crf 450r wat slapjes in de hogere toeren

trippin_yayo

Rookie
11 mrt 2008
8
0
hallo medeweggebruikers :W en jointjes rollers :W

Ik heb een probleem die door menegen niet te verklaren is.
Heb ruime tijd een crf 450r (hm) gekocht vanuit een garage (2de hands).
Kvind em eigelijk wa slapjes kzit dus mé een klein rijbewijs dus kreeg ik hem aan(18 kw).
Kheb na veel zoeken en doen kunne achterhalen dat het mss aan mijn gasschuif lag en dat bleek dus niet het probleem te zijn.
ik had me ook laten wijsmaken dat het mss aan mijn cdi lag, dus ik nieuwe cdi bestelt.(+1000 toeren)
Heb hem tijdje gelede getest en toen bleek em te stoteren bij hoger toerental.
Het optrekken is dus al veel verbeterd maar eens in hogere toeren geraakt em ni vooruit.
E
n aangezien een cross rap in toeren gaat ist al rap bescheten.
(sproeier maat heb ik ook eens vergroot 175-->185 geen verschil merkbaar)

Kan iemand mij helpen? (kheb wel nog standaard uitlaat ma da zou toch nizoveel moge schelen)

Of ligt het aan nog iets anders? (carbu afstellingen.....)

-O- *O* THX *O* -O- kwil em dus full power moest het ni duidelijk zijn ;)
 
Laatst bewerkt:
hallo medeweggebruikers :W en jointjes rollers :W

Ik heb een probleem die door menegen niet te verklaren is.
Heb ruime tijd een crf 450r (hm) gekocht vanuit een garage 2de hands.
Kvind em eigelijk wa slapjes kzit dus mé een klein rijbewijs dus kreeg ik hem 18 kw.
Kheb na veel zoeken en doen kunne achterhalen dat het mss aan mijn gasschuif lag en dat bleek dus niet het probleem te zijn.
had me ook laten wijsmaken dat het mss aan mijn cdi lag, dus ik nieuwe cdi bestelt.(+1000 toeren)
Heb hem tijdje gelede getest en toen bleek em te stoteren bij hoger toerental.
Het optrekken is dus al veel verbeterd maar eens in hogere toeren geraakt of wil em ni vooruit.
En aangezien een cross rap in toeren gaat ist al rap bescheten.
(sproeier maat heb ik ook eens vergroot 175-->185 geen verschil merkbaar)

Kan iemand mij helpen? (kheb wel nog standaard uitlaat ma da zou toch nizoveel moge schelen)

Of ligt het aan nog iets anders? (carbu afstellingen.....)

-O- *O* THX *O* -O- kwil em dus full power moest het ni duidelijk zijn ;)
Het PROBLEEM is het feit dat je iets niet goed onder woorden kan brengen,d'r is geen touw aan vast te knopen ;) :X O-) :Z :+ :+
 
Het PROBLEEM is het feit dat je iets niet goed onder woorden kan brengen,d'r is geen touw aan vast te knopen ;) :X O-) :Z :+ :+

haha ik kan er volledig voor inkomen dat je er niets van verstaat, in amsterdam praat ik nederlands tege de keeskoppen en ze praten allemaal in frans of engels terug.

maar daar gaat het nie over! hou je kaaskop als je niets zinnigs te zeggen hebt, je vervuilt de site met je kutpraat!

het probleem weet ik indd zelf ni, dus dit is ook niet uitgelegd, wat ik al geprobeerd heb staat er wel op

maar zoals ik al verwacht had weet niemand wat het is

ps: drijvertje jij grapjaske mé mijn 6 maand rijervaring weelie ik u al zo voorbij al ist maar in 1st vitesse, alsof je er wat vanaf weet _O-
 
Laatst bewerkt:
haha ik kan er volledig voor inkomen dat je er niets van verstaat, in amsterdam praat ik nederlands tege de keeskoppen en ze praten allemaal in frans of engels terug.
Jullie zinsbouw trekt op piet pol gelijkdamme zegge
maar daar gaat het nie over! hou je kaaskop als je niets zinnigs te zeggen hebt je vervuilt de site met kutpraat!

het probleem weet ik indd zelf ni, dus dit is ook niet uitgelegd, wat ik al geprobeerd heb staat er wel op

maar zoals ik al verwacht had weet niemand wat het is

ps: drijvertje jij grapjaske mé mijn 6 maand rijervaring weelie ik u al zo voorbij al ist maar in 1st vitesse, alsof je er wat vanaf weet _O-

kweet het wel tis ni int hollands geschreve maar moest je b


Wel dus. Als niemand je begrijpt, zal het wel aan jezelf liggen toch? })
 
Met de nieuwe cdi snokt em in hogere toeren, met de normale cdi is er geen probleem behalve dat ik mijn voorwiel ni omhoog krijg op power in 2de en 3de.
 
Laatst bewerkt:
wat een hulp op deze site!!

blijf maar lkr marginaal doen ,daar zijn jullie toch zo goed in!!

Als je gewoon in normale schrijftaal Nederlands duidelijk je vraag had gesteld, had je waarschijnlijk nu al meerdere antwoorden cq. tips gehad om je probleem mogelijk te kunnen oplossen.

Niet geïrriteerd worden als niemand jouw typevaardigheid niet begrijpt.
Immers als je de FAQ had gelezen wist je dit. FAQ

Lijkt me dus verstandig als je je beginpost eens aanpast zodat het voor iedereen duidelijk is wat je nu wil en bedoeld.

Ontopic:

Als je je motor naar vol vermogen wil krijgen zul je de diverse begrenzingen eruit moeten halen. Zoals spruitstukken vervangen, sproeiers vervangen, af laten stellen middels testbank en dergelijke.

Alleen dan zul je je volle vermogen bereiken. Niet door alleen een sproeier te vervangen. Immers is het geen scooter toch :P
 
Misschien kan iedereen die géén nuttige bijdrage wil leveren naar www.taalpuristen-forum.nl vertrekken :?
Firefox kan de server op www.taalpuristen-forum.nl niet vinden.






* Controleer het adres op typefouten zoals
ww.voorbeeld.com in plaats van
www.voorbeeld.com

* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt
laden.

* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
 
Misschien kan iedereen die géén nuttige bijdrage wil leveren naar www.taalpuristen-forum.nl vertrekken :?

Sorry Kofferrek, maar het lijkt erop dat meneer de TS toch zelf de meeste onzinnige bijdragen levert aan zijn eigen topic.

Ik citeer hieronder.

Als meneer de TS duidelijk was geweest had hij normale antwoorden gekregen.

haha ik kan er volledig voor inkomen dat je er niets van verstaat, in amsterdam praat ik nederlands tege de keeskoppen en ze praten allemaal in frans of engels terug.

maar daar gaat het nie over! hou je kaaskop als je niets zinnigs te zeggen hebt, je vervuilt de site met je kutpraat!

het probleem weet ik indd zelf ni, dus dit is ook niet uitgelegd, wat ik al geprobeerd heb staat er wel op

maar zoals ik al verwacht had weet niemand wat het is

ps: drijvertje jij grapjaske mé mijn 6 maand rijervaring weelie ik u al zo voorbij al ist maar in 1st vitesse, alsof je er wat vanaf weet _O-

Je verstaat me blijkbaar, waarom repley je dan?

wat een hulp op deze site!!

blijf maar lkr marginaal doen ,daar zijn jullie toch zo goed in!!

haaha waar da gij u zorgen om maakt!

eindelijk eens een deftig antwoord
 
tja, ik zoa dur best us een zinnige repliek op kenne late koame, moar dan wil kiek toch sebiet wat meer info,
som de gij nu ffkes op waddege al zo`n bietje geprobeard het.
enuh, voor unne waal moete nie te ingewikkeld goan probere te doen he, da lukt tu nie..

aiato..
 
Terug
Bovenaan Onderaan