Crashpads Honda 900RR fireblade 2002 (oude model)

statiic

MF'er
6 mei 2005
78
0
Capelle aan den IJssel
Is er iemand die Crashpads heeft liggen voor een honda fireblade CBR 900RR Fireblade uit 2002 SC44
Uiteraard crash pads waar nog niet mee gecrashed is ;)
 
Laatst bewerkt:
edit viccie: *knip*
zeg vriend, waarom reageer jij niet op mijn emailtjes? Als ik je mail krijg ik niks terug en als ik je een nieuw wachtwoord mail komen die wel ineens aan.
Ik verwacht nog steeds een reactie op mijn email. Bij geen reactie heb je een ban te pakken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Uhhh Volgens mij heb ik op elke mail gereageerd?

Sry als dat nog niet is gebeurd. Welke mail was dat precies, want ik heb een aantal mailtjes gehad over die valblokken. Ik neem aan dat de mail daarover ging.
Mijn email adres is statiic@hotmail.com deze moet dus gewoon werken.

Ben momenteel heel erg druk met mijn tuin aan het opknappen en heb dus niet echt de tijd gehad om te kunnen mailen.

En je hebt het over een nieuwe wachtwoord? Nou ik heb niks gehad van een nieuwe wachtwoord. Weet je zeker dat ik dat ben?
 
kun je mij uitleggen wat je bedoeling is

jazeker. Zoals je in de userpolicy kunt lezen is het niet de bedoeling om te spammen op MF. Het enige wat jij doet is spammen op mf en aanbiedingen plaatsen. Daar heb ik je al drie keer over gemaild, zonder resultaat. Dit is de laatste waarschuwing, volgende keer krijg je een ban.
 
Terug
Bovenaan Onderaan