CRF Supermotard aanschaf

Jas_SP1

MF'er
29 mrt 2006
209
19
Echt
Allen :}

Sinds ik mijn vorige motor verkocht heb (een SP1) zit ik sinds ik samenwoon met een "klein" stallingsprobleem. In mijn huidige stalling zou een supermotard wel passen een volbloed racer echter niet :( .
Vandaar dat ik mijn zoektoch heb gestart naar een mooie Supermotard en kwam het volgende tegen:http://link.marktplaats.nl/124697518

Is dit een bekende van hier? Kan mij iemand iets nuttigs zeggen over een CRF als supermotard, aandachts punten etc....

Mjn dank is alvast verbluffend.

Groet,

Jasper
 
:^

Ding is erg mooi! Ik hoop dat voor dit bedrag ook de vering is aangepast naar SM-trim. Staat er niet bij vermeldt. Misschien staat het nog in cross-trim.

:)
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad een mooi ding en zeker ook erg veeeeeeel geld.
Waarschijnlijk heeft hij 1 a 2 jaar garantie en die kan ook nog wel eens goed verlopen zijn.
Denk dat 6000 ofzo meer realistisch is. Zo'n fiets kost nieuw overigens 8800 volgens unive
 
Die 8800 is dan wel zonder SM ombouw dus ik denk dat een nieuwprijs van 10.500 realistischer is. Of die accesoires zichzelf terug verdienen is een tweede natuurlijk.
 
Inderdaad een mooi ding en zeker ook erg veeeeeeel geld.
Waarschijnlijk heeft hij 1 a 2 jaar garantie en die kan ook nog wel eens goed verlopen zijn.
Denk dat 6000 ofzo meer realistisch is. Zo'n fiets kost nieuw overigens 8800 volgens unive
Vlgs mij heb je 0,0 garantie op zo'n ding. Althans, zo is het met de 450R, dus ik neem aan dat dat ook voor de 450X geldt...?
 
Oh, is het een X? Dat zie ik nu pas. Die wil je niet hebben, dat is een vrouwenmotor in verhouding tot de R.
 
Inderdaad een mooi ding en zeker ook erg veeeeeeel geld.
Waarschijnlijk heeft hij 1 a 2 jaar garantie en die kan ook nog wel eens goed verlopen zijn.
Denk dat 6000 ofzo meer realistisch is. Zo'n fiets kost nieuw overigens 8800 volgens unive

Hahahha een man met vestand van zaken?

Een CRF450R zónder kenteken in cross kost 8250 Euro
Een CRF450R met kenteken in cross kost 10000 Euro

De aangeboden is een CRF450X ter waarde van 10500 met een setje wielen erin van ook nog eens ruim 1500 Euro, en de remset ook nog eens 500 Euro. Komt uit op een totaal van 12.500 Euro ;)

7500 Is een koopje, maar veel mensen beseffen de realistische waarde niet van een "jongere" SM.
 
Hahahha een man met vestand van zaken?

Een CRF450R zónder kenteken in cross kost 8250 Euro
Een CRF450R met kenteken in cross kost 10000 Euro

De aangeboden is een CRF450X ter waarde van 10500 met een setje wielen erin van ook nog eens ruim 1500 Euro, en de remset ook nog eens 500 Euro. Komt uit op een totaal van 12.500 Euro ;)

7500 Is een koopje, maar veel mensen beseffen de realistische waarde niet van een "jongere" SM.

Bem je de verkoper toevallig?
 
'weinig bereden' de verf aan de kant van de rem is er al af
of hij houdt erg veel van z'n achterrem maar das mijn beschijden mening
 
Oh, is het een X? Dat zie ik nu pas. Die wil je niet hebben, dat is een vrouwenmotor in verhouding tot de R.

is dat echt zo?
ik zit laatste tijd ook al wat te speuren naar een CRF, cross, sm met of zonder kenteken maakt me niet zoveel uit, maar naar een X hoef ik dus niet te kijken?

ik wil wel power natuurlijk
 
Een X wil je ( lees iedereen) juist hebben dat is de enige met een orgineel kenteken. Dus waar mee verzekerd de openbare weg op kan.
Er zijn nog de HM uitvoeringen met kenteken, deze worden in Italie omgebouwd.
X is zeker geen stumper qua vermogen, scheelt ook niet zo veel met de R.

Pas op met de zogenaamde uitvoeringen met kenteken. Vaak betreft het een CRF met een overgeslagen nummer van een XR of CR.

Ps. ik wil er ook een O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik ken iemand die een aardig stukje enduro kan rijden en al jaren CRF's rijdt en die vertelde me dat over de X. Hij heeft er eentje gehad toen de X net uit kwam en die heeft ie heel snel weer weggedaan. Wat hij nu precies heeft, weet ik niet maar best een grote kans dat het weer een HM is.

Op offroad dagen stukt het trouwens van de CRF's en dat zijn lang niet allemaal Xjes. Bij offroad dagen rijden nog wel eens wat niet kloppende kentekens rond maar het lijkt me sterk dat het er zo veel zijn.
 
Laatst bewerkt:
Hahahha een man met vestand van zaken?

Een CRF450R zónder kenteken in cross kost 8250 Euro
Een CRF450R met kenteken in cross kost 10000 Euro

De aangeboden is een CRF450X ter waarde van 10500 met een setje wielen erin van ook nog eens ruim 1500 Euro, en de remset ook nog eens 500 Euro. Komt uit op een totaal van 12.500 Euro ;)

7500 Is een koopje, maar veel mensen beseffen de realistische waarde niet van een "jongere" SM.

check unive het X type is nieuw catalogusprijs 8800 dus dat zal hij ook wel gekost hebben.
Dat er extra's op zitten is een tweede maar die krijg je er vaak niet uit terug :(
 
Ik ken iemand die een aardig stukje enduro kan rijden en al jaren CRF's rijdt en die vertelde me dat over de X. Hij heeft er eentje gehad toen de X net uit kwam en die heeft ie heel snel weer weggedaan. Wat hij nu precies heeft, weet ik niet maar best een grote kans dat het weer een HM is.

Op offroad dagen stukt het trouwens van de CRF's en dat zijn lang niet allemaal Xjes. Bij offroad dagen rijden nog wel eens wat niet kloppende kentekens rond maar het lijkt me sterk dat het er zo veel zijn.


X heeft 36,2kW
R heeft 40,5KW
1 kW is 1,36 PK
Verschil van 4,3kW x1,36 = 5,848 PK
Niet erg schokkend dus en een wat gunstigere onderhouds interval.

X is overigens makkelijk weer op fullpower te krijgen.
Check hier maar eens
http://www.hmmoto.nl/ (TransIP - Reserved domain)
 
CRF 450R staat in de boeken ook vaak voor 8800 euro ,dat is inderdaad de prijs zonder BPM omdat deze officieel geen type goedkeuring heeft en dus niet met kenteken leverbaar is
het is wel verwarrend want hij ziet er wel straatlegaal uit met die koplamp en achterlicht
 
Helaas mannen, het is een mooie motor maar ik heb echter mijn oog laten vallen op een Blade van 2006. Hulde voor mijn schoonouders met een grote garage O-) .

Of zal ik de ze er gewoon voor de lol bijkopen? ;)

Grtzz Jasper
 
Helaas mannen, het is een mooie motor maar ik heb echter mijn oog laten vallen op een Blade van 2006. Hulde voor mijn schoonouders met een grote garage O-) .

Of zal ik de ze er gewoon voor de lol bijkopen? ;)

Grtzz Jasper

Een blade is een Opel kaddetje -O-
 
Verschil van 4,3kW x1,36 = 5,848 PK
Niet erg schokkend dus
Dit zegt mij niet zo veel want dat is alleen het piek vermogen. Het is toch 10% en als het overal 10% is dan loopt de R gewoon veel harder. Ik heboverigens meer vertrouwen in mijn kennissen dan in een kille berekening.
 
Laatst bewerkt:
nou ik heb deze fiets toevallig 1 keer in het echt zien rijden hier in best :}
moet zeggen zit een mooi geluidje in :9~ en loopt volgens mij vrij goed :+









dus ik zeg KOPEN!!! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan