crf 300 l of niet

Die Beta komt overal over/doorheen waar jouw MT kan hoor. Misschien dat de rijder te giftig op het gas is.
Bij jouw wensen had ik ook blind de CRFL aangeraden. Een aantal weken zo'n 250 gehad in Thailand. Laatst nog iemand bij een cross meeting die heerlijk rond tokkelde met m over crossbaan Lansard en op Bilstain worden ze veelvuldig gebruikt.

Ook al zijn de hardcore enduro's lichter, het maakt ze niet perse makkelijker. Zijn veel giftiger ook al pas je de powervalve en alles aan.
De CRFL is gewoon een gemoedelijk allemansvriendje.
Absoluut niet mijn keuze, maar denk zeker dat jij er goed aan doet!
 
nee, spijtig genoeg niet, overlaatst naar de garage gebeld, om te informeren, blijkbaar is de leveringsdatum opgeschoven naar begin volgend jaar, ze gingen proberen om nog iets te betekenen via andere dealers of zo, maar niets meer van gehoord, zal dus nog wat langer geduld moeten hebben. oudste zoon is al wel met de mt5 weg, al lekke band gereden ondertussen ook, heb jaar en dag gaan crossen met dat ding, misschien 2 keer lek gereden, hij 2 of 3 weken rijden en hij heeft al prijs |(
Dit is de reden, waarom ik reeds stelde dat er geen echt goede HONDAdealers meer in de buurt van Antwerpen te vinden zijn…

Ik vind de aangekondigde nieuwe Transalp een interessante motor , tegen dat mijn R1200GS aan vervanging toe is, maar ik weet écht niet waar ik hem zou moeten bestellen…
 
Dit is de reden, waarom ik reeds stelde dat er geen echt goede HONDAdealers meer in de buurt van Antwerpen te vinden zijn…

Ik vind de aangekondigde nieuwe Transalp een interessante motor , tegen dat mijn R1200GS aan vervanging toe is, maar ik weet écht niet waar ik hem zou moeten bestellen…
Aan hun uitleg te horen is het een algemeen leveringsprobleem, kan mij dan wel voorstellen dat andere vestigingen daar ook last van hebben 😬
 
Aan hun uitleg te horen is het een algemeen leveringsprobleem, kan mij dan wel voorstellen dat andere vestigingen daar ook last van hebben 😬
Ik was pas bij Motoport Goes.
Die had vrij weinig voorraad van Honda staan.
Sommige modellen stonden al zes maanden in backorder. 8)7
In september bij een andere dealer geweest in Bodegraven.
Daar nam ik het nog met een korreltje zout.
Die had een CBR650 2022 model met 35 km op de teller en €750,00 korting t.o.v. de nieuwprijs.
Nieuw is ook niet leverbaar vertelden ze.
 
Aan hun uitleg te horen is het een algemeen leveringsprobleem, kan mij dan wel voorstellen dat andere vestigingen daar ook last van hebben 😬
Ik wil je zeker niet opzetten tegen Vermeer, maar hij had je wel spontaan op de hoogte kunnen brengen en/of op voorhand kunnen melden dat de leveringsdatum verre van vast stond, wegens de aan hem bekende leveringsproblemen.

Indertijd, toen ik ging informeren naar een Honda bij hem, was hij evenmin geïnteresseerd of vooruit te branden... een slome toko, vond ik dat...
 
Zowiezo je gaat toch geen halfjaar of weet ik hoe lang op een motor wachten???
Pas een electrische fiets gekocht voor m.n zoon
Wachttijd voor sommige merken meer als een jaar.
Heb een mooie 2e hands gekocht van 1 jr oud.
De kop is eraf en nog gewoon fabrieksgarantie voor wat het je waard is.
Voor mij niet.
Maar het jong kan mooi rondfietsen.
En hij werd gratis opgestuurd.
 
Ik wil je zeker niet opzetten tegen Vermeer, maar hij had je wel spontaan op de hoogte kunnen brengen en/of op voorhand kunnen melden dat de leveringsdatum verre van vast stond, wegens de aan hem bekende leveringsproblemen.

Indertijd, toen ik ging informeren naar een Honda bij hem, was hij evenmin geïnteresseerd of vooruit te branden... een slome toko, vond ik dat...
niet hoopgevend _O- , in de winkel kreeg ik wel een goede indruk, qua interesse en informatie, maar ja, voorschot is betaald, kunnen enkel maar afwachten nu :Y . Heb ik ondertussen een beetje meer tijd om accesoires bijeen te zoeken, al gemerkt dat voor de vorige versies zwarte plastic kappen te krijgen zijn, maar voor de 2022 versie nog niet, hopelijk tegen dat ik hem heb wel :)
 
Zowiezo je gaat toch geen halfjaar of weet ik hoe lang op een motor wachten???
Pas een electrische fiets gekocht voor m.n zoon
Wachttijd voor sommige merken meer als een jaar.
Heb een mooie 2e hands gekocht van 1 jr oud.
De kop is eraf en nog gewoon fabrieksgarantie voor wat het je waard is.
Voor mij niet.
Maar het jong kan mooi rondfietsen.
En hij werd gratis opgestuurd.
voor mij is het maar voor "erbij", rij elke dag met de ktm 1290, daar heb ik wel 3 jaar geleden maar een week of 4 op moeten wachten, dat dan weer weL...
 
Hopelijk lossen de leveringsproblemen bij Honda zich inderdaad snel op , want anders ziet het er ook donkerbruin uit voor wat wisselstukken betreft …
Daar is BMW dan weer voorbeeldig in : bijna alle onderdelen zijn binnen de 24 uur bij de dealer .
Daar kan ook KTM een punt aan zuigen …
 
net telefoon gehad, blijkbaar zou hij er binnen een week of 2 zijn *O*, nu nog een bijkomende vraag, ik zou er graag handvat verwarming opzetten, iemand dat bij deze al gedaan, of gaat het gewoon uitvissen zijn wat er past en wat niet?
 
Indertijd raadde men me aan voor mijn CRF 250L om er Oxford HVV op te zetten.
Ik had ze op een Versys 1000 staan en ze zijn goedkoop, goed en stevig... de vraag zal echter zijn of de alternator van je HONDA tegen de belasting kan...
5A afgezekerd, 12V. Vragen dus 60W volgas net voordat de zekering klapt. Moet geen probleem zijn.
 
Nooit geen probleem gehad op de 690 enduro met gerbing handschoenen en jasje tegelijk aa.
Oxford hvv heb ik alwel gesloopt met off road.
Dat kastje moet je goed wegwerken.
En hvv is minder efficiënt als verwarmde handschoenen.
 
Nooit geen probleem gehad op de 690 enduro met gerbing handschoenen en jasje tegelijk aa.
Oxford hvv heb ik alwel gesloopt met off road.
Dat kastje moet je goed wegwerken.
En hvv is minder efficiënt als verwarmde handschoenen.
Verwarmde handschoenen heb ik, maar die hou ik liever in goede toestand voor de 1290, hvv zou maar noodoplossing zijn, voor als mijn handschoenen nat zouden zijn geworden of zoiets
 
Nadeel van de oxford vond ik dat ze best wel dik waren.
En ik heb niet zo van die grote klauwen.
 
Ik heb gigantische klauwen en het stoort mij ook..

De adventure versie is net bruikbaar.
 
oke maar je vertelt dus dat er ook een adventure uitvoering is van Oxford HVV??
Nooit geweten.
 
crf 300.jpg

hij is eindelijk aangekomen 🥳, ben nu nog wel aan het twijfelen of ik er ook een cradle voor de garmin xt ga opzetten of een houder voor de gsm, gsm is waterdicht normaal, zou geen probleem mogen zijn, kan er iemand goede universele houders aanraden?
 
Die CRFL trilt helemaal niet. Heb m daar ook op gehad in Thailand.
Ik zou dat een ander niet aanraden.
Eigen risico ok.
Maar de kans dat je een telefoon met optische stabilisatie sloopt is groot. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan