crash

Wordt het niet eens tijd voor een "Post hier je onderuit verhalen" topic bovenaan de welkomst topic van Maximum......?? ;(

Sterkte met het geestelijke en financiele verwerken van dit gebeuren.....
 
En dan reed ik vandaag voorzichtiger dan ooit!
(om de nieuwe ketting te sparen want die was nog niet 100% aaneengeklinkt)

Het zal me leren! Volgende keer rijd ik weer wat sneller.

"aaneengeklinkt" Dat Belgisch blijft een geweldig taaltje :) :)

Balen :( dat je onderuit bent gegaan, maar zoals we inmiddels allemaal weten sta je er niet alleen voor |( |(

Misschien is lekker doorrijden inderdaad wel de oplossing. Ik heb vanmorgen ook een omweg gemaakt over wat landweggetjes, omdat de zon zo lekker scheen en kwam er in Lochem pas achter dat er op de doorgaande wegen was gestrooid ivm kans op gladheid :? :? Als ik dat had geweten had ik toch niet zo ontspannen over de buitenweggetje gekacheld denk ik :+

Suc6!
 
Laatst bewerkt:
Da's mooi kut!

Mag hopen dat het niet de hele zomer zo doorgaat. Dan hebben we geen motor meer over aan het eind van de zomer....
 
Begin het nou toch wel veel te vinden... Sterkte in ieder geval.

Op hoeveel zitten we nu hier? Maar toch denk ik dat het met het landelijke gemiddelde niet zo veel scheelt. Had zelfs eens ergens gelezen dat in het eerste jaar 60% een schuivertje maakt. Niks ernstigs, maar wel lastig.

Maar blijft balen!!!

Als je idd naar het landelijk gemiddelde kijktk is er bij ons niks aan de hand hoor..

Tis dat we zo'n grote club zijn, en dat iedereen ook daadwerkelijk motorrijd, maar we zijn echt geen uitzondering hoor. (daarbij rijden de meesten van ons een supersport, en dan rijden sommige nogal op de rand.)
 
Als je idd naar het landelijk gemiddelde kijktk is er bij ons niks aan de hand hoor..

Tis dat we zo'n grote club zijn, en dat iedereen ook daadwerkelijk motorrijd, maar we zijn echt geen uitzondering hoor. (daarbij rijden de meesten van ons een supersport, en dan rijden sommige nogal op de rand.)

p'cies en ik probeer daarom in het midden te blijven :)
 
dat is niet zo best, maar goed dat je zelf niets hebt en dat de schade precies wel meevalt.

waar ergens in gent was het ?

en ben ik je deze week niet eens tegemoetgereden ter hoogte van die muisrollerbaan op de kermis ?
 
gedoe met auto's weer
ze moeten een kijkcursus krijgen, die gene die zakt er voor geen rijbewijs :j

success met oplappen van je fiets weer

Nou kijkcursus gewoon om de 2 jaar ofzo. Verplicht en voor 10 euro ofzo. Gister bijna 2x mijn auto kort gereden door 2 stomme eikels die gvd van baan verwisselen zonder in de spiegels te kijken of nog belangrijker : OVER DE SCHOUDER !!!!

Ben ik blij dat ik een claxon op de auto heb.. werd alleen de 2e keer zo pisnijdig dat ik de auto die mij bijna wou snijden zelf begon te snijden.. niet slim, ik moet eens rustig blijven in het verkeer. Was het op de motor gebeurd dan was ik waarschijnlijk afgestapt voor het stoplicht.

Dus VERPLICHTE cursus voor automobilisten. Ze kijken alleen vooruit (1 auto vooruit) en weten niet wat er naast of achter ze gebeurd. Ik weet altijd wat er voor, achter en naast me gebeurd. Waarom zijn mensen nou zo simpel en denken ze alleen aan zichzelf? ;( :(
 
Als je door HAAR fout in de remmen moest en dus DAARDOOR onderuit bent gegaan zou je dus in principe de schade op haar moeten kunnen verhalen... hopen dat je dr adres hebt? en zo'n schaderapportje hebt ingevuld.. anders kan ze de situatie nog weleens gaan verdraaien... iig succes ermee..
 
en ben ik je deze week niet eens tegemoetgereden ter hoogte van die muisrollerbaan op de kermis ?

Ja!!
dat is niet zo best, maar goed dat je zelf niets hebt en dat de schade precies wel meevalt.

waar ergens in gent was het ?
[/qoute]

De straat van de brug aan de Decascoop naar het frietkot aan de Overpoort. Wel daar moest ik rechtaf om naar beneden te rijden aan het water daar. (dat straatje in recht tegenover de grote parking) Ik zet nl mijn motor steeds in de ondergronds garage van de hoveniersberg.
In die bocht naar rechts lag ik dus gisteren te spartelen :(
 
Jonas, klote voor je!

Valt me weer op hoe makkelijk het is om met de motor in de problemen te komen. Had het zelf afgelopen zaterdag: wilde rechtdoor kwam ineens een auto die in de rij voor links stond vlak voor me naar mijn baan.

Kon 'm nog net ontwijken en merkte dat countersteering al bij me ingebakken zit. Anders was ik eropgeklapt denk ik... :}
 
Als je door HAAR fout in de remmen moest en dus DAARDOOR onderuit bent gegaan zou je dus in principe de schade op haar moeten kunnen verhalen... hopen dat je dr adres hebt? en zo'n schaderapportje hebt ingevuld.. anders kan ze de situatie nog weleens gaan verdraaien... iig succes ermee..

Ik kan haar enkel verwijten dat ze teveel naar links reed. En zolang je de auto niet raakt heb je geen poot om op te staan.
Had ik wat beter uit mijn doppen gekeken het was waarschijnlijk niet gebeurd. Ben dus weer wat wijzer hoop ik...

Had ik sneller en beter gereageerd dan was het wel goed afgelopen.
Je hebt mensen die nooit wat fout doen: "olievlek, aquaplanning,..., niet te vermijden"
IK ben tenminste eerlijk.

Ok, zij was misschien in fout maar wat doe je eraan. Lopen zeiken helpt toch niet.

Denk toch dat ervaring hierbij wat helpt. Bij de volgende gelijkaardige situatie kan ik misschien wel al goed reageren. Er zijn mensen die jaarlijks meer dan 30.000 km afleggen en nooit wat tegenkomen dus zo "onvermijdelijk" zullen de meeste ongelukken wel niet zijn zeker?

Hierbij heb ik dus mijn eerste echte "crash" gehad. Het moet er een keer van komen he.
(ok, ik ben al eerder eens gevallen maar dat was te stom om mee te rekenen)
 
Gewoon keihard zeggen tegen dat wijf dat ze je arm of voorwiel ofzo een tikkie heeft gegeven, als je hard genoeg volhoud zal 9 op de 10 het nog geloven ook }) }) }) }) })

Gisteren ook bijna op mijn bek, een 500 meter van huis choke nog op stop aan een verkeerslicht, als het groen wordt vetrek ik bijna zonder gas te geven maar ik bleef gewoon staan en mijn achterwiel kwam me voor bij.
koppeling terug in en een blik op de grond verteld me dat ik in een grote plas diesel stond (lekker regenboogkleurtje in die regen)
stom kut wijf achter me, stond dwars op de rijbaan begon nog wat te toeteren ook dat ik uit de weg moest. Ben nog eens bijn 2 keer op mijn bek gegaan om eruit te geraken om net als er genoeg plaats is het stomme wijf mij nog eens bijna over mijn zak te rijden
BITCH :j :j :j :j :j
 
Op donderdag 14 maart 2002 15:19 schreef jonas het volgende:Ja!!

dacht ik wel, aan de manier te zien waarop we beiden nog eens over onze schouder keken... ;)

De straat van de brug aan de Decascoop naar het frietkot aan de Overpoort. Wel daar moest ik rechtaf om naar beneden te rijden aan het water daar. (dat straatje in recht tegenover de grote parking) Ik zet nl mijn motor steeds in de ondergronds garage van de hoveniersberg.
In die bocht naar rechts lag ik dus gisteren te spartelen :(

om de 1 of andere reden wist ik dat het daar moest zijn, als je er met de fiets naar beneden rijdt tril je eraf en kan je niet remmen omdat je banden maar kortstondig de grond raken...ik denk dat die kasseien er gelegd zijn in de hoop dat Parijs-Roubaix er eens zou passeren...
 
Another one bites the dust... '( Me so sorry...
Bwa, ik weet nog wel een goeie Suzuki dealer in Gent, die alles wel repareert voor een prijsje... :} Met de juiste stukken zelfs! :P

Maar zal dat plaatsken zeker onthouden!
(Welke kleur van GS?)
 
Gisteren in Deventer bijna platgereden door een mongool die zomaar van baan verwisselde in zijn Volkswagen Caddy. Toen ben ik bij de verkeerslichten toch maar ff naast hem gaan staan om even een hartig woordje met em te wisselen.

En wat bleek: meneer had me helemaal niet gezien.
 
Das balen...

Op het krasje en de uitlaat na denk ik dat je ongeveer 35 euro kwijt bent (€ 20 voor stuurhelft en € 15 voor het plaatje rechts). Op de sloop zal het nog wel goedkoper kunnen.
 
Morgen heb ik mijn motor terug.
Is binnen voor onderhoud, het deftig klinken van de ketting en het rechten van het stuur (of nieuw stuk voor het stuur)

En Sniper als je voor die wheelie-cursus gaat, count me in ik heb ook wel interesse.
Je leert door je fouten dus er is weer minder kans dat het fout zal gaan he :)
(behalve als je Koen heet ;) )

En mijn gs heeft donkergroene kleur.
 
Ongeluk zit in het bekende kleine hoekje, lees ik alweer.. Afgelopen augustus in Leeuwarden.. Ik reed plusmin 30 km/p uur (nee, niet 130 of 230 :) )
over een kruispunt en een auto zag me niet.. twee breuken en drie maanden op bed ;( ..Zo zie je maar weer.. hoeft niet met hoge snelheid.. Blijf alert maar bovenal.. geniet ! >> Je moest de grappen later horen op de verjaardagen > 30 km/p uur gecrashed met een blade ')
 
Laatst bewerkt:
Ben net mijn motor gaan ophalen.

Onderhoud + rechten van het stuur: €67,-

Ik ben nu voor een tijdje goed hoop ik.
Wel vertelde mijn garagist mij "dat de motor bijna 'zocht' is" :(

Hopelijk houdt ze het nog een jaar uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan