Voor op de naven van je wielen. Doen of niet doen? Wat zijn in Supermotardland de voor -en nadelen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat je voorwiel minder snel naar boven komt
Suzuki heeft ze nog niet in het assorti zitten, dus zelf (laten,in mijn geval) maken, zal het wel wordenVoor ktm zijn ze orgineel zo te krijgen, weet niet waar ze opmoeten.
je kan ook een setje laten draaien, vaak mooier en goedkoper en steviger
Ja, dat ben ik!!!Ik heb de originele crashpads van KTM, maar ik heb ze nog niet nodig gehad. Ik hoop dat ze een beetje helpen, maar laatst zag ik hier een foto van een crash in een wedstrijd (Rotterdam geloof ik?) waar ze afgebroken waren. Ik geloof zelfs dat iemand van het forum die als souvenier mee had, dus die kan misschien wel zeggen of het die van KTM zelf zijn. Hoe sterk die dingen normaal zijn weet ik dus niet.
Ja, dat ben ik!!!
'kheb nog steeds die van Gizzmo ergens in me computerhok liggen:
(Afbeelding)
Hahahahaha
'kheb 't nog gevraagd, hij hoefde 'm niet meer terug
iemand een idee hoe je de kunststof crashpads monteert op de (steek)as die door de naaf heengaat?
of gewoon een draadeind met 2 moertjes
precies, zo heb ik ze ook.
Achter zijn nylon blokken, zitten gemonteert op een draadeind welke door me holle as gaat.
Deze blokken hebben al veel klappen opgevangen en blijven mooi op hun plek.
Voor HAD ik idd 2 skateboard wieltjes, dze zijn van relatief zacht rubber.
Hebben wel al klappen opgevangen, maar tijdens de wedstrijd in Rozenburg is de moer inclusief ring door het rubber wieltje heen getrokken.
Dat is dus het nadeel van een rubber wieltje welke enigzins flexibel is.
Moet wel zeggen dat het ringetje wat aan de kleine kant was.
Maar ik heb nog steeds geen nieuwe crashpads voor.
Wil je 'm terug?