CR500 restauratie project

Pb jou prijs maar eens wat je in gedachten hebt

Ja, nou zijn mijn centjes op. Zet dat ding in elkaar en ga er lekker op rijden. :]


Als iemand hier nog een mooi plaatje heeft van een CR500. Ik ben namelijk nog een beetje zoekende naar hoe ik hem wil maken.
Nu denk ik aan een standaard CR500 2001.
 
hebje dat ding onderhand al eens klaar of wat? duurt nu wel lang
 
Ja sorry, er zijn ook mensen die 4 dagen in de week moeten werken voor hun geld zonder uitkering te trekken.

kun je niet wat oude monteurs uit je GP tijd bellen en vragen of ze nog 1 keer willen vlammen zoals in 1990 :') ?
 
Het maakt geen zak uit wat hij denkt.
Jij moet in het 125/250 topic jou nutteloze commentaar blijven doen, maar ga niet elk ander topic verneuken
 
joehoe, het is chris zn topic... dan kan dat ook gewoon hoor :+ ik weet niet of je weet wie Christiaan A is... maar in zijn jonge jaren was hij een veel belovende inter rijder met GP ambitie. Helaas is hij nu aan lager wal geraakt... maar dat maakt hem niet minder
 
joehoe, het is chris zn topic... dan kan dat ook gewoon hoor :+ ik weet niet of je weet wie Christiaan A is... maar in zijn jonge jaren was hij een veel belovende inter rijder met GP ambitie. Helaas is hij nu aan lager wal geraakt... maar dat maakt hem niet minder
:+
 
joehoe, het is chris zn topic... dan kan dat ook gewoon hoor :+ ik weet niet of je weet wie Christiaan A is... maar in zijn jonge jaren was hij een veel belovende inter rijder met GP ambitie. Helaas is hij nu aan lager wal geraakt... maar dat maakt hem niet minder

:^
 
en jij denkt zeker dat je offroad kan rijden met een super tenere? :')

Nee, ik kan niet denken. :j

Laten we maar zeggen dat ik een identiteitscrisis heb met een kleinheidswaanzin.
Ik denk dat ik eencilinders bij kan houden, maar het valt me altijd tegen.

large
 
Laatst bewerkt:
lelijk.

maarja dat is dit model zowieso.
vind de oudere modellen veel mooier
 
beetje egocentrisch trouwens om je eigen topic te openen over een Honda
 
Terug
Bovenaan Onderaan