Creative automobilist

Status
Niet open voor verdere reacties.

YamaMarkie

Die hard MF'er
13 mei 2004
994
0
Enschede
Wat ik me nu heb mee gemaakt slaat echt alles. Ik sta in hengelo (bij de sluis, rijdend richting waarbeek). Daar staan nu tijdelijk stoplichten, wegens wegwerkzaamheden, waardoor (vanaf mijn kant gezien) de linker rijbaan gesloten is. Ik sta voor rood, andere kant groen, dus komen ze er aan rijden. De eerste auto, zoals het hoort, netjes met een S bochtje links langs me heen... komt de 2e auto met een turkse bal gehakt erin, en vliegt zo rechts langs mij en haalt vervolgens de auto ook in. Het is dat ik links van het midden stond voorgesorteerd, anders had ie me geraakt. Echt een geval van mafheid op een stokje. Ik Schrok me de tering.

ZO, dat lucht ff op, je verhaal kwijt kunnen.
 
Wat ik me nu heb mee gemaakt slaat echt alles. Ik sta in hengelo (bij de sluis, rijdend richting waarbeek). Daar staan nu tijdelijk stoplichten, wegens wegwerkzaamheden, waardoor (vanaf mijn kant gezien) de linker rijbaan gesloten is. Ik sta voor rood, andere kant groen, dus komen ze er aan rijden. De eerste auto, zoals het hoort, netjes met een S bochtje links langs me heen... komt de 2e auto met een turkse bal gehakt erin, en vliegt zo rechts langs mij en haalt vervolgens de auto ook in. Het is dat ik links van het midden stond voorgesorteerd, anders had ie me geraakt. Echt een geval van mafheid op een stokje. Ik Schrok me de tering.

ZO, dat lucht ff op, je verhaal kwijt kunnen.
Racisme mag niet. B|

Noem hem voortaan gewoon kutturk.

en nou alleen wachten..

Maar is even wennen, in engeland doen ze niet anders. Automobilisten zijn soms niet echt te begrijpen waarom ze iets doen..
 
@ YamaMarkie: hebbie niet getoetert om dr vervolgens achteraan te gaan?
Vreemd ;)
 
Hoho, niet alle turken over een kam scheren :(
Het had net zo goed een marokaan kunnen zijn B|

Noem 't gewoon een Murk, heb je altijd gelijk :P
[ongenuanceerd]Als 't je echt irriteert dreig je toch gewoon zijn vriendin in de hens te steken, als hij 't zelf nog niet heeft gedaan...[/ongenuanceerd] :o
 
Ben ik een spelbreker als ik de TS erop wijs dat als je vooraan staat en je staat dan zo links voorgesorteerd dat er iemand langs kan het eigenlijk je eigen fout is? Heb je niet geleerd dat je je plaats op de weg zo moet innemen dat niemand erlangs kan (op dezelfde strook that is)? Je kan zeggen dat je dan plat was gereden, maar waarschijnlijker is dat je dan beter gezien zou zijn en dat het helemaal niet zou zijn gebeurd :p
 
Ben ik een spelbreker als ik de TS erop wijs dat als je vooraan staat en je staat dan zo links voorgesorteerd dat er iemand langs kan het eigenlijk je eigen fout is? Heb je niet geleerd dat je je plaats op de weg zo moet innemen dat niemand erlangs kan (op dezelfde strook that is)? Je kan zeggen dat je dan plat was gereden, maar waarschijnlijker is dat je dan beter gezien zou zijn en dat het helemaal niet zou zijn gebeurd :p

Scherp hoor<<<<<<<<<<<<< :) :)
 
het verschil tussen een tukker en een turk zie ik wel, aangezien ik een tukker ben.

Murk lijkt te veel op mark, dus doe maar nie :+

Maar het leek me geen gestolen auto, dus zal geen marrokaan zijn geweest.

Aan toeteren kwam ik niet toe. Zat duf voor me uit te kijken, ineens Vroom komt ie gast voorbij, schrok me de tering. Kijk in me spiegel hoe die verder scheurt, en zeg eens @#IIOUOTY@#@# Domme .... .
Slaan en schoppen naar autos doe ik niet, ben niet zo agressive. Ik loop nergens voor weg, wie een rondje wil kan een rondje krijgen, maar heeft geen nut om je poot ergens tegenaan te zetten. Loopt alleen uit de hand, en als de politie er bij komt ben je zelf genaaid.


Vandaag geen vreemde momentjes gehad, alleen een maffe vrouw voor me. Die had de middenspiegel tijdens het rijden op makeupstand staan. Ik zat ongeveer naar haar broek te kijken in haar middenspiegel, dus helemaal goed stond ie nie :+ (ik zei naar haar broek, niet in haar broek)


Ben ik een spelbreker als ik de TS erop wijs dat als je vooraan staat en je staat dan zo links voorgesorteerd dat er iemand langs kan het eigenlijk je eigen fout is? Heb je niet geleerd dat je je plaats op de weg zo moet innemen dat niemand erlangs kan (op dezelfde strook that is)? Je kan zeggen dat je dan plat was gereden, maar waarschijnlijker is dat je dan beter gezien zou zijn en dat het helemaal niet zou zijn gebeurd :p

Leuke theorie, echter de eerste auto deed het wel goed, mijn chopper is uit america, dus permanent voorlampie aan. Ik stond links van het midden zoals geleerd. Er zit echter nog een fietsersstrook naast, dus dat stuk naast me plus strook ging ie overheen. Te ver rechts staan wordt je juist afgeraden, omdat dan verkeer achter je je misschien aan ziet voor een brommer (moet je wel scheel zijn, maargoed).
 
Leuke theorie, echter de eerste auto deed het wel goed, mijn chopper is uit america, dus permanent voorlampie aan. Ik stond links van het midden zoals geleerd. Er zit echter nog een fietsersstrook naast, dus dat stuk naast me plus strook ging ie overheen. Te ver rechts staan wordt je juist afgeraden, omdat dan verkeer achter je je misschien aan ziet voor een brommer (moet je wel scheel zijn, maargoed).

Je had het over voorgesorteerd staan. Links iets van het midden staan is niet voorgesorteerd staan, das gewoon de juiste plek op de weg innemen. Voorsorteren doe je als je gaat afslaan. Anyway --> voorgesorteerd staan --> vandaar mijn opmerking ^_^
 
Wat ik me nu heb mee gemaakt slaat echt alles. Ik sta in hengelo (bij de sluis, rijdend richting waarbeek). Daar staan nu tijdelijk stoplichten, wegens wegwerkzaamheden, waardoor (vanaf mijn kant gezien) de linker rijbaan gesloten is.

wordt tijd dat ze dat daar eens afmaken...stelletje lakse apen daar verpesten een mooie bocht :X

nog wat agressie van je afgereden richting CBR? ;)



vandaag ook een automobilist gezien in hengelo (marskant voor de rabobank) die een pluimpje verdient...

kerel zit al telefonerend te bumperkleven bij een politie-auto...politie-agent in de passagiersstoel zat mooi omgekeerd dus ik denk dat ie nog wel een bekeuring heeft gehad :) (reed zelf de andere kant op)
 
...stelletje lakse apen...
Doelt men nu nog steeds op de gekleurde medelander? :+

Maar goed... dit keer een Murk, volgende keer een aso-tukker, want die bestaan ook.
Niets aan te doen helaas.... dat soort verkeersdeelnemers.


Over aso gesproken... gisteren motorrijder uit Soest aangehouden na (gelukkig) éénzijdig ongeval: 1260 microgram alcohol/liter! (norm is 220) :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan