CR500 restauratie project

Maar ontopic nu; hoest met de honda?

Frame ligt klaar voor de coater, volgende week maandag ff wegbrengen denk ik + cilinder. Ik ben er verder nog niet echt mee bezig geweest vanwege tijdgebrek. Ik ga hem rustig opbouwen, geen 125Pizza project dit keer.
Hij ligt dus nog helemaal uit elkaar.
 
125 pizza project? Mijn 125 project is een opknapproject en geen restauratie.. Restauratie gaat net ff stapje verder en daar had ik geen zin in..
 
125 pizza project? Mijn 125 project is een opknapproject en geen restauratie.. Restauratie gaat net ff stapje verder en daar had ik geen zin in..

Je schiet wel goed op mario, en hij ziet er echt strak uit.

Is het blok open geweest of niet?
 
125 pizza project? Mijn 125 project is een opknapproject en geen restauratie.. Restauratie gaat net ff stapje verder en daar had ik geen zin in..

hmm leg ff uit?

restauratie is: 100% origineel maken

opknappen is: hetzelfde als restaureren maar dan met iets meer niet originele delen?
 
Had motor gekocht en blok zou 10 uur geleden gereviseerd zijn en had na 10 uur een nieuwe zuiger gekregen, die uurtje had gelopen.

Toch maar even open gemaakt en verhaal klopt. Big-end absoluut goed, cylinderwand goed, B-zuiger zat er zo op het oog echt net in. Dus eigenlijk zonde van de lagers, keerringen en pakkingen, maar voor die 60 euro weet ik het dan wel zeker.
 
Jazeker gebeurt er nog wat. Soms liggen er onderdelen in de weg en verplaats ik die naar een andere hoek.

ben bijna klaar met de moto guzzi en dan gaan we met deze aan de slag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan