Crashpads Kawasaki Zx6r 1998 waar te bevestigen?

KawaRik

MF'er
16 jan 2008
42
0
Amsterdam
Hoi allemaal

ik heb onlangs een Kawasaki Zx6r uit 1998 gekocht en voor de zekerheid wil ik er toch maar valblokken opzetten, omdat ik in de winter door blijf rijden. Nu heb ik dus de kuipen aan de zijkant eraf gehaald en gekeken waar deze universele Kawasaki crashpads bevestigd moeten worden. De crashpad is in feite een lange bout met een rubberen dop erop voor de mensen die het niet kennen. Nu moet ik dus een bout vinden die ik kan verwijderen en kan vervangen door de crashpadbout. Aan de rechterkant van de motor heb ik een geschikte plaats gevonden, een bout die het motorblok draagt geloof ik, in ieder geval die zit goed vast.

Maar aan de linkerkant kan ik geen geschikte bout vinden. Er zit namelijk een zwart reservoir met een groene vloeistof in de weg. Nu vraag ik mij dus af of er iemand anders op dit forum dezelfde motor heeft en ook crashpads heeft geinstalleerd? Heeft iemand enig idee waar ik hem kan bevestigen?

Ik zal zsm foto's maken van de zijkanten van de motor en dan hier posten.

:}
 
Hey KawaRik, als ik je een raad mag geven gebruik dan alleen deze crashpads van Bikedesign

http://www.bike-design.com/detail.php?p=904&page=1&shp_category=15&shp_make=10&shp_model=2113&shp_year=1998 (Zoeken - Bike Design webshop)

Ze zijn wel prijzig maar worden gemonteerd icm een beugel. Als je losse doppen gebruikt en een schuiver maakt bestaat de kans dat je je frame kromtrekt :X bij dit type zixxer.

Meld je anders ff aan in het ZX6R topic,

Het ZX-6R After Party Topic Deeltje 26 :]

(het drukste en gezelligste topic van et forum *O* ) en leg je vraag ff voor aan Dawg hij heeft als het goed is nog foto's van deze crashpads.

Ow ennuh... welkom ;)
 
Laatst bewerkt:
Hey KawaRik, als ik je een raad mag geven gebruik dan alleen deze crashpads van Bikedesign

http://www.bike-design.com/detail.php?p=904&page=1&shp_category=15&shp_make=10&shp_model=2113&shp_year=1998 (Zoeken - Bike Design webshop)

Ze zijn wel prijzig maar worden gemonteerd icm een beugel. Als je losse doppen gebruikt en een schuiver maakt bestaat de kans dat je je frame kromtrekt :X bij dit type zixxer.

Meld je anders ff aan in het ZX6R topic,

Het ZX-6R After Party Topic Deeltje 26 :]

(het drukste en gezelligste topic van et forum *O* ) en leg je vraag ff voor aan Dawg hij heeft als het goed is nog foto's van deze crashpads.

Ow ennuh... welkom ;)
:^ :W
 
haha ik zal me eens aanmelden bij zx6r topic, is misschien wel makkelijk ja....

ik zal er eens over nadenken, over die crashpads van bike design. Ik heb namelijk vandaag een handleiding van ze ontvangen waar precies inbeschreven staat waar de pads bevestigt moeten worden. Ik dank jullie iig voor de hulp ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan