel)
zeker gezien het een sm moet worden
kortom ,hier zal ik nog wel wat slapeloze nachten over hebben dus tips zijn welkom.
heel goed bezig tinus
jij doet het gewoon zonder er alleen maar over te zwammen zoals mij
als tie echt af is voor de 500 meeting kom ik zeker even kijken
Laatst bewerkt: