Crash met gestolen motorfiets-wie is zijn motorfiets kwijt ?

stinuswr

MF'er
4 nov 2011
209
0
Vandaag in een Limburgse ( België ) krant :

'vluchtende motorrijder had halve kilo heroïne bij'

Iemand van hier die toevallig zijn gestolen motorfiets herkent?


Vluchtende motorrijder had halve kilo heroïne bij

DSCN3924_222.jpg


De Nederlandse motorrijder die zondagnamiddag op de E314 in Boorsem bij Maasmechelen op de vlucht sloeg om een controle te vermijden, had een halve kilo heroïne onder de zadel van zijn motorfiets verstopt. De motorfiets bleek bovendien gestolen.



















Op de parking in Boorsem stond zondag rond 14 uur een controlepost van douane & accijnzen, team Bilzen. De controleurs haalden vrachtwagens uit het verkeer om hun rij- en rusttijden te controleren, een actie die bijna 2.500 euro opbracht.

Een Nederlandse motorrijder zag de controleurs ook staan en draaide zich prompt om. Hij startte een levensgevaarlijke vlucht in tegengestelde richting op de snelweg E314, richting Stein. Daar kreeg de motorrijder een klapband. Hij ging onderuit en vluchtte te voet weg. De douaniers zetten de achtervolging in en slaagden erin om hem in te rekenen. Na verzorging werd hij verhoord en van zijn vrijheid beroofd.

Bij de controle van zijn motorfiets werd in het zadel een halve kilo heroïne gevonden met een straatwaarde van om en bij de 15.000 euro. Zijn motorfiets bleek gestolen, het chassisnummer was afgevijld.

De motorrijder uit Maastricht werd in Nederland aangehouden.
 
Laatst bewerkt:
Als men weet dattie gestolen is, weet men ook van wie.
 
Hoe krijg je een klapband voor mekaar op een motor?

Gestolen => Geen onderhoud => Kale banden => Klapband

Vraag me gewoon af waarom men dan op een opvallend voertuig gaat rijden,
dat ook nog eens gestolen is. Je zou zeggen als je heroine bij je hebt je het
zo onopvallend mogelijk zou vervoeren. :/ :/ :/
 
...
Vraag me gewoon af waarom men dan op een opvallend voertuig gaat rijden,
dat ook nog eens gestolen is. Je zou zeggen als je heroine bij je hebt je het
zo onopvallend mogelijk zou vervoeren. :/ :/ :/
Ik zou just een opvallend voertuig kiezen.
Dat is hetzelfde als wanneer je met een aanhanger rijdt zonder E rijbewijs of wanneer je weet dat hij net wat te zwaar is, bijna niemand rijdt netjes 90 (vroeger 80) maar eerder rond de 100.
Wanneer je precies 90 rijdt of zelfs iets langzamer val je juist op.
Als je dus met een opvallend voertuig zoiets doet dan denkt iedereen dat je niets te verbergen hebt omdat je teveel opvalt.
De truc van niet opvallen is juist je gedrag zo gemiddeld mogelijk laten zijn.
Op het vliegveld waar je net boven je belastingvrije waarde zit moet je gewoon de douaniers aankijken maar de meesten zijn bang dat die mensen zien dat je zenuwachtig bent en mijden oogcontact en vallen juist daardoor op.
Deze man was bang om door de mand te vallen en ging van een kans op betrappen naar een 100% zekerheid dat er iets niet klopt terwijl de kans erg klein was dat hij er tussenuit zou worden gepikt.
 
Je ziet hem naast de motor zitten, als hij onopvallend wou zijn op die fiets dan had hij
volledig in power ranger pak moeten gaan....

Aan zijn camouflage kleding, kapsel, achterhoofd etc. etc. vermoed ik dat het gaat om een Fin.

Tja dan zou ik als ik hem was in polo gaan rijden en een andere route nemen, via de a67 richting
Antwerpen. Dit aangezien het bekend is dat er drugrunners zijn in de regio.
 
Laatst bewerkt:
Hoe krijg je een klapband voor mekaar op een motor?

Gestolen => Geen onderhoud => Kale banden => Klapband

Vraag me gewoon af waarom men dan op een opvallend voertuig gaat rijden,
dat ook nog eens gestolen is. Je zou zeggen als je heroine bij je hebt je het
zo onopvallend mogelijk zou vervoeren. :/ :/ :/

Proberen te vluchten en een stoepje pakken kan ook nog.
 
Niet om een discussie te beginnen over al of niet legaliseren van hard drugs, maar van mij mag zo een heel lang in een Belgische gevangenis wegteren..... wel zonde van die Appie trouwens.
 
Hoe krijg je een klapband voor mekaar op een motor?

Gestolen => Geen onderhoud => Kale banden => Klapband

Vraag me gewoon af waarom men dan op een opvallend voertuig gaat rijden,
dat ook nog eens gestolen is. Je zou zeggen als je heroine bij je hebt je het
zo onopvallend mogelijk zou vervoeren. :/ :/ :/

In een doorzichtige rugzak, met grote letters er op
PAS OP, ZIT DRUGS IN!!!

Zo iets :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan