cross country

ik had hier al een topic voor cc venlo gemaakt, En zoals ik begreep heeft de MON hier nog een extra vergadering over gehad zodoende dat ik er dus ook vanaf wist en daarin werdt ook besproken of meerdere clubs dit wilde doen. ook voor het te verminderen van 'wild'crossen.
het bestuur van onze club was er ook geweest maar die zei ook al dat ook daar zeer weinig animo was en weinig opkomst.

Ik zelf ben wel VOOR de crosscountry's hoor is eens wat anders dan 40 of 60km rit en dus meerdere rondes (dit is voor rijder en vooral ook PUBLIEK) heel mooi. dan zul je misschien ook meer publiek trekken want laten we eens eerlijk zijn als je voor een bekende naar een OTR gaat kijken dat is wing en weg zie je hem/haar de komende uren niet meer hahaha.

Maar cc is ook wel een groot begrip. Zoals ik het ken komen er ook hindernissen in denk aan Rioolpijpen banden enz. (moet geen extreem enduro uiteraard worden maar wat van die elementen zou leuk zijn)
dat zijn ook wel publiektrekkende stukken om te kijken.
dit zou je bijv. kunnen doen door een strook met hindernissen en daar langs slinger paden voor de gene die dit niet willen/kunnen/durven
bij de crossbaan van oirschot hadden ze toen dit mooi gedaan.



En je zit dan nog met t punt doen we t wel volgens regels (wedstrijd gericht) of gewoon zoals Venlo een TRAINING.
daar ligt dan ook mijn voorkeur aan de training.

De plannen die ik ervoor heb komen er wel hoor (maak je maar geen zorgen El snorro)
als dr nu meerdere OTR/Enduro rijders dit ook zouden doen dan wordt het miss ook wat meer wat.
Het begint er nu wel langzaam te komen Groesbeek is naar mijn weten (in deze regio) er mee begonnen.

thijs, bij jullie is er volgens mij ook wel wat te regelen ofniej ?
Als ik zo je beelden soms zie Moet er wel wat van te maken kunnen zijn.


Veel plezier vandaag in handel ;)
 
nee venlo was zonder extreemgedeelte,gelukkig/ben vandaag in handel geweest,was weer gaaf,eerste rondje om 9uur was wel zeer nat,2de rondje was goed te doen,maar 2rondjes was voor mij genoeg,ben helemaal naar de klote maar wl voldaan ha ha
 
Als ik afgelopen week niet ziek was geweest had ik ook in Venlo gereden en juist omdat het zo klein is wilde mijn vrouw met de kleine ook komen kijken. (wat het voor mij ook leuker maakt)

denk dat het gewoon voor velen net niet lekker uit kwam.

ik hoop dat er meer CC's komen. vind het een heel goed idee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan