cr750

Wie o wie heeft er al ooit open inlaatkelken op zijn cb gezet??

De vraag is.... weet iemand ook welke maat hoofdsproeier er dan in moet?

Ik heb inlaatkelken besteld bij CMK parts die leveren veel onderelen voor keihin en mikuni carbs! dus ook sproeiers (www.mikuni.nl)

de aansluitdiameter van de kelk is 40 mm en lengte 60 dit zou dus overeen moeten komen met de orginele inlaatkelken die in het luchtfilterhuis uitkomen.

als iemand iets weet hierover.... ik hoor het graag!!
 
dat word waarschijnlijk proberen, proberen, proberen....... bij een verandering van de luchtfilter oid, zal elke motor een ander hoofdsproeier behoeven(voor optimale verbranding) omdat je niet alleen met die wijziging te maken hebt, maar ook met aantal gelopen km's en andere uitlaat enzo...

ik zou zeggen ga een keer naar een dynobank voor een run, en laat je daar goed adviseren. dan hoef je zelf niet te prullen en heb je ook geen kans dat je motor te arm gaat lopen ofzo... en voor die 25 euro..
 
voor de liefhebbers van een opgevoerde cb500/cb550 of voor je cb750 k1 (waar ze vanaf komen en maar heel weinig gelopen hebben !!!! ze zijn namelijk nieuw gekocht en er is 3 seizoenen mee geraced..reken uit: 5000 kilometer is al hoog gegrepen)

met kelken !!! foto komt later
 
full
 
Zo..... ff wat extra plaatjes nu kan ik het ook!!!! gelukkig!!

Volgende week inlaatkelken plaatsen!(ik kan niet wachten Roger :) ) en hopelijk een kroonplaat
full
als die ooit aankomt met de post ;( klauwen plaatsen (mooi gestraald en gereviseerd!!) en dan het werk waar ik geen zin in heb de bedrading OOOO neee

Iemand nog een leuke tip om de orginele achtervering in te veranderen???
Zie het graag.......
 
Velgen komen van de Haan in schijndel! Ze zijn van het merk Morad wat volgens mij een spaans merk is(pin me er niet op vast)
 
De haan??? Maken die zo'n velgen daar sta ik versteld van!!!!Het zijn net echt borani's.Ik heb een Triump TR 3 B (Dat is een auto en geen motor voor de duidelijkheid)das een race versie van een oude Triumph TR 3A en de race velgen komen van '' DE HAAN ''.Die mannen verstaan hun vak dus duidelijk, even informeren

En bedankt CR750
 
Inderdaad goed Gezien!!!! :} voor en achter Battlax BT-45 niet echt een super sportieve band. maar hij zal wel rollen.
 
oke sander...uw site en moto is best in orde maar hoe staat het er nu verder mee....de zomer is er maar het eindresultaat??????
 
Ha Edwin,

dit is niet mijn topic [ja, hij zit ook in eindhoven, bouwt ook een cr750, maar hij heet michiel, en we hebben elkaar nog steeds nooit ontmoet 8-) ]

Toch een leuk schopje van dit topic :-) Dus....... Michiel 2 vragen :

1. hoe staat het ermee? :-)
2. wanneer kan ik hem eens in het echie komen bekijken :-)


@ Edwin:
Mijn accu ga ik in het kontje proppen [gel dus]
 
Terug
Bovenaan Onderaan