Crash pads VTR1000F optie's ervaringen

Griffin

Die hard MF'er
2 jun 2003
816
0
Delft
Wie heeft er ervaringen met het plaatsen van Crashpads op een Firestorm?

Heb al verschillende gezien, vooral die van LSL vind ik wel aardig, het is me alleen niet duidelijk of er nog een aparte bevestigingsset nodig is. Staat wel in het lijstje van de motobase (www.motozoom.nl).

Wil natuurlijk ook graag weten in hoeverre ze effectief zijn.

Komt u maar!

Merken pics..etc..

Niet allemaal tegelijk! ;)
 
Hier geen crashpads op de VTR. In het algemeen heb je twee groepen met elk een andere mening over het nut van crashpads. Eén groep is er van overtuigd dat hierdoor schade beperkt kan worden bij glijpartijen. De andere groep is er van overtuigd dat er juist meer schade (frameschade) wordt veroorzaakt bij valpartijen. Tja wat is wijsheid. Tja, voor beide meningen is wat te zeggen.

Die van Bikdesign zijn mooi en kunnen geloof ik zonder aanpassingen op de VTR gemonteerd worden. Kosten rond de 200 euri. Op ebay worden regelmatig paddestoelen voor de VTR aangeboden voor veel minder.
 
Heb al verschillende gezien, vooral die van LSL vind ik wel aardig, het is me alleen niet duidelijk of er nog een aparte bevestigingsset nodig is. Staat wel in het lijstje van de motobase (www.motozoom.nl).

Motozoom :r je wil zeker snel van je geld af?
De zogenaamde aanbieding is nog hoger dan de normale adviesverkooppijs _O-

En je hebt inderdaad een montageset nodig (of je moet zelf erg handig zijn met alu/ijzer/rvs/titanium)
full
 
Was ook zekers niet van plan ze daar te kopen (motozoom) de lsl page heeft beter prijzen. Maar ze zijn wel goed te gebruiken om te kijken wat er is.
Mijn oog was ook al gevallen op die lsl pads. Heb meer ervaringen met dat merk. Tot nu toe altijd erg mooie kwaliteit.

Maar heeft iemand al eens zn bike gecrashed of om laten vallen met die lsl's???
 
Terug
Bovenaan Onderaan