CR500 restauratie project

doe de topictitel eens veranderen in restauratie project CR500 trouwens. Nu denk ik steeds dat het het cr500 topic is.
 
Heej, effe opbokken met dat k*tcommentaar. Ik vind het een mooi topic!

Nomiis
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Als je geen nuttige on-topic bijdrage hebt, blijf dan weg!

On topic of opzouten.
 
En als hij klaar is, verkoop je hem dan?
Volgens mij zocht YTO nog een 2takt machine.
 
As. Weekend ga ik verder met demonteren. De boutjes etc breng ik samen met die van de 250 alvast naar de verzinkerij. Dan een plan van opbouw maken. Wat ik met de motor doe als hij af is zie ik dan wel.
 
\Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Als je geen nuttige on-topic bijdrage hebt, blijf dan weg!

On topic of opzouten. \

Het zijn ook altijd dezelfden die lopen te verzieken!! Ik ben blij dat er weer een CR500 wordt gered :P
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat nieuwe boutjes en een nieuw gelakt frame al wonderen doen...maar ja...dan de details nog en daarvoor mag de portemonnee op de kop..
 
Het zijn ook altijd dezelfden die lopen te verzieken!! Ik ben blij dat er weer een CR500 wordt gered :P

gvd wat hypocriet dit ook weer Cola... :')

Het liefst zou jij elke mod eigenhandig ergens in de betonvloer van een gebouw storten... :')

Maar in principe mag ik nu dus ook een topic over mijn meer dan geile Kawasaki KX 250 starten?
 
Ik post niet zo vaak maar lees graag de topics van gelijkgezinde cr500-verslaafden.

Toch een beetje ziek als je zoveel energie hierin steekt en het eigenlijk maar niets vindt.

Get a life!!!!

Start alsjeblieft die topic over je geile Kawasaki KX 250 en hopelijk reageren mensen met wat meer fatsoen.
 
Ik post niet zo vaak maar lees graag de topics van gelijkgezinde cr500-verslaafden.

Toch een beetje ziek als je zoveel energie hierin steekt en het eigenlijk maar niets vindt.

Get a life!!!!

Start alsjeblieft die topic over je geile Kawasaki KX 250 en hopelijk reageren mensen met wat meer fatsoen.

Ik ben bang dat dat niet lukt...dat fatsoen :9 maar ik zal vanmiddag eens wat typen
 
gvd wat hypocriet dit ook weer Cola... :')

Het liefst zou jij elke mod eigenhandig ergens in de betonvloer van een gebouw storten... :')

Maar in principe mag ik nu dus ook een topic over mijn meer dan geile Kawasaki KX 250 starten?

Ok... je hebt gelijkt... zowel over je topic, want best de moeite waard zou zijn, als over de fysieke verwerking van de meeste mods..

@ Chrisscross: In alle gevallen gewoon met een works uitlaat maken, dus mooi blank staal...geen chroom/nikkel en geen zwarte lak... scheelt 80% op de looks..
 
Een PC uitlaatje vind ik persoonlijk ook altijd wel sexy!

En het frame gaat naar de coater. Blok krijgt een VOLLEDIGE revisie, dus niet alleen een nieuwe bougie zoals op Marktplaats. :') Alles doen we uiteraard zelf zover mijn gereedschap/apparatuur het toe laat.
 
cilinder boren gaat ook wel lastig met een grote boor in de boormachine Mario.. ;)

Maar voor de rest kan je alles goed zelf doen inderdaad.

Enne, waar blijven alle foto's? Eindelijk weer een leuk topic!
 
Opzich zijn er wel 20 van dit soort projecten voorbij gekomen op mf
Maar niemand neemt meer de moeite om een topic te maken :')
 
cilinder boren gaat ook wel lastig met een grote boor in de boormachine Mario.. ;)

Maar voor de rest kan je alles goed zelf doen inderdaad.

Enne, waar blijven alle foto's? Eindelijk weer een leuk topic!

Ja, is waar ook... past geen 89.5 mm in mijn accuboormachine..
 
CvG heeft nog originele honda stangen liggen.
Lagers en pen kan je los krijgen dacht ik.
En die perst hem ook even voor je natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan