Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Cross en blubber Transalp project - flink op dieet
Dank je! En ja, ik ga ervan uit dat anno 2017 iedere mf-er wel breedband internet heeft hahaha
Ik maak graag plaatjes van wat ik allemaal aan een motor (of vroeger, een oude VW Kever of Porsche) doe. Ik heb de intentie om deze motor echt zelf te gaan gebruiken met offroaden maar mocht er ooit een koper komen, dan heb ik altijd voldoende beeldmateriaal achter de hand. Bouwjaar van deze motor is eigenlijk 2017, maar op het kenteken staat toch echt 1992. Punt is dat veel werk 'onderhuids' zit en mensen op het eerste gezicht straks niet zien hoeveel er eigenlijk aan de motor is veranderd. Aan de andere kant zou het voor mij wel een compliment zijn als mensen het niet zien en denken dat het fabrieksmotor is want dan heb ik mijn werk goed gedaan hahahaha
Ondanks dat mijn projectje geslaagd is, heb ik toch wel een dingetje waar ik minder gelukkig van wordt...
Mijn brommer is met opzet 'verhoogd', gewoon omdat ik het leuk vind en omdat ik met mijn 1.85 cm graag op mijn teentjes voor een verkeerslicht sta. ;D
Dit heeft wel als gevolg dat de achterbrug in een flinke hoek staat waardoor de kettinggeleider best wel snel slijt...
Op zich geen probleem, maar om elke 500 km dat ding a €45 te vervangen is best wel een dure aangelegenheid haha
De kettinggeleider die nu 350 km oud is:
Al aardig aan het slijten dus...
Even een bezoekje aan de keuken en daar vind ik zoiets, een snijplank van HDPE van 15mm dik
Even zagen
Warm stoken met een verfstripper en buigen
Het bouwpakket
Gaatje geboord in de achterbrug en M6 draad getapt