Crash Melandri Abe

Melandri ging met zn wiel int gras en kreeg dus een highsider en deed een salto voorover.Abe reed over zn motor heen en werd gelanceerd en deed een salto achterover ofzo :+
 
Melandri ging met zn wiel int gras en kreeg dus een highsider en deed een salto voorover.Abe reed over zn motor heen en werd gelanceerd en deed een salto achterover ofzo :+

Ik dacht al zoiets gezien te hebben, toch wonderlijk hoe ze daarna "gewoon" weer op staan :}
 
Volgens mij ging # 4 vanmiddag met een weelie op z'n rug, ja toch? :P
Niks aan overgehouden?
Bike niet Kapot?
 
Ha pa :D
Lol , je kan weer op forum :D
Mja ik ben ok , It's a hard life , being a stuntman
 
Commentaar van Moody op Eurosport was wel lachen:

Oh, Melandri has lost it...and Abe is leaving his bike thru the front door..
 
Wel idioot dat alle aandacht naar Melandri ging, en er niets van Abe getoond werd, terwijl die er dus erger aan toe was. Het commentaar bij Eurosport was weer helemaal niets. Zeker die co-commentator die er wel erg vaak naast zat.
 
Ik vond anders die gast die er nu voor inval bij zat echt verschrikkelijk.Die wist niks zinnigs te vermelden.
 
Dan hebben we het toch over dezelfde ("erbij zat"-->"co-commentator")?? Accent wat een beetje Belgisch aandeed af en toe (hé... ;) )?
 
maar hij reed er toch niet overheen?

leek me meer dat ie schrok en eigenlijk dezelfde highsider maakte..
 
maar hij reed er toch niet overheen?

leek me meer dat ie schrok en eigenlijk dezelfde highsider maakte..

Diezelfde schrik had Abe dan zeker nog in ze benen.

Ging er zondag weer vliegend vanaf.
 
Zonde zeker. Abe komt in de race toch aardig naar voren. Jammer dat het op de een of andere manier niet lukt in de kwalificatie....
 
Terug
Bovenaan Onderaan