Crivit systeemhelm

Sg030

Rookie
2 dec 2020
2
0
Ik heb crivit systeemhelm met een helder vizier die aan vervanging toe is. Nu wil ik graag een donker vizier erop zetten maar ik kan er niet echt achter komen welk vizier op deze helm past. Iemand ooit al een vizier vervangen op een soortgelijke helm?

alvast bedankt voor jullie reacties
 
Daar staan enkel de helmen nog op maar geen losse vizieren helaas
 
Vizier van crivit helm is niet los leverbaar. Tenminste dat was zo 1 tot 1 1/2 jaar geleden. Ik heb er toen ook naar gezocht. Ook gebeld met klantenservice. Niet verkrijgbaar, helaas
 
Vizier van crivit helm is niet los leverbaar. Tenminste dat was zo 1 tot 1 1/2 jaar geleden. Ik heb er toen ook naar gezocht. Ook gebeld met klantenservice. Niet verkrijgbaar, helaas
Nieuwe helm dan maar. en dan een merk waar je dit soort onderdelen wel kan bijbestellen.
 
Dat is inderdaad het gevolg als je een helm zonder merk (al staat er crivit op) in de Lidl of aanverwante koopt.
Geen enkel los onderdeeltje is leverbaar. |(
 
Ik heb drie van die helmen en daar zat een extra vizier bij en ze hebben alledrie een zonnescherm dat naar beneden kan worden geklapt.
 
You get what you for.
Geld voor pay was?

Die crivit dingen kosten 50€. Als er dan geen nieuwe af kan, rij je waarschijnlijk ook onverzekerd rond?

Nee, serieus. Hoe oud is die helm van je? Misschien sowieso tijd voor een nieuwe?
Zijn die eigenlijk goed? Ik zou er niet mee durven rijden, maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn vooroordeel.
Eten lust ik wel van Lidl.
 
Ik heb er jaren mee gereden, prima helm. De latere modellen pasten me minder, en ivm de communicatie wilde ik een stillere helm.

Een nieuw vizier kost ook een paar tientjes. Gewoon een nieuwe helm halen, weer helemaal fris.
 
Laatst bewerkt:
Met zo'n goedkope helm moet je er gewoon niet moeilijk over doen.
Voor de prijs van het vizier van een kwaliteitsmerk koop je hier de hele helm.

Zelf heb ik een Crivit jethelm voor de bromfiets.
Ik rijd deze meestal met vizier omhoog, omdat ie vertekent. Het gaat toch niet snel. Alleen bij veel insekten onderweg omlaag.

Na een ongevalletje vorig jaar zitten er een paar krasjes op de zijkant-achter. De verzekeraar van tegenpartij heeft al vergoed.
Voorlopig maar effe een sticker op deze (overigens gunstige) plaats plakken.
Mettertijd gewoon een nieuwe kopen als Lidl weer een actie heeft. Voor de brommerd is deze helm prima!
 
Terug
Bovenaan Onderaan