cross country

frans450

MF'er
20 jul 2013
48
0
ben zaterdag in venlo geweest cross country,stukje crossbaan en dan stukje bos en zandafgraving was leuk,gewoon van13uur tot 17uur rondjes gassen en je eigen uitleven en dat voor 2 tientjes,zouden ze op meer plaatsen moeten doen,was wel zwaar maar wel gaaf.
 
een paar bultjes,maar was de moeite waard en niet helemaal in het nooorden,volgens mij was dit een tryout,ik hoorde dat ze dit in wanroy of ergens daar in de buurt ook willen organiseren als het in venlo aansloeg,is wel leuk gewoon een beetje gassen en effe rusten wanneer je wil,en op zat.middag ideaal.
 
Eigenlijk gewoon crossen dus :+ :P

Wel mooi dit soort initiatieven. Ga dit ook zeker wel eens een keer meedoen
 
Wat is een twinsport?

1008259_674801815870017_1737367025_o.jpg
 
nee die valt niet te rijden met zon zwaar bakbeest en die banden,dat is meer iets voor harde bospaden,en waar wij gaan zijn geen paden,ha ha ha, (uitspraak effe gejat)
 
he zac2011,ben je zondag ook in handel mischien ?,dan zien ik je wel voorbij komen als je meedoet.
 
nee die valt niet te rijden met zon zwaar bakbeest en die banden,dat is meer iets voor harde bospaden,en waar wij gaan zijn geen paden,ha ha ha, (uitspraak effe gejat)

Hmm.. ik heb 'm al tot 't zadel in het water gereden, en tot de assen in de blubber, gaat best prima
 
Nogmaals, ik ken die baan niet.
Als daar sprongen in zitten van meerdere meters, en 80% mul zand met sporen er in van heb ik jou daar dan schiet het niet lekker op natuurlijk.
Kom er wel doorheen, maar dan zitten jullie al lang en breed aan de koffie als ik op de helft ben.
 
Ik ben er ook geweest afgelopen zaterdag en heb me prima vermaakt. Was een leuk stukje crossbaan, stukje kruip sluip en een zandafgraving met hier en daar wat hoogteverschillen. Het leuke van het rondjes rijden tov een normale lange rit is dat je de baan leert kennen en dat je iedere keer toch wat harder gaat dan de vorige. Van mij mogen ze dit zeker vaker doen!
 
ik ben beide dagen weeste kijken om het animo te zien en er dan zelf een te willen organiseren (bij onze thuisclub) alleen was de opkomst niet groot. mocht dit toenemen kan ik er nog eens over nadenken heb wel al een route in gedachten en daarbij wilt mn club me ook wel steunen.
vondt de opkomst in venlo zeer mager.
Ook de route heb ik gelopen (mag niet rijden vanwegen een kapotte tussenwervelschijf)
Ik weet dat de crossbaan van Venlo niet ideaal is als die nat is wordt dan glad en zwaarlopend zand. dit was jammer.

Maar wat ze met de zandafgraving deden was gewoon weg jammer ze benutten het terrein wat ze ter beschikking hadden van hecker NIET goed.
(de 19e dus 2x) deden een paar man eindelijk wat lijntjes erin maken maar dit had mooier kunnen zijn.
het grote voordeel van/voor venlo is dat ze er niet zo heel gek veel werk aan hebben gezien de afgraving aan de crossbaan gelegen is. dit is wel een mega groot pluspunt geluid hoeft daar ook niet echt naar gekeken worden.



Helaas vondt ik de opkomst zeer mager en ga er voor nu dus niet met mijn plannen verder, Mocht dit in de toekomst meer toenemen komen mijn ideen wel naar boven en dan komt er 1 a 2 cc bij.

Denk dat we als offroad fanaten hier wel meer mee mogen gaan doen, Simpelweg omdat dit makkelijker/sneller te regelen is als een OTR waar je oversteek mensen moet regelen en meer schoonmaak/herstel werk hebt.
 
de cc van venlo waren beide op een zaterdag ;)
vooral de 1e was echt een zeer slechte opkomst. de 2e ging wel (maar daar waren er volgens mij ook nog geen 50.) voor zo weinig man ga je niet zoveel werk op je hals halen neem aan dat jullie dat ook wel weten

als je je eens verdiept in OTR dan weet je wat er allemaal bij komt kijken en hoe snel de kosten kunnen oplopen dus een beetje opkomst is dan wel zeer gewenst.

bij onze club staan ze er voor open maar ik wil zelf dat er voldoende animo is zodat dit jaarlijks wordt.
zoals ik eerder aangegeven had zou ik de opkomst bij Venlo afwachten dat is inmiddels gedaan.

En uiteraard had ik die BEIDE dagen mee gereden als ik kon rijden maar dat kon niej en dat zal de rest van t jaar ook wel niets worden.

ik sta er tenminste wel voor open om de moeite te nemen en er wat voor te gaan doen. (als meerdere mensen dit nu eens deden zouden we ook meer hebben.) (Waarom heeft Limburg geen OTR ??? en er is op zoveel plekken goed en mooi te rijden.)


zuid limburg zou je wel echt wat moois kunnen doen met wat klim werk :P
Overigens was OTR mill ook zeer en zeer mooi :D ( in mijn ogen de mooiste van NL )
 
Ik zeg in een WEEKEND waar geen rit is.

Veel mensen willen/kunnen niet 2 dagen per weekend rijden.
 
ja oke.maar het was ook niet echt bekend gemaakt.ik ben de eerste keer niet geweest omdat ik het moest horen van een kennis.dus je moet er wel een beetje promotie voor doen.en dan zal het wel goedkomen.denk ik.er zijn otr rijders genoeg in brabant alleen al.
 
Ik was verhinderd anders was ik zeker geweest.
bovendien had ik verwacht dat er een gedeelte in het parcour
ingebouwd was met allerlei obstakels.

Zoals bij de ktm dag, met autobanden balken paaltjes boomstammen keien etc
dat zou dan niet mijn ding zijn , maar in venlo was dat volgens mij niet,, wat
het voor mij aantrekkelijker maakt :+

Mocht het daar nog eens georganiseerd worden dan probeer ik er zeker bij te zijn



 
Terug
Bovenaan Onderaan