crash

Wafelijzer

MF veteraan
7 jun 2001
1.669
0
Belgie
Ben deze middag neergegaan :( .

Ik sloeg een hobbelig kasseibaantje in in Gent, en er kwam net een dame met haar wagen uitgereden die teveel aan mijn kant reed. Er stonden nog auto's geparkeerd aan mijn kant dus ik had geen uitweg meer.

Vol in de remmen en natuurlijk schoof het voorwiel weg. Ik heb de auto niet geraakt dus ik mag zelf dokken.

De dame is wel nog gestopt. Ze stond daar wat stom te kijken naast haar auto en na 3 keer vragen drong het tot haar door dat ik best wat hulp kon gebruiken om mijn voet vanonder de motor te krijgen |(

De schade valt wel goed mee. En vooral, zelf heb ik niets (behalve het ego misschien).
Uitlaat een schartje bij, rechter stuurhelft (clip-on) lichtjes verbogen, kleine deuk in de tank :( (-> te duur om te repareren), en een gedeukte plaat aan de rechterzijde van het motorblok. (zit boven de rotor voor de ontsteking denk ik)

zucht...

ik haat regen en kasseien :j
 
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !
Gelukkig heb je zelf nix, en rij je `naked` .
Wanneer houdt deze crashfestijn nou op :( :(
 
En dan reed ik vandaag voorzichtiger dan ooit!
(om de nieuwe ketting te sparen want die was nog niet 100% aaneengeklinkt)

Het zal me leren! Volgende keer rijd ik weer wat sneller.
 
Goed klote, gelukkig heb je zelf niets en kan je er nog mee verder rijden.

Welcome to the club :( . We zijn nog een minderheid, en ik hoop dat dat zo blijft.
 
gedoe met auto's weer
ze moeten een kijkcursus krijgen, die gene die zakt er voor geen rijbewijs :j

success met oplappen van je fiets weer
 
Bah wat lullig voor je. Kasseien moeten verboden worden! Ze hebben ze op en om de dam in Amsterdam nu ook al gelegd, wilden zeker niet achterblijven bij Gent. Bovendien liggen ze vlak voor een zebrapad, dus als je moet remmen neem je een voetganger mee.
Gelukkig heb je zelf niets! Ego komt vast wel weer goed, je fiets doet het tenslotte nog.
 
Klote man!!!
Het is idd vaak raak hier tussen de MF'ers. Maar hopen dat daar verandering in komt. Iig suc6 met het oplappen.
 
Klote voor je man. :(
Hoop dat je fiets snel weer gerepareerd is, dan wordt je er tenminste niet iedere keer aan herinnerd.
 
Begin het nou toch wel veel te vinden... Sterkte in ieder geval.

Op hoeveel zitten we nu hier? Maar toch denk ik dat het met het landelijke gemiddelde niet zo veel scheelt. Had zelfs eens ergens gelezen dat in het eerste jaar 60% een schuivertje maakt. Niks ernstigs, maar wel lastig.

Maar blijft balen!!!
 
gaat lekker ja,

Nu maar hopen dat ik maar niet de volgende ben.... (ben nog nooit onderuit gegaan, maar je moet ales een keer heben meegemaakt, zeggen ze)
 
Terug
Bovenaan Onderaan