Cross helm

stefan11444

Rookie
2 aug 2009
6
0
hey,

ik ben van plan om een crosshelm te kopen endaarna de helm tegaan schuren zodat ik het een nieuw kleurtje kan geven, omdat er nergens een crosshelm tekoop is zonder logo's of andere plaatje, mijn vraag nu is gaat het lukken? want ik weetniet of je een helm kan schuren zonder dat het kapot gaat en het resultaat mooi word.

:)
 
Laatst bewerkt:
Bijna alle merken hebben een witte en/of zwarte helm ZONDER enige reclame of logo's erop in de collectie!

Zelf schuren en spuiten is niet het meest slimme..
 
als je een helm over spuit bied hij geen bescherming meer dan zet het schuim dat de klap op vangt uit en zal het niks meer doen.
Misschien dat u het al wist maar gewoon dat u het weet.
 
Kijk bijvoorbeeld voor een Arai MX3 of iets dergelijks. Deze zijn in wit en zwart leverbaar.
 
Laatst bewerkt:
Carbon en Fiber is sowieso te spuiten die andere plasticsoorten weet ik niet

HJC ? (in de witte grondverf)

HJC-AC-MX-Contact_m.jpg
 
Laatst bewerkt:
als je een helm over spuit bied hij geen bescherming meer dan zet het schuim dat de klap op vangt uit en zal het niks meer doen.
Misschien dat u het al wist maar gewoon dat u het weet.

En vergeet het maar gelijk weer, want dit is echt onzin.

Het is niet zo dat verf zomaar door de helmschaal heendringt.

Vroeger ..... in de tijd van polycarbonaat helmen, oftewel gewoon plastic, daarbij was het nog wel eens de vraag of de verf met z'n verdunners/weekmakers en dat soort bestanddelen niet schadelijk zou zijn voor het materiaal van de buitenschaal. Tegenwoordig zijn er bijna geen helmen meer van carbonaat.
Asl je daarop let bij de aanschaf weet je dus of je m kunt overspuiten of niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan