cross t-shirt onderkleding

Peertje

Die hard MF'er
4 sep 2002
365
0
Hoeven
De offroad ritjes beginnen weer!

Ik heb een alpinestars Bionic Protection Jacket (niet z'n hard plastic body protector, maar z'n visnet :P achtig ding)
Daarbij heb ik 1 cross t-shirt voor in de zomer
En 1 offroad jas waar ik de protectie heb uitgehaald.
Ik vind de offroad jas combi niet zo geslaagd, je levert in aan bewegings vrijheid.

Warm weer: huid / t-shirt korte mouwen / bodyprotector / cross t-shirt. (waait lekker door)
koud weer: huid / thermo t-shirt / dikker long sleeve t-shirt / bodyprotector / offroad jas.

Ik zag vorig jaar bij de offroad ritjes dat ze bij 8 graden gewoon in een cross t-shirt reden.
Misschien rijden jullie ook wel zo bij offroad?

vraag:
Wat trekken jullie voor (onder)kleding aan icm een cross t-shirt als het ronde de 8/10 graden is?
 
Mijn dunne jas daaronder protectievest op een thermo "longsleeve" met daaronder vel met borstharen.
 
Mijn "harnas-vest" draag ik alleen in rotsachtig gebied. Normaal gesproken 1 of 2 ski-pully's, soms een trui, en mijn offroad/allroad jas met of zonder voering. Net als de trui afhankelijk van het weer.

En soms, als ik me heel slim voel, alleen een T-shirt.
 
Mijn "harnas-vest" draag ik alleen in rotsachtig gebied. Normaal gesproken 1 of 2 ski-pully's, soms een trui, en mijn offroad/allroad jas met of zonder voering. Net als de trui afhankelijk van het weer.

En soms, als ik me heel slim voel, alleen een T-shirt.

Rijd je weleens in een T-shirt :+
 
Rijd je weleens in een T-shirt :+

afgelopen zomer nog in mn blote pens en zwembroek aan gereden....

normaal/warm tshirt/protector/crossshirt/crossjas zonder mouwen
koud/vorst tshirt/protector/crossshirt/crossjas met mouwen en ventilatiedicht

rijdt het liefts met crossjas aan met de mouwen eraf geritst, zit lekker stevig en kan ik wat spullen inkwijt...
 
zo'n strak thermo shirt van unther armor cold weather (hebben zo ook wel eens onder een wetsuit) aan , vest en cross shirt zo heb ik vorig jaar de minder koude ritjes of tweede rondjes gereden.

zo dus
full


als het nog kouder was dan een dunne soft shell jas erover

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan