Cronotec laptimer

R6 Menneke

MF'er
13 jun 2003
146
0
Tilburg
Ik wil een laptimer kopen voor op circuitdagen , nu weet ik dat de meeste van jullie met een My-chron laptimer rijden.Nu heb ik een laptimer op het oog , dit is een Cronotec P1 evo .Mijn vraag is heeft hier iemand ervaring mee , of geven jullie toch de voorkeur aan de My-chron.
 
Een My-Chron is veruit de beste. De voordelen op een rij:
Het nauwkeurigst
Er staat altijd wel een baken langs de baan (in het geval je hem zelf vergeten bent)
Niet te duur
Veel soorten: www.roteg.nl
Altijd gratis de laatste software op internet te downloaden

Zelf heb ik de My-Chron 3 plus. Deze vervangt je hele dashboard. Een superding.

full
 
Een My-Chron is veruit de beste. De voordelen op een rij:
Het nauwkeurigst
Er staat altijd wel een baken langs de baan (in het geval je hem zelf vergeten bent)
Niet te duur
Veel soorten: www.roteg.nl
Altijd gratis de laatste software op internet te downloaden

Zelf heb ik de My-Chron 3 plus. Deze vervangt je hele dashboard. Een superding.

(Afbeelding)
:^ die van jou is helemaal cool!! Quanta costa?
 
ja , die van jouw ziet er zeker leuk uit , maar die cronotec kost mij 233 euro , maar ik weet verder van die laptimer niet veel af behalve wat ze op die site zetten.
Niet hoe hij in gebruik is en zo
 
Je kunt ook gewoon een AMB Tranx260 laptimer kopen als je van plan bent ooit te gaan racen. Is waarschijnlijk wel iets duurder qua aanschaf, maar het scheelt je iedere racedag de huur van de transponder, omdat de meeste circuits en raceorganisaties deze transponder gebruiken.

Je rondetijden kun je na elke sessie bekijken op je mobiele telefoon (i-mode, WAP/cHTML en binnenkort SMS) en thuis op de internet site van MyLaps.com waar ook je hele geschiedenis terug te vinden blijft.

Voordeel van de MyChron is dat je ook op "niet AMB geschikte circuits" (bv Zolder) je tijden kunt zien en -als je meerdere zenders hebt- ook tussentijden op delen van (alle) circuits kunt meten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan