Crimineel...

Het is heel simpel...de boete krijg je toch..ga me er niet onderuit proberen te lullen...geen kutsmoesjes enzo..

Ook mijn mening. Wordt je aangehouden, gaan ze vragen waarom ik me zo gedraag in het verkeer...

Nou gewoon omdat ik daar zin in had! Moet je die lui zien kijken...
 
Je moet goed laten merken dat het je niets intresseerd, het blijven namelijk een stelletje schoolmeesters, en ze kunnen er erg slecht tegen als iemand niet naar ze luistert.
 
Je moet goed laten merken dat het je niets intresseerd, het blijven namelijk een stelletje schoolmeesters, en ze kunnen er erg slecht tegen als iemand niet naar ze luistert.
:^

Laat ze allemaal doodvallen... :j

:r Politie :r Justitie
 
Klote voor je Max :(

Ik denk dat je een boete krijgt voor 43 km/u te hard.
Anders had ie je rijbweijs gelijk afgepakt.

Het blijft zonde van het geld.

Klote politie :j
 
Errug k*t voor je, wat een :j homo's.
Als je moet voorkomen bij de k*tofficier, dan zou ik iig ff een ander het woord laten doen. Een beetje slijmen zoals: Doe ik anders nooit, zal het nooit meer doen *D , werkt errug goed bij die homo's. Ik kan me voorstellen dat je zelf niet aardig meer kan zijn tegen die homo's, maar het kan een hele boel €'s schelen.
 
Schofterig Max! Hoe durf je zo hard te rijden! Vorige week reed ik ook nog 190 a 200 over de A1 heen waar wel verkeer was! :)

Ach het zijn zielige ventjes die agenten die thuis waarschijnlijk geen sex krijgen omdat hun vrouwen het zelfde over hun denken als dat wij over ze denken.

Maar vind het echt sneu om op een lege baan iemand een boete te geven in het midden van de nacht. En zelf rijden ze dan lekker door met 170km/u... eikels :j :j :j fuck ze allemaal. Denken dat ze goed kunnen rijden..


hopen dat de boete 'meevalt' en dat je voor 43km/u te hard wordt beboet. Naja liever helemaal niet, maargoed hier in Nederland zijn het laffe belastinghonden.
 
En nu ga ik ff uit me dak gotvurredomme!!!

Jullie hebben er geen boodschap aan, maar ik moet nu toch ff kwijt dat ik me enorm stoor aan dat taalgebruik hier.

Als het woord boete/politie/enz. ook maar ergens opduikt...zijn "we" inene supergrof in de mond.
* eikel
* fuck ze
* homo
* afschieten
* laat ze doodvallen
* enz.enz.enz.enz.

Zonder verbaal geweld ken je ook duidelijk maken wat je wil zeggen... :?

Ik hoef hier geen discussie over, moest het alleen ff kwijt!!! Vindt het nergens, maar dan ook werkelijk nergens op slaan.
Keer vloeken no prob...maar hier wordt de overtreffende trap gebruikt en doet de één nog harder ze best as de ander.
 
Volgens mij staat in de vorige (=niet huidige) moto73 (rubriek recht en krom) een verhaal van een vent die over de busbaan reed.
Lokatie was niet goed opgeschreven (scheelde een x aantal KM's) en dus diende hij een bezwaarschrift in, met alsgevolg dat het procesverbaal werd gewijzigd...

Dit kan in dit geval dus wel.
Ik heb geen scanner, anders had ik 'm ff gescand en hier gepost...

Misschien iemand anders.

Succes

Ik wil 'm vanavond wel ff scannen.
 
Jullie hebben er geen boodschap aan, maar ik moet nu toch ff kwijt dat ik me enorm stoor aan dat taalgebruik hier.

Juist...wij hebbe er geen boodschap aan...en wie heeft er dan pech als jij je stoort? Juist...wij niet...en nog iets, ik ben ik ben ik, en ga nie anders lulle als het over juten gaat....en nog iets...dat is nou eenmaal onze mening over die pleurishomo's die ze moeten afschieten...
 
Juist...wij hebbe er geen boodschap aan...en wie heeft er dan pech als jij je stoort? Juist...wij niet...en nog iets, ik ben ik ben ik, en ga nie anders lulle als het over juten gaat....en nog iets...dat is nou eenmaal onze mening over die pleurishomo's die ze moeten afschieten...

Heb je hem weer!!!
Ik weet dat jij ben jij ben jij Max.

Jij mening, ik mening, iedereen mening!!!
 
Als het woord boete/politie/enz. ook maar ergens opduikt...zijn "we" inene supergrof in de mond.
* eikel
* fuck ze
* homo
* afschieten
* laat ze doodvallen
* enz.enz.enz.enz.
Je vergeet kankereikels
 
LCBtje, zo erg is het nou ook weer niet hoor... ik heb liever dat ze grof in de mond zijn dan die ***agentjes op hun bek timmeren ;) (alhoewel :+ )
 
En nu ga ik ff uit me dak gotvurredomme!!!

Jullie hebben er geen boodschap aan, maar ik moet nu toch ff kwijt dat ik me enorm stoor aan dat taalgebruik hier.

Als het woord boete/politie/enz. ook maar ergens opduikt...zijn "we" inene supergrof in de mond.
* eikel
* fuck ze
* homo
* afschieten
* laat ze doodvallen
* enz.enz.enz.enz.

Zonder verbaal geweld ken je ook duidelijk maken wat je wil zeggen... :?

Ik hoef hier geen discussie over, moest het alleen ff kwijt!!! Vindt het nergens, maar dan ook werkelijk nergens op slaan.
Keer vloeken no prob...maar hier wordt de overtreffende trap gebruikt en doet de één nog harder ze best as de ander.

Tsss... Ga je hier maar melden *D
 
Lieve Agent,

Heeft u kinderen? --> Hoezo?
Wel, als u ze heeft, kunt u dan aan ze uitleggen waarom u om 2.30 uur AM aanhoudt voor deze schijnbare overtreding? --> Dat gaat u niets aan!

Dat kan ik me voorstellen meneer, wat ik me minder goed kan voorstellen is dat u hier een goed gevoel aan over houdt? Iemand die over een verlate snelweg ietwat te hard rijdt, terwijl hij of zij niemand in gevaar brengt.

Vindt u nu werkelijk dat u uw werk respectvol uitvoert? U bereikt meer door mij een pittige waarschuwing te geven ipv een boete. bovendien, u blijft dan ook niet zitten met een rotgevoel, toch? U bent toch ook mens?

Moraal van dit verhaal: In sommige gevallen werkt het echt Try it and find out :9~
 
Laatst bewerkt:
ook leuk als ze je aanhouden...

je bent alleen verplicht om je papieren te overhandigen en je naam te geven...

voor de rest dus geen woord zeggen... geen antwoord geven op hun super debiele vragen... alleen brutaal recht in de ogen blijven kijken met een grijns op je gezicht van: ik heb geen enkel respect voor een zielige hond als jij en het liefst zou ik je ter plekke in je gezicht pissen. zoiets krijgen ze echt niet geregeld. :j :j :j

(wel zeker van jezelf zijn dat voor de rest je motor ok is. bijvoorbeeld kentekenplaat en verlichting en zo. want reken maar dat ze pissed worden en je proberen te pakken op meer dingen)
 
Dus kan meneer Max met wat geluk nog heel goed wegkomen?

1. 160? op een lege snelweg? Dan heb je écht geen haast... Standaard tempo overdag op een niet-zo-lege snelweg ligt toch al ongeveer zo?

2. Die niet zo aardige meneer van de KLPD die je verbaliseert en roept dat je 43 te snel ging....

3. Als die onvriendelijke KLPD-er de rest van je PV net zo goed afhandelt, verliest hij het vast onderweg ergens....

Wel zwaar ruk dat meneer je niet liet gaan met een waarschuwing... Lege snelweg enzo, maar let toch effe op je snelheid, oke?

Hoop dat meneer de kloteklapper van de KLPD niet vergeet stap 3 voor je uit te voeren...
 
schandalige snelheid :P
het wordt hier een crimeel-forum.nl :9

hopenlijk blijft het bij de 43 km heb je maar een klein kruisje achter je naam erbij in Leeuwarden

Dat kleine kruisje hoort i.p.v. achter een naam, op een bergje zand met daaronder een klein..............

(Was grof geweest hè,als daar politiemeneertje gestaan zou hebben ;) )

Foei.....wat een schande die bekeuring |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan