Crimineel...

Maximum

Banned User
6 sep 2001
5.267
1
Sweet Lake City
Ja, ik beken, ik ben eigenlijk een zware crimineel...nog niet zo erg als die 3 uit het noorden...maartoch...
Ik ben van het weekend aangehouden...163kmph gecorrigeerd. Op een praktisch lege 3 baans A2, pleegtijdstip 02:30. Boete kon ie me nie vertelle, want boven de 30 wordt het door de officier bepaald...
Dus hij schrijft de boete uit, en controleert alles, en ik rij weer naar huis...de volgende dag toen ik er weer langs reed zag ik dat je daar maar 100 mag...dus meneer de klpd-homo zat zelf al te slapen...gelukkig maar...
Maaruh...wat ik me dus afvraag...wat als Officier-homo er wel achter komt...? verschil tussen 43kmph te hard, en 63kmph te hard is namelijk 240 tov 418 euro plus een eventuele rbw...
 
eigenlijk mag ik van mijn moeder niet met criminelen praten maar goed. ;)

Je hebt toch een papiertje in je handen gedrukt
gekregen?? lijkt me toch genoeg ?


succes,
 
Crimineel!!!!! Te hard rijden....je weet toch dat dat niet mag? ;)

Denk niet dat hij het pv nog kan aanpassen. Is toch iets anders dan je naam fout spellen.
 
Maaruh...wat ik me dus afvraag...wat als Officier-homo er wel achter komt...? verschil tussen 43kmph te hard, en 63kmph te hard is namelijk 240 tov 418 euro plus een eventuele rbw...

Nou, ik zal bovenstaande tekst even door mailen naar Officier-homo, ik denk dat die het dan veranderd.


Het is natuurlijk moeilijk om te bewijzen waar je precies bent aangehouden, dus als er geweizigd gaat worden, sta je vrij sterk.
Of heeft die iets opgeschreven bij welk hectometerpaaltje je bent aangehouden, dan nog hoeft dat neit plaats van delict te zijn, ik denk, dat als je netjes je mond houd, je er weer eens goed van af komt.
 
Oh jah...op papiertje staat GEEN snelheid vermeld...alleen de woorden: Overschrijding met snelheid, zal hem wel ff scanne vanavond...

Gesprek ging zo:

Ik zag hem dus opeens naast me rijden, hij geeft gas, zit voor me, bordje politie volgen gaat aan, en hij gaat de vluchtstrook op...Komt ie naar me toe lopen...vraagt ie waarom ik zo ontzettend te hard reed...ik kijk hem dus heel vragend aan en zeg...hoezo ontzettend te hard? Ik reed maar 160 ofzo... :P Toen wist ie ff nie wat ie moest zegge...vroeg ie weer WAAROM ik dat deed...waarop ik vrolijk antwoorde dat ik dat ALTIJD reed...zeker op een lege 3baansweg, half 3 snachts...

Het is heel simpel...de boete krijg je toch..ga me er niet onderuit proberen te lullen...geen kutsmoesjes enzo..
 
Ja, ik beken, ik ben eigenlijk een zware crimineel...nog niet zo erg als die 3 uit het noorden...maartoch...
Ik ben van het weekend aangehouden...163kmph gecorrigeerd. Op een praktisch lege 3 baans A2, pleegtijdstip 02:30. Boete kon ie me nie vertelle, want boven de 30 wordt het door de officier bepaald...
Dus hij schrijft de boete uit, en controleert alles, en ik rij weer naar huis...de volgende dag toen ik er weer langs reed zag ik dat je daar maar 100 mag...dus meneer de klpd-homo zat zelf al te slapen...gelukkig maar...
Maaruh...wat ik me dus afvraag...wat als Officier-homo er wel achter komt...? verschil tussen 43kmph te hard, en 63kmph te hard is namelijk 240 tov 418 euro plus een eventuele rbw...
volgens mijn rechtelijke homo kan je je dan beroepen op een proceduriele homo fout.
 
Het is heel simpel...de boete krijg je toch..ga me er niet onderuit proberen te lullen...geen kutsmoesjes enzo..
Mij is een keer (op de ring van Eindhoven) gevraagd of ik lekker aan het racen was. Racen?? vroeg ik heel onschuldig. Volgende vraag was of het dan mijn normale rijstijl is.. neuh dat nou ook weer niet :)
 
Hectometer paaltje staat vermeld inderdaad....
Enne, kweenie wattie in pv heeft geschreven...163kmph op A2, of 163kmph waar je 120 mag...?
 
Net zoiets als op PPP, zegt die agent dat ze klachten krijgen over links en rechts inhalen.

Dus ik vraag wat daar fout aan is, links inhalen mag toch. SUKKELS
 
half 3 's nachts ook he...

en dan nog hebben die gasten niet zo iets van

"laat hem maar gaan, het is toch midden in de nacht, hij rijdt niemand in de weg"

|( :j
 
je hebt echt geen geluk meer he?

gaat lekker zo...ik heb nog een fiets te koop...ken je niet te hard...(zitten slechte remmen op dus geen stoppies ;) ) en wheelie gaat ook niet want daar trapt ie te zwaar voor...

de oplossing dus... :) :) :) :)
 
Maar als hij 63 te hard had geklokt dan had ie je rijbewijs ingenomen. Dus je zal wel een boete voor 43 krijgen, hopenlijk.

Crimineel! ;)
 
Hoe haal je het ook in je zotte hoofd om zo belachelijk onverantwoord hard te rijden :?
Wat moeten de medeweggebruikers wel niet gedacht hebben :?
Ohw wacht die waren er niet :P Der reed alleen KLPD |( EN die reden natuurlijk ook zo onverantwoord hard, maar zij kunnen dat, want zij hebben daar een training voor gehad... |(
 
Laatst bewerkt:
tja , op zo'n tijdstip ???

dan zijn andere aan het slaapwandelen, laat hem eens lekker slaapracen !!!!

Idioten zijn het, levensgevaarlijk dat ze hem wakker maken !!! :+ :+ :+
 
:^ en hun krijgen er geen boete voor :P


(dit is een vervolg op de reactie van helldesker)
 
Laatst bewerkt:
:^ en hun krijgen er geen boete voor :P


(dit is een vervolg op de reactie van helldesker)

En ze doen het puur voor de verkeersveiligheid! Niet om geld binnen te halen!!!

Dit moet je er tegenwoordig even bijtypen, anders zou je anders kunnen gaan denken natuurlijk... })
 
Volgens mij staat in de vorige (=niet huidige) moto73 (rubriek recht en krom) een verhaal van een vent die over de busbaan reed.
Lokatie was niet goed opgeschreven (scheelde een x aantal KM's) en dus diende hij een bezwaarschrift in, met alsgevolg dat het procesverbaal werd gewijzigd...

Dit kan in dit geval dus wel.
Ik heb geen scanner, anders had ik 'm ff gescand en hier gepost...

Misschien iemand anders.

Succes
 
Laatst bewerkt:
Waar gaat dit heen??? schandalig hoor zo hard... huhuh.. nou weer even serieus...
Aardig k*t voor je, man. hoop dat die homo niets doorkrijgt, en dan nog.. zit je ook goed, want zodra hij dingen gaat wijzigen zit hij weer fout.
met de stelling ' :j :j :j KLPD' ben ik het aardig eens
 
Terug
Bovenaan Onderaan