Croix en Ternois 9 juni

Geronimo#1

MF'er
30 apr 2003
109
0
Berlicum
Hoi,

Ik ga op 9 juni mijn eertse circuitkilometers maken op Croix.
Zijn er nog meer mensen die dan ook gaan?

Is het een beetje "te doen" zonder circuitervaring?
 
Hoi,

Ik ga op 9 juni mijn eertse circuitkilometers maken op Croix.
Zijn er nog meer mensen die dan ook gaan?

Is het een beetje "te doen" zonder circuitervaring?
Volgens mij is het daar vrij rijden dus dat is niet fijn als je nooit op een circuit gereden hebt.
Je zal de ideale lijnen niet weten te vinden en je zal de andere rijders in de weg rijden. Voordeel is dat de baan erg kort is dus snel te leren.
vindt iemand die je een paar keer wilt voorrijden of nog beter een marshal
 
Volgens mij is het daar vrij rijden dus dat is niet fijn als je nooit op een circuit gereden hebt.
Je zal de ideale lijnen niet weten te vinden en je zal de andere rijders in de weg rijden. Voordeel is dat de baan erg kort is dus snel te leren.
vindt iemand die je een paar keer wilt voorrijden of nog beter een marshal

Het betreft een cursus met extra training van marshalls, dus dat zal wel goedkomen.
 
Gaan er toevallig nog meer mensen die kant op?

Ik heb al verschillende verhalen en foto's van croix gelezen/gezien,
maar op de foto's zie ik de meeste mensen op circuitfietsen tekeer gaan.
Is het wel slim om dan op m'n straatkawa te gaan?

Oh ja, hij is wel all-risk verzekerd, en als er iets gebeurd is het dus niet op het circuit gebeurd ;)
 
Ik heb al redelijk wat circuitervaring met pro-karting en autoracen alleen zijn het een heel ander soort lijnen die ik moet rijden toch? En het leek me beter om nu met de moto ook maar een keer de baan op te gaan. Want als je op de openbare weg op je bek gaat dan is de kans dat je t navertelt stukken kleiner.
 
Volgens mij is het daar vrij rijden dus dat is niet fijn als je nooit op een circuit gereden hebt.
Je zal de ideale lijnen niet weten te vinden en je zal de andere rijders in de weg rijden. Voordeel is dat de baan erg kort is dus snel te leren.
vindt iemand die je een paar keer wilt voorrijden of nog beter een marshal


Sorry, hoor maar dit vind ik dus klinklare onzin, en lijkt er bijna op of je zelf nog niet op een circuit heb gereden. Mocht dat wel zo zijn, dan ben je byzonder bevooroordeeld en breng je anderen kompleet op het verkeerde been.

Was dit ook het advies dat jij kreeg toen je slaagde voor je motor rijbewijs ofzo.

Chill out man!

Al heb je NOOIT gereden op een circuit, dan zijn er "klasses", van beginners tot ervaren rijders, en als je je opgeeft als onervaren, en je rijdt achter de anderen aan dan vind je die lijnen vrij vlot. Tis toch niet zo dat je geen ervaring hebt op de openbare weg of zo.

Even "serieuzer" zijn met dit soort kreten in de ruimte..

:}
 
Het is zeker goed te doen , mijn eerste circuit ervaring was ook op croix

Het is ideaal om je bochtentechniek aan te scherpen.het is echt een mickey mouse circuit
Als je op croix hard rond wil gaan moet je echt lijnen rijden maar met een marshal voor je heb je die vrij snel te pakken.
Het is een vrij technisch circuit maar staat garant voor een hele dag plezier.
:P

22545
 
Laatst bewerkt:
Croix kost ook maar 60 euro..

115 (of meer) is voor zolder.

En Fabian.. stoerrrrrrrrrrrrrrrrr

;-)
 
De meeste foto's die ik heb gezien zijn van mensen op redelijk tot nieuwe motoren.
(R1, Blade, R6 Gsx-r, enz) Zijn jullie niet bang dat je m een keer te plat legt?

Trouwens iedereen alvast bedankt voor de info tot zover, enne reken er maar op dat ik niemand in de weg zal rijden.
 
Sorry, hoor maar dit vind ik dus klinklare onzin, en lijkt er bijna op of je zelf nog niet op een circuit heb gereden. Mocht dat wel zo zijn, dan ben je byzonder bevooroordeeld en breng je anderen kompleet op het verkeerde been.

Was dit ook het advies dat jij kreeg toen je slaagde voor je motor rijbewijs ofzo.

Chill out man!

Al heb je NOOIT gereden op een circuit, dan zijn er "klasses", van beginners tot ervaren rijders, en als je je opgeeft als onervaren, en je rijdt achter de anderen aan dan vind je die lijnen vrij vlot. Tis toch niet zo dat je geen ervaring hebt op de openbare weg of zo.

Even "serieuzer" zijn met dit soort kreten in de ruimte..

:}
Ik zeg dat het beter is dat je de eerste keer op een circuit onder begeleiding gaat rijden. Vaak zijn zulke dagen in het buitenland zonder marchals dus dat is gewoon niet fijn zonder circuitervaring.
Maar goed er zijn daar net zoals op Zolder, Assen, en Zandvoort verschillende groepen of in ieder geval 2: 1 groep echt vrij rijden en de andere groep onder begeleiding.

Dus ik ben er van overtuigd dat het goed gaat komen en wens je een leerzame en gezellige dag toe.

[me]Fast Forward die zit te twijfelen of hij ook gaat...mooi prijsje maar erg ver weg voor die wielerbaan.[/me]
 
Ik zeg dat het beter is dat je de eerste keer op een circuit onder begeleiding gaat rijden. Vaak zijn zulke dagen in het buitenland zonder marchals dus dat is gewoon niet fijn zonder circuitervaring.
Maar goed er zijn daar net zoals op Zolder, Assen, en Zandvoort verschillende groepen of in ieder geval 2: 1 groep echt vrij rijden en de andere groep onder begeleiding.

Dus ik ben er van overtuigd dat het goed gaat komen en wens je een leerzame en gezellige dag toe.

[me]Fast Forward die zit te twijfelen of hij ook gaat...mooi prijsje maar erg ver weg voor die wielerbaan.[/me]

Net zo ver als de Ring voor ons (Breda e.o.) maar wij blijven daar nachtje over met zijn alle want we moeten ons melden om 8 uur want ze proberen 8 sessies te rijden al houdt niet iedereen dat vol volgens Peter den H.

Trailertje gaat mee .. :]

Zoveel goeds over deze baan gehoord dat ik in deze dag het meeste zin heb van heel het seizoen. En geen gezeik om geluidsniveau. *D
 
Op zaterdag 17 mei 2003 23:06 schreef Jedi het volgende:Zoveel goeds over deze baan gehoord dat ik in deze dag het meeste zin heb van heel het seizoen. En geen gezeik om geluidsniveau. *D

Hmmm dus de meeste die er gereden heben kwamen tevreden terug :?
Het is een mooie baan met een mooie grote uitloop dus dat is super..
 
Terug
Bovenaan Onderaan