crf 300 l of niet

Dat soort dingen kopp ik lekker op AliExpress. Krijg je t zelfde spul, maar dan voor 50 euro minder.
Maargoed, dat zeg ik natuurlijk als Nederlander.
 
Precies, websites als Grandorado, dennisdeal enz zijn vaak gewoon directe bestellinkjes bij Ali, maar dan met een handelaarsprijs er tussen.
Verzenden duurt bij die websites ook even lang dus daar hoef je het niet voor te laten.

Tot nu toe is mijn leveringservaring bij Ali redelijk goed. Zit wel eens een fout tussen her en der, wordt meestal ook snel recht gezet.
 
Iemand de koplamp van de crf 300l er al eens af gehaald? Ging de voorste pinkers vervangen, oude er al af gehaald, dan gezien dat ik nog een soort plaatje nodig heb om het grote gat van de originele pinkers op te vullen waarop de nieuwe dan te bevestigen zijn. Koplamp terug deftig terug plaatsen is tot nu toe niet gelukt, bovenste bouten zijn geen groot probleem, maar krijg de unit niet ver genoeg terug geduwd voor de onderste, weet niet of ik iets mis of er echt zo weinig plaats is 😅
 
Dizze al geprobeerd?
Probeer wel naast het glas te beuken
:)
20231106_145045.jpg
 
HEb je de draadboom niet op de plaatst zitten waar eigenlijk de bulb komt van dimlicht
 
Terug
Bovenaan Onderaan