Cross/Enduro velgen KTM

RijNooit

MF veteraan
3 apr 2004
6.555
0
Ik heb een KTM 660 SMC uit 2004, en daar zouden cross velgjes onder moeten komen voor enorm hard raggen in het bos :)

Nu schijnt er veel te passen, en dan doel ik op ktm spul na 2003...

Ik weet de maten van mijn motor, niet zo 1 2 3, en heb ook beperkt tijd om dit na te meten.

Maar ik zoek dus de velgen, banden, schijven en hopelijk ook tandwiel...

Hoe completer, hoe beter.
En hoe goedkoper, hoe beter :P
 
heb nog wel een set excel's liggen(cross), met achter een 95% nieuwe band en voor 80%, beide michelin's
komen van mijn 525exc van 2005, mocht je interesse hebben zou ik zeggen doe eens een bod

groeten Joost
 
Sorry, ja wilde hem even compleet houden ivm verkoopkansen. Heb hem zoals het nu blijkt ook verkocht met crosswielen erbij. Anders hadden we wel wat kunnen regelen. Succes met zoeken. Er is vast wel wat te vinden.
 
Ik heb een KTM 660 SMC uit 2004, en daar zouden cross velgjes onder moeten komen voor enorm hard raggen in het bos :)

Nu schijnt er veel te passen, en dan doel ik op ktm spul na 2003...

Ik weet de maten van mijn motor, niet zo 1 2 3, en heb ook beperkt tijd om dit na te meten.

Maar ik zoek dus de velgen, banden, schijven en hopelijk ook tandwiel...

Hoe completer, hoe beter.
En hoe goedkoper, hoe beter :P


ben je al voorzien?
Ik heb mogelijk een setje over (mits ik mijn motor als Sm verkoop).
Gaat om een aangepast set LC4 wielen (dun vooras) waar ik bussen voor heb zo dat ze in een dikka as voorvork passen. is een 19 inch achtervelg met een slechts EEN keer gebruikte enduro band en 21 inch voor met redelijk versleten cross band.
inclusief schijven en kan mogelijk ook met remsysteem voor de voorkant.

Bij interesse kun je me pm. Ik weet mogelijk volgende week zaterdag of ik mijn Husaberg kwijt ben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan