Croix en Ternois 13 juli 2004

DaRealPassie

MF'er
16 mrt 2003
211
0
Westland
Seen it, been there, done that... 8-)

Leuk circuit(je) voor een erg leuke prijs(60 euro).
Erg getroffen met het weer. Op de dag dat we moesten rijden was het droog, scheen de zon en was het zelfs warm! :}
Aan het begin van de dag was de baan nog wat nat, waardoor er toch nog zo'n 10 mensen crashten. Gelukkig kon iedereen (in ieder geval nog lopend) het circuit verlaten en bleef het alleen bij (soms ernstige)materiele schade. Ik hoop dat het uiteindelijk voor die mensen toch nog meevalt....
Ik heb het in ieder geval erg naar mijn zin gehad en weer een hoop dingen gezien en geleerd.

Enige nadeel waren de sanitaire voorzieningen, uhhh die waren er niet, zeg maar.. :r
 
heb dat filmpje even zitten bekijken en heb me wel een beetje verbaasd ....

het lijkt alsof diegene die aan het rijden is af en toe wel veel risico neemt met de langzamere deelnemers. het lijkt alsof hij regelmatig moet corrigeren om niet tegen iemand aan te knallen. maar nogmaals, lijkt.

verder wel een grappig circuit. lijkt me wel een technisch circuitje met al die korte bochies.
 
Yep dat lijkt idd zo, wat voor motot is het eigenlijk waar vanaf gefilmd wordt?
rs 250 hoorde ik??

s4s
 
Croix is een leuk circuitje, veel schakelen hoef je daar echter niet, enkel op het rechte stuk ff naar derde. voor 60€ je daar gaan uitleven (met open uitlaat) is goedkoop, waarom kan dat hier in belgië niet? zouden ze direct minder ongelukken hebben op de obw...
 
heb dat filmpje even zitten bekijken en heb me wel een beetje verbaasd ....

het lijkt alsof diegene die aan het rijden is af en toe wel veel risico neemt met de langzamere deelnemers. het lijkt alsof hij regelmatig moet corrigeren om niet tegen iemand aan te knallen. maar nogmaals, lijkt.

verder wel een grappig circuit. lijkt me wel een technisch circuitje met al die korte bochies.

Ik heb inderdaad te dicht op DaRealPassie gereden om haar goed te filmen. Ik was iets te snel voor de groep waar ik in gefilmd heb, en ben daarom naar de snelle groep gezet door de organisatie. Als het goed is zie je dat ik een rode vlag kreeg op het rechte stuk. Was eerst bang dat ik naar huis moest, maar dat viel gelukkig mee... :}
 
waarom is het filmpje verwijderd dan???
ik had net een kwart (of niet eens) gedownload.. :(
 
Host had veel overlast van downloaders, ging ten koste van zijn werksenlheid. Is en vriendendienst en ik betaal (nog) notes voor de serverruimte, dus tja...

op MSN via mij crashhouse@hotmail.com kan ik hem op verzoek oploaden.
 
Seen it, been there, done that... 8-)

Leuk circuit(je) voor een erg leuke prijs(60 euro).
Erg getroffen met het weer. Op de dag dat we moesten rijden was het droog, scheen de zon en was het zelfs warm! :}
Aan het begin van de dag was de baan nog wat nat, waardoor er toch nog zo'n 10 mensen crashten. Gelukkig kon iedereen (in ieder geval nog lopend) het circuit verlaten en bleef het alleen bij (soms ernstige)materiele schade. Ik hoop dat het uiteindelijk voor die mensen toch nog meevalt....
Ik heb het in ieder geval erg naar mijn zin gehad en weer een hoop dingen gezien en geleerd.

Enige nadeel waren de sanitaire voorzieningen, uhhh die waren er niet, zeg maar.. :r

jah die sanitaire voorzieningen zijn niet te doen he
amaj
toen wij daar eens toekwamen lag de k*ts overal tevens ook de k*k

op zn frans.....
 
Croix is een leuk circuitje, veel schakelen hoef je daar echter niet, enkel op het rechte stuk ff naar derde. voor 60€ je daar gaan uitleven (met open uitlaat) is goedkoop, waarom kan dat hier in belgië niet? zouden ze direct minder ongelukken hebben op de obw...

rechte stuk ga ik effe tot zn 5 O-)
 
jah die sanitaire voorzieningen zijn niet te doen he
amaj
toen wij daar eens toekwamen lag de k*ts overal tevens ook de k*k

op zn frans.....

Ja je schijnt in een pisbak ook iets anders kwijt te kunnen...Ik wist niet dat het op die manier kon, ik vind het wel knap!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan