De CRF start ik dmv een schakelaar ipv contact sleutel ( die is ooit weggehaald ) dus hetzelfde als een cross motor zeg maar.
Nu start ie niet meer en de schakelaar wilde ook niet om dus het lijkt me logisch dat die stuk is.
Ik heb de zekeringen ( ook de 30A ) gecheckt en die zijn oké.
Zie foto's voor de schakelaar.
Vraag:
Kan ik voordat ik een nieuwe schakelaar koop controleren of dat het ook is?
Bv: kan ik de 2 kabel aansluitingen eruit trekken en (even) met elkaar verbinden of,..?
Nu start ie niet meer en de schakelaar wilde ook niet om dus het lijkt me logisch dat die stuk is.
Ik heb de zekeringen ( ook de 30A ) gecheckt en die zijn oké.
Zie foto's voor de schakelaar.
Vraag:
Kan ik voordat ik een nieuwe schakelaar koop controleren of dat het ook is?
Bv: kan ik de 2 kabel aansluitingen eruit trekken en (even) met elkaar verbinden of,..?