Craft RX-1 Cobra

RijNooit

MF veteraan
3 apr 2004
6.555
0
Iemand ervaring hiermee? Ik zit te twijfelen tussen een Shark RSR en deze helm. Ik weet bijna zeker dat de Shark beter is van kwaliteit maar vind die Craft weer super stoer! Ik ga morgen even kijken bij Termaat maar een beetje informatie vooraf van een niet-verkoper is altijd handig!
Moet dus een stille en veilige helm hebben :) Heb nu een te lawaaierige helm :S

231296-1.jpg

De Craft

a21726-1-1.jpg

De Shark

Best verschil :P
 
Moest aan WINX (ofziets) denken ... kijkt mijn dochter altijd naar :+

stiekem kijk je dat gewoon zelf :W

ik vind beide helmen wel tof :) t is weer eens wat anders dan die 13-in-een-dozijn potjes die je normaal langs ziet komen..

edit: :X
 
Laatst bewerkt:
Gedankt voor jullie 'hulpzame' reacties :P hehehe :} Ik zie het al wel weer, ik kies zelf dan wel of ik een Power Ranger wordt of een Hippie!! :)
 
Gatver, die shark is lelijk hee..
100% zeker die ander.
Liever doof en een mooie helm, dan een goed gehoor en zo'n kleuter-kleuren-oerlelijk ding op je hoofd!

EDIT:
ER STAAN BLOEMEN OP DIE SHARK!!!!!!
:r :r :r :r :r
 
Laatst bewerkt:
Juist schoenveter. Jij bent vet stoer, en doof! :W

Vind de craft beetje iets batman-achtigs hebben.

En ik vind batman niet tof ;)
 
Hee, die RX-1 Cobra heb ik ook :Y

Prima helm, goede pasvorm maar inderdaad niet de stilste..
Verder ff een spiegelvizier er op en t staat 10 x beter :)
 
Gatver, die shark is lelijk hee..
100% zeker die ander.
Liever doof en een mooie helm, dan een goed gehoor en zo'n kleuter-kleuren-oerlelijk ding op je hoofd!

EDIT:
ER STAAN BLOEMEN OP DIE SHARK!!!!!!
:r :r :r :r :r

wat is er mis met bloemen? '(

ik vind van die flashy helmen waarvan je kan zien dat er ooit een ontwerper zijn best voor heeft gedaan altijd wel mooi...

en ik vind die bloemen zeker niet gay of kinderachtig ofzo. gewoon lekker blits *O*

OT: tjah, zelf ook een shark, en je weet hoe die zit he reinoud.. stiller dan je eigen helm.. en die RSR is dan nog een stukkie betere kwaliteit..
 
Ik laat jullie nog wel weten wat het is geworden! Jullie zijn vast erg benieuwd :+ heheh.
Maar een grote dat ik een andere helm wil is geluid... ik heb nu dus een Airoh Warrior en die is wel mooi maar zeker niet stil, en als de cobra dat ook niet is :S...

Wie weet ik vind ik me nog wel een blitse in Nijmegen vandaag :) anders wordt het flower power! *O*
 
mischien is een airoh dan iets voor jou?

zien er ook allemaal gaaf uit
heb zelf een matise van airoh en ben er redelijk blij mee *O*
 
Als je naar termaat gaat dan komt t wel goed, heb mijn helm er ook vandaan en wilde eerst een ogk vond ik ook stoer, maar ben toch met een arai rx7 weg gegaan en daar rijd ik nu al weer een jaartje mee en nog geen spijt van gehad! Als ik jou was zou ik voor de shark gaan, weet niet wat die kost, maar termaat heeft ook goedkopere arai s die zou ik toch ook eens opzetten als ik jou was, maar pas op als je die heb gepast wil je niets anders meer!
 
wat is er mis met bloemen? '(

ik vind van die flashy helmen waarvan je kan zien dat er ooit een ontwerper zijn best voor heeft gedaan altijd wel mooi...

en ik vind die bloemen zeker niet gay of kinderachtig ofzo. gewoon lekker blits *O*

OT: tjah, zelf ook een shark, en je weet hoe die zit he reinoud.. stiller dan je eigen helm.. en die RSR is dan nog een stukkie betere kwaliteit..


Ook als de helm ontworpen is in de flower-power periode?

nogmaals;
:r :r :r :r :r :r :r :r
 
Shark is een race-replica. Deze helm is gedragen door Olivier Jacques, wereldkampioen 250 cc.


En Shark heeft óók nog een design met vlinders :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan